Labai nedaug meluoja
Maždaug suvokiant, kaip tas kompas skaičiuoja, tai čia labai geras tikslumas, vertinant esamą laiko naštą.
Siurblys kočioja tam tikrą slėgį, tą slėgį mato naujas slėgio daviklis. Prie tam tikro slėgio purkštukas X, kuris yra naujas, išpurškia tam tikrą kiekį kuro per tam tikrą atidarymo laiką. Sumuojam keturis purkštukus, kurie nėra nauji ir ne naują slėgio daviklį, ne naujus (varža) laidus ir jungtis. Kilometrai matuojami pagal tam tikrą naujų padangų dydį nuo ABS. Jei naujos padangos yra naujos ir tinkamo dydžio, tuomet neblogai. Jei naujos padangos nėra naujos, arba dydis ne toks, koks nustatytas ABS kompiutery, tai turim paklaidą. Neatmeskim, kad ABS davikliai ir žiedai guoliuose taip pat ne nauji, gal kartais "pramečiuoja" kokį vieną magnetuką, dėl tiek nieko nesikeikia ir viskas veikia, bet atsiranda nedidelė nuvažiuoto kelio paklaida, nes vedamas vidurkis.
0,312/7,512=0,0415
4proc. santykinė paklaida. Kaip jums? 3proc. paklaida yra leidžiama tikslioms mechaninėms "staklėms", naudojamoms medžiagų stiprumui ir kitoms savybėms matuoti, naudojamoms akademiniais tikslais (t.y. studentų mokymui). Bet ten paklaida tiesioginio matavimo, o čia sudėtingo algoritmo, vertinančio vien teorinius duomenis, skaičiavimo rezultato
