edge rašė:
Nenorėjau kurt temos, bet gal kas pasidalins mintim. Gerb. ponai ukw ar Tadas.. Senukas mano MB. vakar bevažiuojant išmetė baterijos/gegnratoriaus klaidą ir po truputi pradejo mest kitas klaidas, ko pasekoje teko sustot ir kvietis pagalbą. Pirma mintis generatoriius. Pasirodo ne taip paprastas surast, kas šitam varikliui i meistrus, kas išims/idės. Visi tik tvarko atvežtus. Atrastas, tik kadaise mane nuvylęs servisas Lukšio g 16. Ten nuvažiavus , užkurūs ant laidų, pamatavus krovimą, viskas kuo puikiausia. Kadangi man jų darbų kokybė nelabai ir pačiam meistrui čia panašu pasirodė į blogą akumą, grižau namo. Šiandien išvažiavau pasibandyt, vėl tas pats. Kuriant su laidais- kuo puikiausia. Klausimai:
1. Ar gali būt tikrai defektuotas akumas?
2. Nupuvę laidas, saugikliai, dar kažkas?
3. Rekomenduokit meistrus Vilniuje

Na mačiau aš tą generatorių, kai jam sankabėlę keičiau, Apžiūrėjau iš viršaus, apačios, priekio, galo, ir nutariau, kad kažkaip gal užteks vietos tą sankabėlę ir vietoje pakeist. Pasimeldžiau, su bulgarke patrumpinau savo galvutę, kad neapgadint radiatoriaus ar ko ten, atsisuko... Pradžioj galvojau 100proc. išiminėt, kaip Citriams ar pežukams, ir spaustuvuose pakeist bet vat apžiūrėjęs ir persigalvojau. Šeštadienis prieš Velykas buvo, visi norėjom greičiau į šiltus jaukius namučius pasiekti ir pinigų iš po mašinų remontų kad kiaušiniams dar liktų
Bet tai jei reikia išimt, tai ir išsiima. Čia visks pagal piginus gi. Citroen C5 pirmokui dvilitriui dyzeliui sankabą pakeist kainuoja 120eur, nes išsitraukia taip dėžė. Antrokui gal daugiau, nes dvimasis smagratis is SAC sankaba, tai daugiau rizikos ir super tikslaus darbo su sunkiais objektais. Trečiokui reikia traversą arba bent jos priekį imt, kaip ir 407, bet nu reikia ir nusiima. O va Honda Accord 8 irgi reikia traversą imti, bet ten japoniška mašina, kur variklio pagalė nusiima atsukus 17vnt. varžtų, dar prie tos traversos prisisuka šiek tiek vamzdelių ir kito chlamo, žodžiu pusę dienos tą traversą nuiminėji ir paskui pusę atgal dedi, tai sankabos keitimas kainuoja nuo 200eur. Lancia Lybra 2,4JTD traversa ne kvadratinė, bet vistiek per mažai vietos, kad dėžę numaut. Nuleidus traversą, vistiek sunkiai, bet šiaip taip nusiima. Nu bet traversą nusileist valanda, o atgal uždėt pusvalandis darbo, tai tikrai ne tragedija ir tada kainuoja tik 150.
Viską galima padaryt, bet ne visada savininkas skiria tau pakankamai laiko ir pinigų. Kolega vasarą taisė opelį su fiato dyzeliniu varikliu. Sunkiai kuriasi arba nesikuria mašina. Sinchronizacijos klaidos. Aišku, pirmiausiai diržas - vietoj. Davikliai apačia ir viršus, nežaidžiant sudėti nauji - nieko. Magnetinių žiedų ten nėra, matuoja metalo gabalus, tai nebent kas primaišyta, bet viskas dar nuo gamyklos originaliai prisukta. Laidai iki kompo nuskambinėti ir išvynioti apžiūrėt - viskas gerai, atvedus šone naujus irgi rezultato jokio. Galiausiai po kokio mėnesio mašinos prastovėjimo garažo kampe, nieko nedarant, kilo mintis visgi pabandyti pakeisti starterį. Nes lyg lėtokai suka. Apsukų užteko užvedimui, kuro slėgio irgi pakankamai, bet lyg norėtųs greičiau. Ir tiek ir tereikėjo. Senas starteris, pasirodo, trumpino ir mušė įtampą tiek, kad davikliams nebepakako įtampos teisingai nuskaityti kiekvieną impulsą.
Tai čia meistro kompetencijos trūkumas ar kaip tik netrūkumas?
Yra dar Mondeo kampe, kur sutaisyti purkštukai ir pakeistas siurblys, bet nedirba ir dūmina baisiausiai. Kompresija visuose cilindruose 28-30bar. Garantuotai kokia durna priežastis bus, bet kaip ją surast?
Dabar pas mane klubo senbuvio citriukas stovi. Rašiau jau berods C5 temoj. Žodžiu, purkštukai suremontuoti ir veikia (rytoj darkart pertikrinsi, šiandien tik neveikiančio cilindro patikrinau - veikia), o variklis vistiek nedirba. Kompresija 21,5 22 19,5 21. Mažokai, bet RHR varikliui turėtų pakakti. Gal užvedimui sunkiau, bet dirbti tikrai turi, o nedirba, ir nedirba vienu cilindru. Na, gal ir daugiau, bet baisiausiai užkoreguoja būtent tą, ir klaidą irgi ant jo meta. Aišku, tuo, kur 19. Kas ten blogai? Su kameryte žiūrint blogai atrodo tik tiek, kad stumoklis visas blizga, nuplautas į jį teškiamu dyzeliu. Kas pasakys bėdą be variklio ardymo? O variklį išardyt kiek kainuoja? Ir jei klientas atsisako remontuoti, tai ar už variklio išardymą ir atidavimą nesurinkto (mašina važiavo ir nebevažiuoja, nes pvz nuimta galva) reikia imti pinigus, ar nereikia? Dabar kolegai tokį atvarė vienas tėvukas. Evasion HDI su trūkusiu diržu. Kažkas remontavo, bet kažkodėl nebaigė, tai mašina prastovėjus ant lauko su nuardytu galvos viršum. Į variklį pribėgo vandens, į kuro sistemą irgi pribėgo vandens, paskui dar prisnigo. Noris pykt ant meistrų, bet gal ne meistrai kalti, nes kai apžiūrėjom ir pasakėm, kad kaina su tokia padrika būkle (dalys visoj mašinoj išmėtytos, gal net ko ir trūksta) kainuos vien darbas nuo 400, ir dar dalys, tai pasakė, kad per brangu ir ieškos ar kur pigiau, ar gal kas tokią nupirks. Tai stovi kieme turbūt dvi savaites jau. Prieš tai stovėjo dvi savaites iki apžiūros, tai pradėjo paskui jau skambinėt, kad gal jau galėtumėt pažiūrėt, jau gi reikia mašinos. O dabar tai jau nebereikia

O su generatoriais tai yra dažnai taip, kad tie, kuriem nuimt jį nesunku, tai neremontuoja generatorių ir net nemoka normaliai patikrint, o tie kur remontuoja, tai nelabai keltuvų ir kitokių super patogių priemonių nuėmimui turi. Tai taip ir gaunasi. Aš visada bandau naują gamykliškai restauruotą įsiūlyti, kad nereiktų vežiot per įstaigas, kurios juos taiso, ir laukti, vietą užėmus.