Užkūrus šaltą variklį pasigirsdavo garsas, lyg spyruoklė čežėtų ar išminamasis sankabos guolis būtų sausas, panašus garsas, kuris trukdavo 30-50 sek., ir tik šaltam varikliui. Nuėmiau generatoriaus diržą ir patikrinau laisvos eigos sankabą, pasukus su ranka jokio strigimo ar kirtimosi nebuvo. Į vieną pusę stabdo, i kitą inkaras prasisuka lengvai. Patikrinau kondicionieriaus kompresoriaus škyvo guolį, nekliba ir nesausas, jokių garsų neskleidžia. Generatoriaus diržo įtempėjo skriemulys taip pat jokio garso neskleidė. Nusprendžiau surizikuoti ir nupirkau generatoriaus laisvos eigos sankabą. Sutikrinam kodus F-550426 ką rašo ant senos ir pagal ši kodą parenkam naują.
![Paveikslėlis](https://vgy.me/6qFEAd.jpg)
![Paveikslėlis](https://vgy.me/HL6Kxj.jpg)
![Paveikslėlis](https://vgy.me/Ou4jwW.jpg)
Taip pat prireiks žvaigždutes ir šešiakampio raktu jos nuėmimui.
Atsukam varžtus nuo dangtelio ir numaunam vandens nuleidimo iš filtro šlangutę.
![Paveikslėlis](https://vgy.me/QfNS54.jpg)
Atjungiam laidus vienas prisuktas veržle ir kitas užmaunamas su fyške, laidus pasukam į šoną.
![Paveikslėlis](https://vgy.me/1S2Ikx.jpg)
![Paveikslėlis](https://vgy.me/XGRHga.jpg)
Nuimam generatoriaus diržą, dedam 15 prailgintą raktą ir keliam aukštyn.
![Paveikslėlis](https://vgy.me/Y7LNbz.jpg)
Kad prieiti prie generatoriaus apatinio varžto ir ji atsukti, nuimu generatoriaus diržo įtempėją.
![Paveikslėlis](https://vgy.me/Ak1O6Q.jpg)
Pirmiausia atleidžiam, atsukam kelis kartus viršutinį varžtą ekscentriką ir apatinį varžtus.
![Paveikslėlis](https://vgy.me/6OsTEF.jpg)
![Paveikslėlis](https://vgy.me/mZnktZ.jpg)
![Paveikslėlis](https://vgy.me/roeApy.jpg)
Dabar lieka du pagrindiniai laikantieji varžtai viršutinis ir apatinis atsukam juos.
![Paveikslėlis](https://vgy.me/BkaR6k.jpg)
![Paveikslėlis](https://vgy.me/TVivaL.jpg)
Generatorių laikydami stumiam į kairią pusę, kol skriemulys atsirems į lonžeroną ir traukiam i save, dedam ant kedės.
![Paveikslėlis](https://vgy.me/q7Wka9.jpg)
Uždedam raktus. Su šešiakampiu fiksuojam generatoriaus inkarą nejudamai, o žvaigždute su 17 raktu sukam prieš laikrodžio rodyklę. Ant rakto dėjau dar pusmetri vamzdžio ir prireikė pagalbininko, kad palaikytų su rankomis patį generatorių, nes kitaip jis kyla kai suki priveržta kaip reikiant.
![Paveikslėlis](https://vgy.me/d9svlT.jpg)
Atsukam, nuvalom inkarą nuo rūdžių ir prisukam-priveržiam pagal laikrodžio rodyklę.
![Paveikslėlis](https://vgy.me/THKCKw.jpg)
![Paveikslėlis](https://vgy.me/TPaiHE.jpg)
![Paveikslėlis](https://vgy.me/mYmci6.jpg)
Belieka surinkti viską atvirkštinę tvarka. Diržą generatoriaus uždedam tokia tvarka: ant veleno škyvo - įtempėjo skriemulio- sankabos škyvo –dedam rakta keliam aukštyn ir diržą galiausiai uždedam ant kondicionieriaus kompresoriaus škyvo.
![Paveikslėlis](https://vgy.me/YDQ0fb.jpg)
Pasirodo buvo kaltas ašinis klibėjimas. Judinant į šonus sankabos skriemulį, jis judėjo, atrodo lyg generatoriaus inkaras judėtų. Taip, kad kas tikrinsite dar patampykit į šonus. Naujoje šito klibėjimo nėra ir jokių garsų nebeliko.
![Paveikslėlis](https://vgy.me/BYnS2H.jpg)
Klausimo kaina:
Laisvos eigos sankaba INA 535 0149 10, 30€;
Raktas žvaigždutė 5€.