WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lie 20 2025, 05:25

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 114 115 116 117 118 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 08 2017, 18:30 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Mrzaus rašė:
Nežinau kodėl, bet man tas dujų suvartojimas atrodo per didelis ~20 L/100 km. Kobis nuvažiuodavo 300+ km su 45 litrais įpiltų dujų, tai jam realiai turėjo valgyti ~14 litrų. Neatsimenu kiek pas jį būdavo vidutinis greitis, bet bus didesnis nei pas mane, nes jis kamščiuose nestovėdavo ir turbūt užmiestyje daugiau važiuodavo.
Pareguliuosim dujų įpurkšimą ir bus matyt ar ekonomija išaugs ar nelabai.


Mrzaus, sveikinu, puikus pirkinys ir uz pigiai, as ir dar vienas zmogyus jau galandom dantis i kobio citriuka. :D patiko jis man zinant savininko kruopstuma. tokios bukles ir komplektacijos v6 prasideda nuo 7500eur. jei as buciaus nusipirkes butu teke isleist dar 2000-3000eur pilnai ventiliuojamai odai, odinems durims, visosm naujosm faclift lempoms ir chromams, zodziu atnaujint iki 2014 modelio. labai graziai ziurisis ant tamsaus tie 2014 naujo dizaino chromai

Netaip matuoji tada kuro sanaudas - arba matuoji motovalandom ant minimaliu sukiu arba pagal nuvaziuota atstuma/vidutini greiti. subjektyviais wemtodais negalima ivertint, ta apti masina mieste gali imti nuo 15 iki 40litru duju 100 kilometru , pagrindinis rodiklis vidutinis greitis. 20km/h cia jau arba pastoviai stovima arba viena kamsciai.
man daznai meiste gaunasi viduitnis greitis ~47km/h

bensas vs dyzelis. reikai lygint obuolius su obuoliais- atmosderikus su atmo. c5x7 neturi dinamisku benzinu gamoje, turbut spritniausias 1.6THP turbo , 3 litru atmosferinis variklis puikus bet jam verkiant reikia mechanines dezes. turbininiai dyzeliai geria traukia nuo 2000 iki 4000rpm ten viskas ir baigiais. tas netolygumas galios, kalenantis garsas, visos technines ypatybes (dyzeleii genda zymaiid dazniau nei benzinai) lemia kad benzas/dujos geresnis pasirinkimas. zinoma jei duju iranga gera ir moki apsitarnaut. geriausia beproblemine duju iranga brc plug and drive , sportinems masinoms Prins. turint dujas ne negalvot kazkma kazka varyt paciam ismokt kalibruot reikia.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 08 2017, 19:13 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Jo, dyzelio svarbiausias privalumas ir yra tas, kad į jį dujų įrangos nereikia dėt :roll:

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 08 2017, 20:26 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
valdas 76 rašė:
Jo, dyzelio svarbiausias privalumas ir yra tas, kad į jį dujų įrangos nereikia dėt :roll:

:good:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 08 2017, 20:35 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
valdas 76 rašė:
Jo, dyzelio svarbiausias privalumas ir yra tas, kad į jį dujų įrangos nereikia dėt :roll:



nestumkit, ryt kobis nauja zirga v6 parsijos, duju irangu uzsipirka i prieki metams ir isvis si kart patys desim dujas :) puse smagumo. is esmes netenkina duju dejimo kokybe firmose- sukasi ten konvejeris kuo greiciau padaryt ir tiek..

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 08 2017, 21:22 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Elviukai123 rašė:
nestumkit, ryt kobis nauja zirga v6 parsijos, duju irangu uzsipirka i prieki metams ir isvis si kart patys desim dujas :) puse smagumo. is esmes netenkina duju dejimo kokybe firmose- sukasi ten konvejeris kuo greiciau padaryt ir tiek..


Kaip sakoma-vėliava jums į rankas :)
Tik vis niekaip negaliu suprast-nu kam tas dujas dėt, jei iš gamyklos mašina sukonstruota benzinu važiuot?.. Čia praktiškai tas pats, kas pasikabint kambary prabangią liustrą ir išsukt iš jos visas lemputes, išskyrus vieną...

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 08 2017, 21:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
valdas 76 rašė:
Kaip sakoma-vėliava jums į rankas :)
Tik vis niekaip negaliu suprast-nu kam tas dujas dėt, jei iš gamyklos mašina sukonstruota benzinu važiuot?.. Čia praktiškai tas pats, kas pasikabint kambary prabangią liustrą ir išsukt iš jos visas lemputes, išskyrus vieną...


Valdai, speju jus is tu kur siuksliu nerusiuoja, o karta per savaite jusu kolegos juodu dumu debesi tunelio gatveje be savo fab map egr agregatu kai einu pabegiojes link masinos ir visa galva godziai kvepiu gaivu pavasario ora :)

1)dujos- salutinis naftos produktas, tai lyg vaziuoti is antriniu zaliavu sukurtu kuru, ir dar negana to beveik dvigubai pigiau
2)variklis dujomis dirba 1-3db tyliau
3)dauguma(ne visi) varikliai vaziuojant dujomis ilgaamziskeni( su salyga kad misinys idealus)
4) reciau reikia keit tepalus, maziau devisi katalizatoriai
5)du bakai- uzsipylei ir numini 2x daugiau, vaziuojant tokiom maisnomis NIEKADA nepasibaigia abi degalu rusys
6)dvi degalu tiekimo sistemos- sugedos benzininei (purkstukams pvz, siurbliui) gali vaziuoti dujomis, sugedus dujomis gali vaziuoti benzinu- masina nepaliks nelaimeje taves, parves namo.

(geru) dujiniu irangu minusai-
1) jas reikia apsitarnauti-keisti filtrus kas 10 000km, i pusmeti karta apziureti reduktoriaus slegi, brc purkstukai tarnauja 200 000km+ nebijo purvinu duju ir tt. laikas skirtas dujinai irangai ***iolika akrtu mazesnis nei dyzelio aptarnavimams/gedimams.
2)bagazineje sumazeja vietos arba atsarginis ratas atkaliauja i bagazine
3) padideja masinos svoris 70-100kg(galu varomoms gal cia ir pliusas net)



dyzelio pliusai-

1) patogi "butine" trauka nuo zemu sukiu


dyzelio minusai-
1) garsas
2) leciau uzsyla
3) FAP
4) EGR
5)auksto slegio purkstukai,turbinos, siurbliai dvimasiai smagraciai ir ttt. nu benzinui negenda kazkodel tokie agregatai-su dyzeliais -genda
6) nera dinamikos auktuose sukiuose, lenkiant masina tu ne gaza spaust turi o perjunginet pavaras. net ir biturbo dyzeliuose uztektu apsuku iki 4000RPM, kam tie skydeliai iki 6000rpm nesuprantu,panasiai kaip WW polo spidometro skale iki 300km/h. grazu ispudinga bet naudos jokios.


kad ir kaip ziureciau niekaip dyzelis neatrodo geresnis apsirinkimas nei benzinas/dujos.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 09 2017, 01:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10944
Miestas: Kaunas
Nenusibosta aiškintis tarp benzinų ir dyzelių?
Man tai jie vienodai patinka. Dujos tai dar patikdavo tuo, kai su jomis važinėdavau, kad degalinėje be pirštinaičių piliesi ir vistiek rankos nesmirda, arba išvis kai kuriose vietose vis dar gavrikas užpila ir nesuki galvos (visai, kaip Ispanijoje ar Portugalijoje, kur sustoji rajono (ne automagistralės) degalinėje, per langą žmogui paduodi banknotą, tau įpila už tiek (kartais ir už daugiau, jei pramazina netyčiom, bet pinigų daugiau nepaprašo) kuro ir važiuoji toliau).
Benzinas patinka tuo, kad kai turi mažalitražinį benzą, tai gali realiai linksmai važiuoti, nes benzininis variklis leidžia apsukas laužti iki begalybės, 2 bėgiu 110 ir panašiai.
Dyzelis senas patinka tuo, kad negenda visiškai. Nu ten daryk jam ką nori, jeigu variklis prižiūrėtas ir neuždrožtas, tai jis tiesiog negenda. Eilinė profilaktika ir daugiau nieko. Tipo keiti tepalus ir filtrus ir prieš kiekvieną technikinę plauni ir valai skuduru visą motorą, kitaip sakant surandi jį tepalo ir purvo mišinyje, kad galėtum pasižiūrėti ir kontrolieriui parodyti :mrgreen:
Naujas dyzelis patinka tuo, kad labai sudėtinga sistema ir įdomu būna taisyti mistinius gedimus. Na ir dar jų momentas patinka.
Nauji benzinai nepatinka, nes aukšto slėgio tiesioginis įpurškimas, turbinos ir visa kita, dėl ko žmonės nelabai mėgsta dyzelių. Aš karbų ir trampliorių mėgėjas. Nu gerai gerai, juokauju, viskas gerai su tais purškalais, bet geriau ne tiesioginis.
Šiaip važinėjau ir važinėju su visokiais varikliais, ir dauguma jų man patinka. Liaudis belekaip stumia ant 2.7HDi, bet tai labai puikus variklis, toks pats kaip ir 2.5TD buvo. Tiesiog tas variklis ne liaudžiai skirtas. Važiuoja ir tarnauja puikiai, bet vos tik į bagažinę įkrauni bulvių maišą, iškart supranta ir užsilenkia.
Šiandien vairavau 1.9D 47kw, 1.8TD 66kw, 2.0HDi 66kw, 3.0iV6 155kw. Labiausiai patiko pastarasis, nes tyliausiai ir švelniausiai dirba, realiai išvis vienintelis tyliai ir švelniai dirba. Bet mano šikną saugiai ir ramiai toliausiai ir be jokių problemų, ir dar pačiomis šūdinomiausiomis sąlygomis yra nuvežę du pirmieji sąrašo varikliai, todėl juos kūrusiems inžinieriams jaučiu didelę begalinę pagarbą. Paprasti kaip trys centai, tylūs (pagal konkurentus tuometinius), galingi (taip pat pagal konkurentus), ir svarbiausia super ekonomiški, atmetus visus prabangos pridedamus litrus, vistiek su šiuolaikiniais dyzeliais sąnaudomis dar gali pasivaržyti. Smirda šiek tiek labiau, taip, bet kai išimi katulius iš šiuolaikinių dyzelių ir benzinų, tai supranti, kad ir jie smirda, tik labai gražiai aprengti ir kvapas neprasimuša.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 09 2017, 08:14 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Tadai, tiesiai i desimtuka :)

1.6 dyzelis 1986 metais uzmiestyje imdavo tiek kuro kiek dabartinis turbodyzelis 30% sunkesneje masinoje. skirtumas tik dviguboje galioje/nM.

Tiesioginio ipurskimo benzinas (mazdaug nuo 2009 pradejo masiskai juos deti visur manau) is esmes (su retomis isimtimis) skirtas atlikti savo funkcijai- daryti mazas sanaudas, pravaziuoti garantini laikotarpi ir garbingai numirti atlikus savo funkcija. Kai kurie mirsta ir anskciau. Klaida manau inzinieriu spaudimas. Neina sukurti gero variklio nuo nulio, tam reikia nuoseklaus tobulinimo ant kokios nors senai gaminamos bazes, ilgameciu stebejimu, dyleriu feedbacko. Bet firmos verslo vystymo ir pletros skyriui reikia kitu dalyku- attitikti EURO6, ir greitai, nes neduok dieve nespesi su konkurentu tave uzmirs poryt. Tiesiog 500 000km+ laikai baigesi. Kaip ir patikimu ,paprastu,negendanciu isbaigtu automobiliu , telefonu, skalbimo masinu, mikrobangiu. Viskas gaminama pribloskianciai, ispudingai, novatoriskai. o uz 2- 4 metu vel reikia pakartot show. Tu, Tadai, gyveni praeities kokybes seselyje :D

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 09 2017, 10:28 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 10 2017, 21:18
Pranešimai: 90
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
Netaip matuoji tada kuro sanaudas - arba matuoji motovalandom ant minimaliu sukiu arba pagal nuvaziuota atstuma/vidutini greiti. subjektyviais wemtodais negalima ivertint, ta apti masina mieste gali imti nuo 15 iki 40litru duju 100 kilometru , pagrindinis rodiklis vidutinis greitis. 20km/h cia jau arba pastoviai stovima arba viena kamsciai.
man daznai meiste gaunasi viduitnis greitis ~47km/h


Tam pačiam mieste važinėjam. Nėra taip, kad didesnę pusę laiko kelyje stoviu kamštyje ir mažesnę dalį judu ant 50-60 km/h. Panašiai 30% stoviu kamštyje arba letai judu. 70% važiuoju 40-60 km/h. Mano skaičiavimais vidutinis greitis turėtų būti ~40 km/h, bet dabar yra tik 21 km/h...

_________________
Citroen C5x7 Exclusive | 3.0 V6 211 HP | LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 09 2017, 11:18 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Vietove nieko bendra neturi su objektyviais duomenimis. Zmogus irgi ko gero pats neobjekyviausias irenginys vidutiniam greiciui nustatyti. Arba tikrinam masinos borto kompa (nunulinma ir pastoviubgreiciu nuvaizuojam zinoma atstuma ijumge sekundometra) arba tikrinam pati testuotoja. Kazkuris is abieju gali buti sugedes :D bet labai maza tikimybe. Tiesiog zmogiskas faktorius -zmogus mato irnori matyti ir girdeti tai ka nori.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 09 2017, 11:34 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 10 2017, 21:18
Pranešimai: 90
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
Zmogus irgi ko gero pats neobjekyviausias irenginys vidutiniam greiciui nustatyti. Arba tikrinam masinos borto kompa (nunulinma ir pastoviubgreiciu nuvaizuojam zinoma atstuma ijumge sekundometra) arba tikrinam pati testuotoja.


Būtų įdomu pratestuoti vairuotojų įgūdžius/įpročius ir pasidaryti išvadas kiekvienam. Kokie gali būti skirtumai ir kaip turi būti vairuojami auto su tokiais varikliais su mechaninėm pavarų dėžėm ir su automatinėm, norint ekonomiškos kelionės?

Elviukai123, Įdomu kuom tavo važiavimas skirtųsi nuo mano :)

_________________
Citroen C5x7 Exclusive | 3.0 V6 211 HP | LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 09 2017, 11:53 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
ekonomija isgauti labai paprasta. ypac is v6/v8/v10/v12 varikliu. tereikia pradejus vaziuoti.. tiesiog vaziuoti. nesiblaskyti, negazuoti, nesustoti prie mergu pavezti ar prie kokios kavines,ar dar blogiau- prie abieju.

isvaziavai i autostrada ir vaziuoji tolygiu greiciu. dideli Nm ir didele galia turintys varikliai turi zymaii maziau apsuku ausksciausia pavara. daznai dvigubai. dvigubai maziau ipurskimo momentu tai beveik dvigubai mazesne. kazkur nuo 170km/h greicio V8 4+litro jau ima amziau kuro nei I4 <2litru. taigi vaziuoji ramiai, greitai. nesiblaskydamas.

Transporto ekonomija zmonems (apie juridinius asmenis imones nekalbam dabar) daugiau populiarus hobis,pazaidimas nei reali ekonomija. Man ekonomija visada reiskia tvarkinga masinos variklio technine bukle. Pvz su XF vaziuojant ant 102km/h (1400rpm) realios kuro sanaudos(patikrintos ) vasara 7.8litro benzino 100km. 4 kart mazesnio galingumo benzinine masina ima 6.5litro. todel as skaitau kad teoriskais as vazineju ekonomiskai(nors realiai niekada is 20litru neislipu). Man to uztenka nusiraminti kad netersiu gamtos, sutaupau begalybe pinigu ir tt. t.y. viskas galvoje.

taip pat ekonomija priklauso nuo greiciu dezes tipo. dabartiniai automatai buna su greitai susikabiannciu konverteriu bet senesni ten svaisto ekonomija. c5x7 aisin man rodos seno tipo.

mieste ekonomijos is didesniu varikliu tiketis nereiktu. c5x7 mieste turetu imti 15litru benzino +20% dadet dujom. bet itelpama ir i amziau- konservatyvus duomenys. nauji mazalitriai 2014+ benzai deklaruoja mieste 7litrus bet dazniausiai ima penktadaliu daugiau.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 09 2017, 13:40 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 10 2017, 21:18
Pranešimai: 90
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
ekonomija isgauti labai paprasta. ypac is v6/v8/v10/v12 varikliu. tereikia pradejus vaziuoti.. tiesiog vaziuoti. nesiblaskyti, negazuoti, nesustoti prie mergu pavezti ar prie kokios kavines,ar dar blogiau- prie abieju.

Mieste ekonomijos is didesniu varikliu tiketis nereiktu. c5x7 mieste turetu imti 15litru benzino +20% dadet dujom. bet itelpama ir i amziau- konservatyvus duomenys. nauji mazalitriai 2014+ benzai deklaruoja mieste 7 litrus bet dazniausiai ima penktadaliu daugiau.


Tai vat tame ir reikalas, kad nei aš blaškausi nei prie mergų stovinėju nei kas minutę kavos perku. AC išjungtas. Specialiai dabartinį dujų baką stengiuosi labai ekonomiškai ištuštinti. Man kompas šiai minutei rodo lygiai 17.0 l/100 km. Jei +20 % pridedam, tai gaunasi ~20 l dujų, kaip ir sakiau anksčiau. Gamintojas nurodęs mieste 15.6 l/100 km, tai aš net į šituos rodmenis nepataikau su dabartiniais ~17 litrų pagal kompo rodmenis, o važiuot stengiuos tikrai labai ramiai.

_________________
Citroen C5x7 Exclusive | 3.0 V6 211 HP | LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 09 2017, 13:46 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 10 2017, 21:18
Pranešimai: 90
Miestas: Kaunas
O dėl degalų suvartojimo greitkelyje, tai tu teisus. Jau nuo 80 km/h kuro suvartojimas krenta iki ~11 l stipriai negazuojant. Jei dar autopilotas įjungtas, tai tas dar labiau taupo sąnaudas.

_________________
Citroen C5x7 Exclusive | 3.0 V6 211 HP | LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 09 2017, 14:26 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Miesto sanaudu negali suskaiciuot mes nezinai vidutinio greicio arba manai kad masinos kompas sugedes. Zinai tik nuvaziuota kilometraza ir sunaudota duju kieki. Tik is siu dvieju rodikliu niekaip neina suskaiciuot sanaudu pagal euro standartus(4.2km kelione nuo salto variklio su tam tikru skaiciumi pagreitejimu stabeymu, stovejimo prie sviesoforu) visi teoriniai musu pawvaiciojimai nieko verti kol nezinom vidutinio greicio. Ne neskaiciuok kol nesusitaisysi borto kompo arba savo kompo galvoje. Pradziai siulau tiesiu taikymu pas tada nuvaziuot patikrins ar nera klaidu su lexia del masinos kompo parodymu. Jei nera tada padarot ta pravaziavima su sekundometru. Jei ir cia nebus klaidu tada uzsiregistruot masinos savininka remontui Neuromedos zmoniu servise ( saulynai nedrysk istrint reklamos) adresas tvirtoves aleja kaune pagooglines rasi. Jie dirba su ivairiomis priklausomybemis, sutrikimais, fobijomis, pora menesiu ir busi kaip naujas. Isgydonnet tuos kurie gakvoja kad ju masinos net nebera garaze ir paagrobe ja ateiviai.Kainuos aisku brangiau nei borto kompo tvarkymas ir be garantiju bet daugiau nekazka galiu patart. Apart gero jumoro jausmo ugdymo :) nes ignoruoji 7klases fizikos pamoku pagrindus ir/arba moksla apskritai.

Del autopiloto jis niekada nebus toks ekonomiskas kaip zmogus isskyrus kai nera masinu ir kalnu.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 114 115 116 117 118 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007