Pajudėjo reikalas. Pakeičiau kuro filtrą, ir automobilis važiuoja kaip niekur nieko. Aš jau aukštesniame poste užsiminiau, kad pagal automobilio elgesį nepanašu į purkštukų gedimą. Automobilis lyg gęsta, lyg vėl važiuoja, kuriasi visada, prie bet kokių šalčių, dūmų nemeta, nu nepanašu į purkštuko gedimą... Sunku papasakot, koks Tadas atsisėdęs pavažiavęs iš karto pasakytų , turbūt

Aš, gi, prie viso savo "išmanymo" , įtariau fap filtrą nuo pradžių, po to diagnostikas mane išgąsdino, kad čia purkštukai, laimei pradėjau nuo kuro filtro.
Esmė:
Pagal diagnostiką klaida P0087 reiškia per žemą kuro slėgį.
Panaršius internete radau galimas priežastis:
Kuro filtras
Kuro slėgio daviklis
Kuro siurblys
Kuro purkštukai
ir dar ten buvo kelios priežastys, kam reikia pasigooglinkit, rasit bet kuria mokama kalba.
Mano atveju ,kuro filtras nekeistas gyvenime, nuo to ir reikėjo pradėti, net ne nuo diagnostikos.
Kaip visada sąmata:
diagnostika 30
kuro filtras 10
kuro filtro pakeitimas (servise) 10
Viso 50 eurų.
Aišku, kelia abejonių, ar tas kuro filtro pakeitimas panaikino, pakoregavo purkštukų korekcijų laikus. Tas diagnostikas siūlo atvažiuot pas jį ir jis pažiūrės NEMOKAMAI

ar pasitaisė ar ne "man pačiam įdomu" sakė jis.
Neaišku kuriam laikui, bet "proneslo", kaip rusai sako

Dabar grįžtu prie temos apie addisive low
