MindeCitro rašė:
Galbūt ne taip išsireiškiau...

Sorry, bet nesuprantu, kodėl negalima paprasčiausiai atsakyt į klausimą, o reikia išsidirbinėt ir dėstyt savo teorijas..
Taip ir nesužinojau ar tepalo pakeitimas padėtų...
Beje diagnostiką darė Skruzdeliuke, tai manau jis žino ką šneką...
Jei paaiškinimas, kaip yra, jum yra išsidirbinėjimas, tai tuomet man gal reikėjo visai nieko ir nerašyti?

"Vokiškos dėžės" ant 2.0HDi Citroen C5 kėbule nemontavo. Ir jei skruzdėliuko diagnostikos meistras sako, kad montavo, tai jis nežino "ką šneką".
Tepalo pakeitimas arba padėtų, arba nepadėtų, arba netgi pakenktų, jei dėžės būklė jau tragiška.
Nes kai dėžės būklė tragiška, tai tepalas būna smalos tirštumo ir su krūva tą tirštumą palaikančių metalo drožlių ir nuodegų bei frikcionų dulkių, žodžiu tirštiklių. Supylus šviežią tinkamą alyvą, jos klampumo jau būna nebepakanka netgi susikelti normalų darbinį slėgį.
Padės, jei tepalas prastas, bet mechaniškai dėžė dar nedamušta.
Niekas nepasikeis, jei su tepalu viskas gerai, o problema kažkur kitur.
O momentas tai šiuo atveju yra maximum INPUT torque. T.y. maksimalus saugus momentas, kurį variklis, prijungtas prie šios dėžės, gali vystyti. Tvarkingas 2.2HDi, jei dar pačipuotas, AL4 sudrąskytų skutais. Todėl tiek jam, tiek gerokai galingesniam kilovatais, bet ne labai įspūdingam momentu, trilitriui benzui, ir užmovė "vokišką dėžę". Paskui ją pakeitė dar rimtesne "japoniška", o AL4 su savo bėdomis taip ir liko ant visų silpnesnių motorų.