xamas rašė:
Aisin maximum of 440 N·m, ZF6HP26 maximum input torque of 600Nm. Va jums ir aisku turi but viskas. Jau ir ZF 8HP90 ne naujiena su 1000Nm. Tik PSA viduramziais gyvena....
AWF8F35 Aisino 8 bege deze skersiems varikliams taip pat nepasizymi dideliu Nm skaicium.
Na bet pvz Jaguar XF, kur irgi eina tas pats variklis PSA DW12-series 2.2 kubaturos (dejo ne tik 3.0 bet ir 2.2) su tokiu pat momentu kaip mano C5, 450Nm , bet jau su 8 laipsniu ZF automatu vistiek begejasi pagal gamyklinius duomenis lygiai taip pat kaip mano

Tai koks tada ten labai tolkas is tos ZF dezes sitam varikliui

Aisku jeigu pacipavus ji maximaliai tai deze jau altaikytu su maximum torque 600 Nm

Bet ilgai neatlaikytu kiti mazgai...turbina ir t.t Bet va jeigu citroenas butu naudojas ZF tam 3 litriam tai tada jo momentas jau butu ne kaip mano 450 o kad ir visi 600Nm. Aisku pas 3 litru 450 momenta pasieka jau prie 1600 apsuku o pas mane prie 2000, tai vistiek c5 3 litris biski geriau rauna bet ne tiek kiek galetu

Idomu butu su tuo 3 litru hdi pavaziuo ir palygint su savo ar labai jau ten geriau vaziuoja in real

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai!

2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex