Gerasdviratis rašė:
gedimas elementarus,uzsilenke starteris, uzsiveda koja pasispyrus jei pakalnej, kadangi buvau prie pat tai uzgesinau ir nebeuzvedziau. Keiciant starteri reikia nuimti kolektoriu, o ten tarpine, tipo uzsake pagal VIN, bet as taip nemanau ,nes tam paciam varikliui karbiuratoriu ir mono yra viena, o GTI kita. Lietuvoj tu tarpiniu net nera, pats ziurejau. Zodziu uzdejo ta tarpine nuo karbiuratorinio varianto- nevaziuoja. esme ta ,kad uzdenge purkstukus. Purkstukai purskia i tarpine ir stebetinai uzsiveda ir dar kazkaip vaziuoja is tos koses. na toliau prasidejo burimas, gal tas, gal; anas,o kad purkstukai uzdengti tai reikejo 2/3 isardyt. Finale pakeite oro sklende nuo vienos veikiancios i kita veikiancia ir atidave kaip sutaisyta. Pavaziavau- vaziuot neimanoma,o kaip bus imanoma jei purstukai uzdengti. Vos namo parvaziavau.
isiardziau kieme, perderinau oro sklende, kaip ir veikia, bet uzpila.Na ir prasidejo ardymas. Nieko neradau.
Atidaviau gramatnui zmogui- tas 2 dienas arde viska, kuro siurbli istrauke, visus laidus isdraske, finale liko purkstukai, bet faktas,kad ne purkstukai, nueme kolektoriu,.o kur purkstukai? Jie uzdengti tarpine. Tarpine puvo nupirkta nauja ir su zirklem iskirptos skyles. Tiek ir to gedimo ir uz 2 dienu ardyma ir nauja tarpine susimokejau 170 eur, ka Julius man atitave.
savo puse dienos darbo be rezultatu as i nuostoli nurasiau.
Čia apie BX GTI ar apie AX GTI? AX turėtų būti TU 8 vožtuvų varikliu, tai starteris bjauriojoj pusėj, bet turėtų be kolektoriaus judinimo išsitraukti, tai turbūt apie BX. BX pagal kėbulą ten nieko neparinksi, kiek esu bandęs net patiems naujausiems - charakteristikas ir komplektacijas rodo, o dalių arba rodo visus variantus, arba rodo visiškas nesąmones ne pagal realią situaciją, pvz mano BX16 mono visose schemose variklis vaizduodamas kaip 19GTI 16V ir nieko gero ten nenupirksi taip.
Vadinasi, renkama buvo arba pagal pardavėjo katalogą, arba pagal tas pačias serviso puslapio schemas, bet pasirenkant pagal RP kodą ir pagal variklį bei komplektaciją. Realiai kaip ir sakot, karbui ir mono yra viena tarpinė, tai 034891. O pilnam purškalui vienu atveju rodo tokią pačią tarpinę, bet ten kolektorius ne kaip GTI, o toks vientisas aliumo gabalas. O schemoj, kur kolektorius kaip GTI (galiu aiškiai kalbėt, nes dabar kaip tik kieme GTI stovi ir visą praeitą savaitę jam po kapotu prasiknisau), realiai išvis nerodo jokios tarpinės. Tai arba pačiam reikia karpyt, arba jos ten net ir neturėjo būti, ir hermetikas, arba eidavo tik komplekte kartu su nauju kolektorium.
Bet kuriuo atveju, elementarus kasdienis žioplumas ir žiauriai durna situacija. Būtų suchaltūrinę ir užtepę hermetiko, ir būtų viskas paėję ir veikę puikiai. O norėjo kaip geriau, tai nupirko naują tarpinę, tik neatkreipė dėmesio į skirtumus, gal iš žioplumo, gal iš nuovargio, ir gavosi klaida. Kas visai nestebina, nes mes patys kiek pražiūrim dalykų ir kiek pridarom nesąmonių. Kai su senoliais dirbi, tų detalių ir taip nėra ir atkasinėti dažnai reikia iš po žemių jas. Jau apsidžiaugi, kad kažką radai ir lyg tinka, sudedi laimingas ir neveikia. Arba atrodo, kad gal veikia, kaip šiuo atveju, bet greit pasirodo, kad neveikia. Ir tada galvok, ar čia tikrai netinka, ar irgi sugedę (o gal net nesugedę, ir sena dalis gal nesugedus, tiesiog gedimas kitur), ar brokuota, ar pats kažką pridirbai...
Apmaudu dėl papildomo sugaišto laiko ir pagrinde dėl to, kad patys nesutvarkė, nes tai būtų buvęs paprasčiausias morališkai variantas, bet tikrai labai fainai, kad atsakomybė buvo prisiimta ir klausimas suderintas kaip supratau be rimtų nuoskaudų
