Tai panašu su atsisluoksniavusiu triplexu bus jau ir trečia TA. Bent per pirminę neįrašė. Labai ilgai ieškojo, iš kur bėga tepalas ties aukščio mechanizmais abiem (stringa biškel, tai pripurškiau daug šmiero ir buvo viskas tepaluota), bet nerado, nors mano aiškinimais taip ir nepatikėjo, kas ten per sistema ir kad ten niekas nebėga, tik primozota.
Ant variklio matėsi tepalas per dugno apsaugos kraščiuką. Labai aukštai ir seniai išdžiuvęs, nes nebėga, bent toje vietoje, tikrai. Kažkada labai bėgo per dangtelio tarpinę, tai taip ir liko tepaluota. Bet galiausiai papildomai apžiūrėję priėmėm kompromisą, kad rimtų nuotėkių nėra, tik iki galo nebuvo viskas nuplauta, nes pasiūliau nuimti apsaugą ir pažiūrėti į švarią variklio apačią.
Dešinės pusės vairo kolonėlės maukšlė paplyšus, teks pakeist.
Kairės pusės antgalio gumytė paplyšus, pats parodžiau pirštu, nors ir nekliba, bet buvo geras sprendimas, kadangi patys rūpinamės automobilio būkle ir tik va dabar pakėlus pamatėm (tikrai seniau nemačiau, tai į naudą ir pačiam, prieš suvedimą pasikeist kas blogai)

Dar kažkaip žmogui nepavyko gražiai ištraukti matuoklės ir sutrupėjo rankoj plastmasiukas (per kelias pastarąsias savaites naudojausi ja gal dešimt kartų, bet galima tikrai suprasti, nes jos tikrai mėgsta lūžti, tiesiog aš įpratęs gerbti senas matuokles, o jie mažai dirba su senoliais), tai labai nenorėjo tikėti, kad tepalo pakanka, bet įtikinau, kad prieš išvažiuodamas tikrinau tepalą ir netgi dapyliau, nes matuoklė dar prieš pusę minutės nebuvo sulūžusi, o jei įrašys trūkumą ir nematuos dūmingumo, tai nuvažiuosiu ir iš bagažinės pasiimsiu tą matuoklę, nes namuose ZX bagažinėje mėtosi gal kokios penkios NAUJOS.
Na, bet, žodžiu, stabdžiai OK, važiuoklė OK, dūmingumas šiaip taip pralindo (keista, nes visad prieš tai būdavo 0,0-0,3, o dabar 2,8..), šviesas pareguliuot teks vietoj darkart, nes atsivežiau netinkamą įrankį. Ir kaip ir viskas. Gale buvo ilgai išskleisti diržai, nuleistom sėdynėm stovėjo, tai vėl atlenkus į vietą, vienas diržas sunkiai sulenda į špūlę. Nebuvo priekabio, bet tikiuosi susitvarkys savaime, nes ten viskas vandeny po sėdyne ir tiesiog pridrėkęs pats diržas. Teks turbūt pragręžt skylutę po sėdyne galine, nes pabodo ten ta bala kiekvieną rudenį

Antgalį jau pakeičiau. Dominykas pakeis maukšlę dešinę (guminę kažkaip užtempsim, traukę ir cilindrą nuėmę) arba pats pasikeisiu ir pasiimsiu tinkamą įnagį šviesoms pasukinėt. Dar reiks suvedimo po to, ir turbūt viskas.
Oras buvo lietingas ir purvinas - labai dėkingas prastos būklės stiklams

Ai, dar vakar vietoj prikišto vielų ir išpjaustyto katalizatoriaus bakelio buvo įvirintas rimto vamzdžio gabalas, tai gavau intriguojantį klausimą ir pateikiau intriguojantį atsakymą.
"Dabar, kur yra katalizatorius?"
"Nėra ir nebuvo nuo tada, kai nupirkau prieš penkis metus, buvo tik supjaustytas ir vielų prikištas bakiukas, kurį vakar išmetėm, nes užsikimšo galutinai".
Automobilis Lietuvoj pirmą kartą įregistruotas 2009tais metas ir tas katalizatorius iki lemputės

Taigi, manau viskas puikiai
