Tai is principo tas 3.0 = 2.7, nors tiek daug nusiskundimu nera kaip apie 2.7. Kuo tuoliau tuo labiau dziaugiuosi, kad isirinkau 2.2 hdi o ne 3.0 hd

Kadangi tiek 2.7 tiek 3.0 hdi nera grynai PSA, tai va ir nera toks patikimas

Bet aisku nupirkus su nedidele rida ir tinkamai priziurint vaziuotum ir su tuo 3.0 ilgai ir nuobodziai....Bet problema akvizaizdu kad nebuvo tinkamai ispresta nuo 2.7 laiku

O kaip is sito delfi straipsnio taikliai buvo pastebeta apie C5, kad nors jau ir padare geras masinas, bet jau nieks netiki prancuzais

butu kitaip tai tokiu masinu kainos butu tikrai netokios

Automobilis kuris turi gan patikima hidrauline vaziuokle ir yra D klases tai cia isvis nonsensas ir analogu nera

Nes pas mersa tik paciu prabangiausiu komplektaciju S ir CL klases turejo ABC vaziuokle (irgi hidraulika). Ir nors ji aptarnavime daug brangesne net uz air matic (orine) bet tinkamai priziurint irgi tarnauja ilgai ir komforta turi daug geresni nei orine pakaba. Dar is straipsnio patiko "prancūzų varikliai yra vieni geriausių, jei ne patys geriausi pasaulyje. Vienareikšmiškai " O ka ne taip? Dyzeliai tai tikrai vieni geriausiu. Tik siaip pasakyk kokiam tulam lietuviui tai isizioja

, nes nuo seno isplites labai populiarus mitas apie visus nevykusius prancuzus

As tiesa sakant nesu turejas komfortiskesnes ir patikimesnes masinos nei dabartinis C5, kadangi pirkau tvarkinga tai man ir tarnauja atitinkamai, per beveik jau 2 metus esu keites tik tepalus, filtrus ir panasiai...Kai pasakai kokiam kaimynui kur vargsta su kokia audi tai netiki

ir dar kai pravezi tai isvis nustemba

va tokie reikalai

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai!

2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex