Na, aš irgi galėčiau pasidalinti savo patirtim, eksploatuojant analogišką citrograbą CėPenki Break, nors ir nevedu tokios pedantiškos statistikos su visom detalių kainom (labai panorėjus, galima būtų ir jas atkapstyt).
Mašina (2.0HDi 100 kW, 6 bėgių mechankė) pirkta 2015 m. lapkritį Švedijoj su maždaug 190 000 km rida, vienas savininkas. Šiai dienai nuvažiuota palei 260 000 km. Per porą metų pakeista ir sutvarkyta:
skirstymo diržo komplektas;
galinis stiklas (atsargai nupirkau dar vieną);
sankabos komplektas (smagračio kol kas nejudinom);
pakaitinimo žvakės (gal ir nereikėjo keist, nes jos buvo geros);
galinių stabdžių kaladėlės;
vairo traukės antgalis, 1 vnt. ;
rankinio stabdžio trosas, 1 vnt. ;
kairės pusės pusašis su granatomis;
galinių pakabos svirčių guoliai ir riebokšliai;
galinis kairys stabdžių suportas;
galinė kairė pakabos svirtis;
šildymo sistemos sklendės;
vairo padėties daviklis su posūkių ir šviesų kelmu (neplanuotas keitimas, kurio galėjo ir nebūt);
padangos, 4 vnt. naujų žieminių Good Year ir keletas naudotų vasarinių;
ratlankiai, 4 vnt. originalių lietų Citroen;
tepalai ir filtrai keisti mažiausiai 5 kartus, oro ir kuro filtrai- 2 kartus;
priekinių žibintų lemputės H7, mažiausiai 3 vnt.
Artimiausiu metu dar reikėtų pakeist bagažinės amortizatorius, pasitikrint/pakeist hidraulikos sferas ir dar
keletą smulkmenų.Šalčių taipogi nelaukiu, nes nuo maždaug -15 mašina vedasi gan sunkiai.
Taigi remonto patirtis labai panaši į autoriaus, tik su ta sąlyga, kad mašiną pirkau už maždaug 4000 eur.
Kol kas džiugina tik tai pakankamai nebloga mašinos antikorozinė apsauga, gan smagus variklis (po DPF kastravimo ir čipavimo) ir palyginti nedidelės kuro sąnaudos.Palyginus su prieš tai turėta Xantia, C5:ame dauguma "bugų" ne tik kad neišgaudyta, bet dar ir prisidėjo naujų. Išvada: ar tu pirksi citrograbą už dvi, ar už keturias štukas eurų, jie genda praktiškai vienodai
Visus su šventėmis