sveiki forumieciai
pries savaite teko nustot naudoti citra ir imt citramono.
C5-1 universalas, 2001, 2.0 hdi 80kW
pries ~1.5m teko atjungti fiske nuo bagazines lango spynos (eme atsitiktinai ja birbint, atsidarydavo vaziuojant langas)
pries ~1 metus teko istraukti galiniu langu saugikli - jie bande pradet gyvent savo gyvenima. mygtuku (nesvarbu kuriu) praktiskai neklause. vos iveikiau uzdaryt.
pries savaite bandant uzvest buvo issijunges skydelis ir diplejukas ant paneles.
nukelus akumo fiske ir palaukus (uzdejus+palaukus) uzsivede. Tada prasidejo reikalai su centriniu.
eksperimentuojan emus tirkscioti centriniam dingdavo ir posukiai, kartais ir gabaritai. budavo, kad likdavo gabaritai isijunge uzgesinus motora (akumo fiske padedavo isjungt).
apziureta siek tiek laidyno viduje (nes nuo centrinio uzrakto prasidejo istorija), kaip ir ok. Saugikliai irgi OK.
su prancuzisku "leksu" ir kinu adapteriu minimaliai apziureta (patirties minimumas) kas vyksta. mygtuku nera pastoviai aktyvuotu. tarkime centrinio atveju mugtuku ijungima/isjungima mato, leksas rodo kad valdo centrini, bet spynos nejuda ir garso neskleidzia.
BSI diagnostikoje raso:
locking control in non controlled mode
lightning control in coherence (google uzskaito kaip kvantine mechanika ...

darytas BSI reset:
http://www.bba-reman.com/gb/content/peu ... ol_failurepo reset'o dazniausiai atsiranda posukiai (jei buvo dinge), kartais atsiranda gabaritai, bet visada po jo kuri laika buna immobiliser fault.
gal ne tokia procedura?
buvo minciu ir apie bloka po vairu (jis gali prisideti prie komandu BSI pasiuntimo). bet kiek ziurejau, visus jungiklius mato normaliai. nedrasu kol kas ten list (pagalve, sleifas)...
BSI viduje oksidacijos pedsaku ant "jegines" plokstes lydmetalio siek tiek yra (plokstes buvo apziuretos neatskiriant ju), fiskiu kontaktai svarus, zalumos nerasta.
kolegos gal spirtumete tinkama kryptimi, ar priimtumete pas save (ne uz aciu ar Aciu)?
bet uzsiveda ir sviesos veikia (tfu tfu), tad diena kaip nors privaziuociau.