Keisim variklį. Išiminėju jau. Meistrai keitė sankabą. Varge varge... Nuiminėjo traversą (traversos nuimti nereikia, užtenka priekinę porėmio dalį-vorą nusiimti ir dėžė sunkiai, bet išsitraukia), prasisuko jiem turbūt sriegiai kėbule, tai pjaustė kėbulą, apipjaustė traversą. Išpjauti langai lonžeronuose, kad sudėt veržles, ir taip palikta atvira. Varžtai susukti iš Senukų. Vairo stiprintuvo vamzdžių du laikikliai kažkur dingę. Matosi, kad sriegiai ir tvirtinimo vietos dar švarios, vadinasi neseniai dingo. Laidų laikikliai palūžę arba nesukti į savo vietas. Pusašio riebokšliai lyg keisti, kažkada. Kairys tikrai seniai, nes jau apipuvus tvirtinimo vieta jo flanšo. Dešinys gal ir dabar keistas, bet dedant pusašį - apgadintas. Įdomu dar, ką rasim numovę dėžę. Per sankabos pedalą labai stipriai vibravo. Gal visgi dėl variklio, jei švaistikliai linkę ir alkūninis elipsės formos, tai labai įmanoma, bet jei ne?
Dar kažkas remontavo važiuoklę. Vairo kolonėlės maukšlės prie kolonėlės pritvirtintos zateškėmis. Viena pusė dar kažkiek laikosi, o kita nusismaukusi ir laisva tabaluoja, susukus vairą kaskart traiškoma ir renka žvyrą į kolonėlės vidurius. Normaliai ten priklauso užspaudžiami chamutai, bet meistrai, kurie remontuoja važiuokles, nesugeba jų atgal užspausti, o tie, kurie sugeba užspausti, neremontuoja važiuoklių... O zateškės kolonėlės maukšlėms yra tinkamos, bet tik ten, kur jos guminės ir labai tamprios ir minkštos, taii užtempus tvirtai netgi prilimpa ir paskui būna darbo dar nulupt. Čia gi, termoplastikas, labai kietas, taigi reikia tvirto prispaudimo. Esu matęs zateškėm užtrauktą tokią maukšlę, kur ant kolonėlės jai netgi nėra kantelio, tai turėtų laikytis vien ant suspaudimo. Čia pas X7 dar bent kažkoks kantelis yra, už tai dar viena ir nenusimovus.
Vakar su vienu klientu, buvusios klasiokės tėvuku, telefonu kalbėjomės. Iškėlė gerą mintį apie dvi profesijas - statybos ir automobilių remontas. Tai vieta, kur labiausiai skiriasi žmonių suvokimas apie savo galimybes ir realios jų galimybės. Bei vieta, kur labiausiai skiriasi žmogaus suvokimas realybėje ir tas suvokimas, kurį jis rodo-nupasakoja klientui. Padarė jo dukros Mini Cooperiui 1,6benzui (taip taip, tas pats EP6 Prince variklis, kaip PSA koncerno boliduose) pasibaigusiam varikliui kapitalinį kažkas, tai po kapitalinio mašina važiuoja gerai, praeina TA, bet sudegina po litrą tepalo tūkstančiui. Kai po kurio laiko pradėjo aiškintis, ką ten darė, tai paremontavo tik apačią, t.y. pakeitė žiedus su tais pačiais stūmikais. Ar kažką darė su gilzėm/bloku, patys meistrai net negali paaiškinti, turbūt neatsimena. Kad galvai nieko nedarė, tik nuėmė ir paskui užvožė atgal, gal dar pašlifavę minimaliai, tai prisipažino. O ten galvoj juk visa magija ir yra. VVT, Valvetronic ir kitos nesąmonės, kurios jiem pagrinde ir genda. Kad ir trumpaamžės vožtuvų gumelės, dėl kurių tepalo daug irgi degina, labai daug. Ir šitam varikliui yra normalu sudeginti kokia 1-2l tepalo tarp keitimų, bet tikrai ne 15L. Gerbiu žmones, kurie kažko arba nieko nemoka ir laisvai tai prisipažįsta. Tokiais dažniausiai galima visiškai pasitikėti, kad nepridirbs, nes nelenda ten, kur nei supratimo, nei noro suprasti, o jei toks noras yra, tai ir išmokstama greitai. O čia kažkoks apsimetėlių pasaulis aplinkui.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|