Dziastis rašė:
Kokia teisinga AM6 dėžės alyvos dalinio keitimo procedūra? Randu kelis būdus:
1. Tiesiog nuleist ir dapilt nuleistą kiekį (neįvertinamas tepalo nugaravimas);
2. Nuleist ir dapilt 3ltr, po to žiūrėt normą prajunginėjus užvestai režimus, tada dapilt bent 0,5ltr arba pagal alyvos temperatūrą.
1. Nuleist užkaitinus iki bent 80C, žodžiu kuo daugiau.
2. Pripilt tris litrus (labai lėtai, arba leidus atvėsti, kad neišgąsdint dėžės 60laipsnių skirtumu)
3. Užkaitint iki 60C (+8-2C, kitaip sakant nuo 58 iki 68C, bet geriausiai lygiai 60), kelis kartus pereit (LĖTAI) per visas pavaras, nepamirštant ir Manual rėžimo (berods iki trečios duoda jungt stovint) ir jungt į P.
4. Staigiai bėgt po užkurta mašina ir atsukt lygio varžtą.
5. Jei tepalas bėga vientisa srove - Laukt, kol nubėgs apie stiklinė skysčio ir nustos bėgti vientisa srove (pradės lašais), užsukti varžtą. Procedūra baigta.
Jei visai nėbėga visai arba tik laša, o nėra vientisos srovės, tuomet užgesinti ir dapilti dar puslitrį ir kartoti nuo trečio punkto.
Temperatūra matuojama su Lexia arba kokiu nors kitokiu prietaisu, kuris rodo dėžės tepalo temperatūros daviklio duomenis. Blogiausiu atveju - išorinis termometras, bet kadangi nėra matuoklės, kur būtų galima pamerkti į tepalą, tai matuoti išeis tik apytiksliai, korpuso temperatūrą.