Atas rašė:
Na ziurejau ir youtubej kur buna tikrina per kiek isibegeja, tai sitiem forduaram irgi tas pats

Na taip sutinku kad viska reik bandyt realiai, bet nevisi turi galimybes

Na jusu bandytas benzininis 3.0 tai turejo tikrai nevaziuot

ka ten iprastas 3 litru V6 atmosfernikas

turbut tik ramiam vazinejimui

ir sanaudos dideles ir dar nevaziuoja

vienintelis pliusas - patikimumas... 4.2 jau geriau ir su panasiom sanaudom turbut kaip 3.0, o tie du paskutiniai tai viskas aisku...kubatura + kompresorius

O tai cia nauja pirkot ? Cia grynai pramogai ?

O ka manot apie Jaguar XF 3.0 202 kw dyzeliuka? Ir kaip vaziuokle to xf? pvz lyginant su BMW5? komfortiskesne? kaip valdymas? Ar supercharged eina jau kitokia vaziuokle? sportine gal? Ir beje kiek girdejau, kad modeliai iki 2011 ar 2012 metu buvo probleminiai del reduktoriaus bedu..ar tiesa? Siaip ateity gal ir galvociau apie toki modeli...nes pvz lyginant bmw 5 (f10) tai tikrai sita galima nupirkt pigiau su daug geresne komplektacija...o bmw bus plikas uz tokia kaina ir dar manau daug maziau patikimas nei Jagas. Ka manot Jus?

Apie dyzelius nieko pakomentuot negaliu man jie neaktualus. O jaguaro dydelio nepirkciaus kvadratu. jei jau pirkt ekonomiska ir praktiska tai 3 litru benzinini 300AG po feislifto su 4 varomais ratais. galesit dziaugtis 60Ag galia ir riedeti greitkelyje sunaudojant 6.5litro benzo. ir visokie DPF nesikims. veliau pasikeisit varikli uz 4000eur ar pasiremontuosit ir toliau ekonomiskai vazinesit.
V8 kuro ima daugiau meiste bet vienam variklio gedimui tenka 40 ford varikliu gedimu. ir cia ne del to kad v8 maziau parduota. zodziu jums rinktis ar geriau kasdien sutaupyt po 3eur ar pora metu begyje viska sukist i EURO 8 varikliu remontus. tik tiek akd su v8 smagiau vaziuiosis. ir ryte uzkurus galima stiline vandens padet kuri ne neraibuliuoja. su dyzeliu ar ecoboostu puse issilaistytu jauciu

atmosferikas ramiam vazinejimui?

tai kad preisingai jis ne nevaziuoja be 3500RPM, dyzeline astra sraute sviesosm mirkses

- pastoviai virs 3500RM reikia laikyt su atmosferiku..
benzininis 3.0 jaguras netraukia isvis. bet garsas grazesnis nei c5 x7 3.0i V6,
4.2 N/A netraukia irgi, nebent virs 3500rpm laikoma, 5 litru N/A jau kazkiek traukia nesmaugiant. 4.2 S/C ir 5.0S/C jau kita kalba. r20/295 ratus galima ant asfalto prasukt prie 1400RPM. teko vaziuot ir su modifikuotu(mazintas SC skriemulys,perpropgramuotas) ~600AG 5.0 S/C va sitas jau traukia net tada kada dar nereikia nuo 900RPM

nors vyrukas vazineja kasdienai..
pakabos S/C modeliu kitokios nei kitu jaguaru. jos reguliuojamos bet ne taip kaip citroene.
Kas del vidaus irangos ir kokybes tai pats paprasciausias xf atrodo gal net kiek geriau nei geriausios bmw komplektacijos- standartiskai eina pilna KOKYBISKA oda, elektrinis vairas, navi,touchsreenas dar pastebejau kad stipriai skiriaisi XF garso izoliacija skirtingu modeliu, reiktu isardyt,paziuret bet kuo brangesnis tuo tylesnis. Kaina irgi dyzelio 2.7 vs 5.0 S/C portfolio pilnu skiriais daugiau nei pora miesto automobiliuku.
Jaguaras XF su Citroen c5 x7 turi kai ka bendro- abi LT nuvertintos ir per pigios uz tai ka gauni. ir nieks nevagia R20 ratu kurie pas dileri apie 6000EUR+

net slapuku nedejau. net KASKO nedraudziau. butu audi ar bmw nei ratu nei masinos ryte nerasciau.
bent jau kam patinka c5x7 XF butu logiskas zingsni i prieki. tai tiek.