tadas1991 rašė:
Safriuke rašė:
tadai, o kas pas jūsų furiją stabdžiai? normaliai stabdo? Nes man nuo pat įsigijimo zx nepatiko stabdžiai, buki kažkokie (lyginu su panašių metų mašinom), lėtai dirb

Buvau pakeitus kaladėlęs, diskus, nuorinus sistemą, bet kaip buvo buki taip ir liko, mažai tepasikeitė

P.S. ABS yra furijoj?
Dėl stabdžių - dar pažiūrėsim. Nuvažiavau aš su juo gal 2-3km ant buksyro, tai tais stabdžiais ne ką ir teko pasinaudot. Stabdė prastokai, bet gan smarkiai aprudiję diskai per tuos 5 metus ir net nespėjo normaliai prasivalyt. Kai bus sutvarkyti ir sužiūrėtos kaladėlės, pravažiuota bent 100-120kmh greičiu, galėsiu kažką tiksliau pasakyti.
Dėl stabdžių, tai neseniai GerasDviratis kitoje temoje kaip tik parašė, kad stabdžiai pas ZX nekokie. Gal tai tiesa? Manau susipažinus galėtum ir išbandyti kelis vienetus kitų ZX

Taip, ABS yra, bent jau blokelis po kapotu. Ir deganti lemputė panelėje. Tiesa, apžiūrinėdamas galinę pakabą niekaip nepamačiau daviklių, bet tikiuosi jie ten tik pasislėpę. Lemputė dega, tai jei būtų išdrąskytas ABSas - manau būtų ir užgesinta ji, kad netrukdytų vairuot. Jei nebus išdraskytas - bandysim remontuot ir ABSą, bet jei ten daviklių ir laidyno trūks - įtariu, kad bus gesinama lemputė ir tiek.
Dėl dažų, tai dėkui geramdviračiui už informaciją. Vadinasi, mašina bus nuplauta padedant iš mano pusės. Jei žmogus norės - poliruosis pats ir žiūrės, kaip ten laikysis. Tiem dažam vistiek 17metų, jei akrilas - stebuklo nebus. Bet gal bent dings paviršiaus matiškumas, vienas kampas prieky kažkada poliruotas ir skiriasi ryškiai nuo kitų vietų. Esmė ne išgauti blizgesį, o bent kažkiek atgauti raudonumą. Nes pvz dabar stogas - beveik rūžavas

Prisiminiau šitas diskusijas apie stabdžius, tai kadangi truputį daugiau jau man yra paaiškėję, tai pakelsiu seną temą.
Seno ZX stabdžiai buvo arba neaušinami 247mm diskai, arba aušinami 247mm diskai. Iš mano praktikos, kadangi teko ragauti tiek tų neaušinamų, tiek aušinamų diskų, tai pas neaušinamus diskus būna dažniausiai seno tipo Bendix suportai ir nago dydžio kaladėlės, tai tikrai stabdymas visiškai juokingas, kaip 80tųjų gamybos automobilio. Aišku, prie to įpratus, tai ten viskas tikrai padoriai naudojama, bet pvz perkaitint nu super lengva tokius - nuo gero kalniuko leidžiantis daugiau pasikrovus stipriau pastabdai, ir žiū jau košė vietoj pedalo

Ant aušinamų diskų jau buvo dedami šiek tiek rimtesni suportai su rimtesnio ploto kaladėlėmis, gal ir stumokliukai didesni (šito netikrinau, tai nežinau), tai stabdo šiek tiek geriau, bet vistiek ne stebuklas. Tiek tie, tiek anie ėjo su pagrindiniu cilindru 20,6mm ir stiprintuvo pūsle 200mm. Tuo tarpu versijos su ABS buvo su didesne stiprintuvo pūsle, 220mm, ir didesniu pagrindiniu cilindru, 22mm. Tai dėl didesnio cilindro reikia sunkiau spausti, tai didesnė ir pūslė, palengvinimui. Bet kadangi tas mūsų Furiokas turėjo ABS bent jau gamykliškai, tai kažkaip dėl tų stabdžių niekada labai daug nusiskundimų ir neturėjau, viskas buvo normaliai. Tiesa, jis dar turėjo ir diskinius stabdžius gale, kas ZXe yra gana retas reikalas, net visokie Turbodyzeliai ir panašiai turėjo paprastus mažus būgnus

Dabar komplektuoju rimtesnius stabdžius savo žaliajam ZXui, tai žiūrėsim, ką iš to galima padaryti. Galui tiltas renkamas ir liks originalūs diskiniai stabdžiai su neaušinamais 30mm suportukais. Pvz, pas Xsarą jau 32mm buvo, nors kaladės tokios pačios. O priekin dėsiu rimtesnius diskus ir suportus, nuo P307 1,6HDi 80kw - 283mm aušinami diskai ir Bosch suportai. Rimtesniem suportam reikia daugiau skysčio, tai cilindrą ir pūslę noriu įdėti nuo va to buvusio Furio, ABSinio. Tiksliai paminiau, kad išardžiau ir pasidėjau, nes jau žinojau, kad prireiks. Ale dabar pūslę radau, o cilindrų kiek bekuičiau, randu tik mažąjį 20,6mm. Ir jaučiu, kad būsiu išmetęs netyčia, sumaišęs su kitu, nuo P405. Aišku, kombinuojant su 20,6mm, tikrai lengviau spaustųsi ir būtų didesnė stabdymo jėga, bet tik kad nepritrūkt debito ir nuspaudus pedalą iki pat dugno nebūtų "vis dar nestabdo".
Šiaip, didesni diskai ir suportai nuo visokių giminingų Xsarų ir pikasų, 306 ar 307 teoriškai turi užsidėti be jokių perdarymų, tiesiog sukant varžtus, tai galima burti, jei dar kam nors bus aktualu

O gal kas ir cilindrą 22mm turit pasiūlyt? Nuo ZX ABS ar nuo kokios Xsaros? Berods keturių išėjimų reik, bet dar reiktų užmest akį papildomai. Naują ir pats moku nusipirkt, bet Bosch ar ATE gan brangūs, o ispanišką ar itališką faflą dėt, tai geriau originalą persirinkt
