WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 18 2025, 14:27

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 158 159 160 161 162 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 11 2017, 12:34 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Tai kad c5II Francuose sukas pardavimo aikstelese apie 5000€ ,o cia mat x7 su parvarymu tiek :lol:

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2017, 12:36 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 18 2016, 12:41
Pranešimai: 47
Miestas: Vilnius
aš ir mielai benzą imčiau, bet kad jį rast toks pat šansas kaip miškę vienaragį sutikt, manrods..


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2017, 12:48 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
negers rašė:
aš ir mielai benzą imčiau, bet kad jį rast toks pat šansas kaip miškę vienaragį sutikt, manrods..

Viskas imanoma , pilnas mobile de benzinu geru neuzdroztu po nuo 7000eur pliku iki 17500eur (3litriai pilni)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2017, 13:10 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
va tvarkingas benzas c5x7 trilitris, 17 800eur, nedidele rida, manau dar 100 000km galime lekt be einamuju remontu. po to pasikeitei zvakes, babinas, generatoriaus angliukus ir leki toliau

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2017, 14:16 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Elviukai123 rašė:
nezinau apie kokias ten masinas kalbat, bet masinos yra benzinines. dyzeliniai buna fap map crap lavonai,puslavoniai, priesmirtiniu agoniju tampomos tuaukuliai.

Apie belekokias. Mašina yra ne tik dyzelis benzinas fap, egz, crap bet ir kėbulas, dažai, durys, stiklai, gumos, važiuoklė, vidaus visa apdaila, vairas, sėdynės ir t.t., o visa tai dėvisi, kuo daugiau km, tuo daugiau viskas nutrinta, tuo daugiau būta didesniu ar mažesnių įlenkimų, įbrėžimų ir t.t. Visi tie fap, egz, crap baisūs tike dyzelio niekada neturėjusiam.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2017, 15:34 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Elviukai123 rašė:
butent sio tipo sedynems(ale recaro) c5x7 labiau lemia islipimu islipimu skaicius. svoris lemia centrines dalies issisedejima kurio ant kombinutoos odos nepamatysi(tik ant pilnai odinio)

nezinau apie kokias ten masinas kalbat, bet masinos yra benzinines. dyzeliniai buna fap map crap lavonai,puslavoniai, priesmirtiniu agoniju tampomos tuaukuliai.

uzuot ramiai numarinus ir islydejus i amzino poilsio vieta isilydi i LT ir tada forume raso padekite masinai prasidejo traukuliai, ,trukcioja, netraukia. masina dyzelis, automatas. :)

jei pirkt dyzeli as pirkciau 8 metu senumo c5x7 350 000km +rida pilna serviso knygute is pirmu raku- pedanto ir uz brangiai. butu jau greiciausiai pakeisti fap egr ,greiciu deze , sferos i naujus origonalius servise, greiciausiai ir variklis. butu kaip sako musu perekupai- sedi ir vaziuoji.

manau dyzeli 2.0hdi 2011 120kw butu galima paimt uz 10 000eur gerai paiekojus toki vokeitijoj. gerai paeiskojus nes 1) nevisi prasuka per 6metus 350 0000km 2) ne visi skrupulingai remotuoja net ir uzsieniuose.

todel mes perkam uz 6000eur toki pat dyzeli su 200 000rida kai zmonems atitarnavo ir zino kad reiks viska keist. ir po to viskas
pareina.

su benzinu kitaip- prie 150 000km pasikeitei uzdegimo rites, zvakes, katalizatorius, visus liambda zondus i naujus originalius ir vaziuoji iki sekanciu 300 000km. yzi pyzi. :appl:

Svaigsti tu, žmogau, ir net nejauti...
Nuvažiuok su savo benDzu pusę limono, tada galėsi maikes plėšyt :wink:
viewtopic.php?f=5&t=33496 :labas:

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2017, 16:16 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
ziuriu uzgavau dyzelio myletoju ego :)

benzinui taip nutiko nes nebuvo pakeista prie 150 000km to ka rasiau. teko pakeisti veliau katalizatoriu, ismetimo sistema, uzdegimo rites ir tt.

normalus netiesioginio iputimo mazasukiai NA ar kompresorianiai (ne turbininai) v6 v8 benziukai su mazu suspaudimo laispniu nuvaziuoja po 380 000 myliu(ne km) be problemu. su originalia grandine. keiciant tik tepalus(variklio, kompresoriaus, diferencialo, greiciu dezes kad 50kkm)
dyzelis niekada nenuvaziuos tiek nekeiciant turbinos ,FAP, auskto slegio purkstuku, siurblio. nebent 1977 mercedes benz 2 litru 66kW.

beprasme diskusija cia. benzinas visada viskuo geriau- techniskai, estetiskai ,akustiskai, ergonomiskai. lietuviai dyzelius perka tik todel kad juos teparveza, gauna is dedes zalio ar baltarusisko kontrabandinio dyzelio ir tt

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2017, 17:00 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Elviukai123 rašė:
ziuriu uzgavau dyzelio myletoju ego :) beprasme diskusija cia. benzinas visada viskuo geriau- techniskai, estetiskai ,akustiskai, ergonomiskai. lietuviai dyzelius perka tik todel kad juos teparveza, gauna is dedes zalio ar baltarusisko kontrabandinio dyzelio ir tt

tikrai, kad bepramė, nes varai į vienus vartus. nematau tavo autoūkije nei vieno dyzelio, bet kažkaip viską apie juų blogumus žinai

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2017, 18:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Na nebutina apsizenyti su kekse kad zinoti kad ji nueis i kaire :) draugai mano kai kurie turi. Ir kai buna laisvo laiko tie drugai kalba apie savo dyzelio remontus, o benzininiai draugai- apie kekses :) o apie remontus mazdaug taip " na supirkau naujus purkstukus uz 1200eur originalus dabar turetu laikyt. Ir laiko. Po to turbina. Ir taip gyvena.

As esu turejes vieniteli dyzeli citroen c4 kupe 3 metu senumo. Niekas nesugedo. Bet tik todel kad 3men teiskentejau su juo.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2017, 19:13 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Elviukai123 rašė:
Na nebutina apsizenyti su kekse kad zinoti kad ji nueis i kaire :) As esu turejes vieniteli dyzeli citroen c4 kupe 3 metu senumo. Niekas nesugedo. Bet tik todel kad 3men teiskentejau su juo.

O aš turėjau dyzelį dešimt metų ir jame gedo priekinio stabizatoriaus traukės, galinio rao guolis, amortizatoriai, stabdžiai ir dar gal penkiasdešimt vietų, bet niekas kas susiję su kuro aparatūra, motoru ir viskuo kuo dyzzelis skiriasi nuo benzo, nebuvo nei karto sugedę.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2017, 19:28 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Dyzeli ar turbo dyzeli? Toki kur is litro isgauna 30kw ar 60kw ir atitinkanti euro 5 normas? Kazkaip itariu kad tai buvo pirmas variantas :)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2017, 19:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
istinu glagolish Elviukai123, bet sitam kraste dar praeis nemazai laiko kol kritinei zmogenu masei dasils kad tikrai taip yra. nors tada reikes sakyti "buvo", nes tuo metu nebus didelio skirtumo ar is benzo ar is dyzelio gamina priekaboje generatorius alektra tiems kas nori nuvaziuoti daugiau km tarp ikrovimu. o ir vairuoti gali tada jau nereiket, ir net auto nereikes, bus prenumerata kaip mobilaus rysio planas. cia aisku lyrinis nukrypimas.
o del to ilgalaikio dyzelis vs benzas klausimo, tai buvo laikas kai dyzelis turejo gana stipriu argumentu, bet laikui einant didziaja dalimi del privalomu ekologiniu reguliavimu prisirinko brangiu bedu. jei turit sena mersa bangini su TA tai valio. galima atrabotke su aliejum ir krosniniu kuru vazinet ir vargo nematyt, tik praskiest kad neuzsaltu ziema. o xxi amziuj tai lepus ir su tais visais crap'ais.
kitas reikalas kad jei ziuret i end juzeri (kuris nusipirko auto is salono), tai viskas ok. o jei juzeris very end (nusipirko is kazkelinto end juzerio), tai ar gamintojui tai rupi ir turi rupet? jam pinigai sumoketi tik karta. ir biski grizo per garantin ius aptarnavimus. nera reikalo didint resurso jei uz tai papildomai nemokama. kaip tik mazint savikaina kol patikimumas nepradeda slubuot garantiniu laikotarpiu.
resursas mazeja visu auto, plastikas ekologiskas subyra vis greiciau, tuoj sito klausimo neliks nes liks tik transporto paslauga, masinas pardavines tik vezejams. o mes nebent lada kalina galesim paimt.
griztam i tema apie konkrecius C5
P.S. bivaini, tu apie praeito amziaus dyzeli sneki. ten buvo neblogai. xxi amziuj dyzelis yra gerai kol garantija. veliau lab ai blogai


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2017, 19:44 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Elviukai123 rašė:
Dyzeli ar turbo dyzeli? Toki kur is litro isgauna 30kw ar 60kw ir atitinkanti euro 5 normas? Kazkaip itariu kad tai buvo pirmas variantas :)

Turbo dyzelis, common rail.
Dyzelinas yra ekonomikos kraujas. Visas komercinis transportas visoje Europoje varomas dyzelinu. Transporteriai, sunkvežimiai, didesnė dalis autobusų, visas specialusis trasportas, statybinė technika, traukiniai, laivai, žemės ūkio technika, kombainai ir t.t. Ir jų mororai taip pat yra šiuolaikiniai su Common rail kuro aparatūra. Taigi, viskas tobulina jau dešimtmečiais. Ketinu pirkiti Fiat Ducato arba Ford Transit ar kažką panašaus, turbūt tu paratum benzą imti, tai kas kad į minusą važiuočiau, bet juk būtų tyliau, gal net trauktų geriau. :lol: :lol:

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2017, 20:09 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Patarciau. Ir ne tik. Savo daebuotojui /imonei pirksiu krovini. Tai tik benzina. Siuo metu kaip tik ieskau. Beveik nera. Tk dideli minivenai. Idesiu dujas ir mins i europa su 13litru duju problem free. Kita sav isvarau su komerciniu dyzeliu i 4000km kelione per 3dienas. Parasysiu kaip sekesi, tikiuos neuzilonksim kur prie belgijos sienos :)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2017, 20:14 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Elviukai123 rašė:
Patarciau. Ir ne tik. Savo daebuotojui /imonei pirksiu krovini. Tai tik benzina. Siuo metu kaip tik ieskau. Beveik nera. Tk dideli minivenai. Idesiu dujas ir mins i europa su 13litru duju problem free. Kita sav isvarau su komerciniu dyzeliu i 4000km kelione per 3dienas. Parasysiu kaip sekesi, tikiuos neuzilonksim kur prie belgijos sienos :)

O kai verslas išsiplės ir prireiks vilkiko arba ekskavatoriaus, tai irgi benzą pirkisi ir dujas dėsi? Įtariu, kad gali tekti pačiam pasigaminti tokią technika su benzininiu motoru, bet ko nepadarysi dėl tikėjimo. :lol:

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 158 159 160 161 162 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007