Elviukai123 rašė:
Tadai, ar laisvadieni pasiemei? nesu mate kad taip anksti rasytum, dazniausiai 4h nakties.

inesk aiskumo i diskusija- ar tikrai dyzeliu egr, purkstukai ir smagraciai iki 350 000km minimum laiko?
beje ar apsiimtum citrojarui deze pakeist? visa intrukcija turiu.
Kada noriu, tada ir dirbu. Taip pat ir rašau, kada noriu, arba kada gyvas.
Dėl EGR, turbinų, purkštukų ir smagračių, tai kai kam laiko ir tiek, ir daug daugiau, kai kam nelaiko nei pusės tiek. Čia įeina į algoritmą ir vairuotojas/ai, ir automobilio/gamintojo mazgų kokybė, ir eksploatavimo sąlygos, ir dar daug kas.
Visada linksma skaityti "dyzeliai" ir "benzinai" temą. Kokie dyzeliai, kokie benzinai?
Ypač man patinka fanatizmas. Aišku, jis vykdo didžiausius pokyčius pasaulyje, bet tie pokyčiai "po vėliava" dažniausiai tinka tik tiems, kurių yra daugiausiai ir kurie tingi galvoti patys. Kadangi tokio dalyko, kaip visuotinis geriausias variantas, nėra, tai kad nereiktų apsunkinti gyvenimo bereikalingais galvojimais, galima pateikti vienintelį. Kitaip sakant, tegul būna įstatymų leidžiamosios, vykdomosios ir baudžiamosios darbai tokie, o ne mūsų.
Dėžę gal ir pakeisčiau, jei nereikia super įrangos.
Bet, atvirai sakant, nelabai noriu. Tokie darbai dažniausiai labai nepelningi, kartais netgi minusiniai. Kas iš to, kad įdomu būtų Jaguarui visiškai naują pavarų dėžę uždėt ir patikrint, bet darbo trukmė dažniausiai neatitinka to, kas išeina pinigais. Nes visada yra kas padarys belekaip už tiek pat pinigų.