Pradėjau ruošti HDi variklį. Nuimta galva ir išardyta. Nuvežta galvistam. Nuėmė truputį, kiek reikėjo, bet ten juokas, 0,09, tai esmė, kad nusivalė. Išplovė, sutvarkė vožtuvų lizdus ir pačių vožtuvų kontaktinius kampu, aišku naujos gumelės. Dar galvoju, gal naujus kompensatorius susidėt... Turiu tris komplektus naudotų, bet būtų nauji... Karomyslų turiu tris komplektus, reiks sudėt mažiausiai sudilusius.
Stumokliai aišku kliba, ant cilindrų honingo dar kažkiek matyt, bet jau taip šiaip sau. Duočiau motorui kokius minimum 500kkm. Važiuos. Nešlifuosim ir stumoklių nekeisim.
Purkštukų gerų komplektą susirinkau per Ramūną ir Paulių, važiuot turėtų ir paprastai, ir čipuotai.
Stabdžių komplektą priekiui gavau iš Ramūno, berods 283. Suportai nuo 307 1,6HDi, diskai nuo Xsara Picasso gal. Už viską gal 30eur sumokėjau, negalėjau nepirkti...
Dar pas Ramūną gavau kronšteiną nuo 2,0HDi 66kw variklio. Berods turėtų būti nuo Xsaros. Gal tiks, jei tikrai nuo Xsaros. Kadangi 80kw pagalvė pas Xantia visai kitokia, o pas 307 išvis ne į temą, o rasti ardomų Xantia su 66kw ar 306tų pas pažįstamus žmones išvis kosminė užduotis, tai bandysma taip. Dar trūksta galinės pagalvės kronšteino. Nes į kaulą įmaut gal tiks, bet pas 80kw jaučiu gali būti kitoks pakabinamas guolis. Pamatuosim...
Nupirkau naujų dalių:
Diržo komplektas su pompa SKF
Visi riebokšliai ir tarpinės Elring ir Corteco. Galvos irgi.
Vėliavėlės OEM Citroen
Ryt pasiimu Kolbenschmidt žiedų komplektą keturiem stumokliam
Smagratis - pakaitinis kietas Valeo nuo 307 2,0hdi 79kw. Nedaug naudotas, dar tekinimo riskės nenutrintos.
Sankaba - nauja, Valeo, pakaitiniam kietam smagračiui. Nepigu. Galvojau gal dėt 66kw visą sankabą, bet nusprendžiau nerizikuot, kad paskui nelaikys.
Išminamas guolis SKF. Jo reikia tam, kad sukergt seną BE4 dėžę su nupirkta sankaba, kadangi komplekte guolis naujojo tipo su lenkiama svirtimi iš priekio, o dėžė bus su sukama svirtimi dėžės viršuje, kaip pas visus BX, Xantia, ZX ir t.t. senus variklius.
Riebokšliai, kreipiančioji dėžei.
Visokių ten filtrų kuro tepalo
Alsuoklio žarna nauja. Pigi, bet nauja, ne akmeninė.
Tepalo slėgio daviklis. Kad tiktų fiškė sujungt su ZX laidynu, ir šiaip naujas.
Temperatūrinis daviklis aušalui. Šiaip kad būtų naujas. Kadangi jis turi tris kontaktus, o ne du, tai reikės dar pasinagrinėti schemas, bet turbūt vienas iš jų skirtas skydeliui, tai gal sutaps varžos ir nereiks gręžioti flanšų ir sukti senojo tipo daviklio.
Termostatas.
Skardinis karteris nuo 1,9td užsimauna. Bus nuo 405to. Tik vienos skylutės kreipiančiajai tokiai nėra. Arba ją nupjausiu, arba kartery skylę pragręšiu. O kad skylės ir tarpinė tinka, jau seniai žinau, naudojam XUD karterio tarpines HDinams, nes HDinams niekada tokių nebuvo. Taip telpa daugiau tepalo ir lengviau užsandarint.
Su generu kažką burt reikės. Reikės sukti tik patį generatorių, tai arba stipriai apipjaustyti kronšteiną ir kažką prisukti, arba burti kokį nors kronšteiną, arba gal tiks (nelabai tikiu) kronšteinas su visu generatorium nuo kokio XUD. Škyvas tikrai bus kietas (jei pavyks gauti skardinį netyčiom) arba su viena guma nuo seno XUD, ir gal kokį tempėją paprastą prisukt reiks, o gal pavyks su pačiu generatorium vartomu padaryt. Stiprintuvą vairo išmesiu, turiu mechaninę kolonėlę nuo 1,4i ZXo.
Kuro filtre radau nulaužtą filtro prilaikymo štolcą. Aišku, kodėl visi purkštukau buvo sugedę, nes filtras buvo pasisukęs ir bėgo per šoną. Suradau savo atsargose gerą filtradėžę su aplaužytu dangteliu. Bet dangtelį gerą turiu.
Reikės dar persirinkti arba pasikeisti aukšto slėgio siurblį, nes jis šlapias buvo jau prieš pusantrų metų, tai dar po metų tikrai bėgs. Jaučiu reiks uždėt dar ir nuo 2,2HDi, nes jis šiek tiek našesnis, o išmieros išorinės nesiskiria

Jau žinau, kas man vėliavėles kokybiškai sudės
