varamas rašė:
Nu kokie čia visi gudrūs, visažiniai, bet tik py...votis. Tikri lietuviai.

Todėl, kad meistrai nustatinėja gedimus, kai juos mato. O internetu ne tik kad nematai mašinos, bet dar ir 80proc. atvejų paklausėjas meluoja apie simptomus ir priežūros buvimą. Automobiliai nemeluoja, todėl su jais paprasčiau, nei su paklausėjais, bendraut.
"Kas gali būti?" klausimo atsakymų objektyvumas, bent dalinis, baigėsi su karbiuratoriais ir mechaniniais skirstytuviniais dyzelio siurbliais. Ypač kai klausimas toks, kaip čia - užgeso ir nesikuria. Gali būti VISKAS. Netgi trūkęs diržas arba pasibaigęs kuras. Bet kai trūksta diržas, tai 80proc. savininkų sako, kad neseniai keitė, kol neparodai datų štampukų ant detalių, o kai baigiasi kuras, tai visi būna prieš valandą pylę. Kartą prie -20C važiavau gelbėt žmogaus, kuriam savaitė po mano remonto (Variklio galvos remontas) užgeso, užsikūrė, užgeso, užsikūrė ir nebesikūrė. Matau, kad žarnelės tuščios.
"Bake dyzelio yra?"
"Nu va čia mažokai rodo, bet čia tikrai dar yra, nes lemputė nedega, vakar truputį dapyliau"
"Lemputė tikrai veikia?"
"Taip, vakar degė, mačiau"
Užgeso 15m nuo degalinės, gretimos parduotuvės kieme, tai dastūmėm ir liepiau įsipilti. Užpylė už 10eur...

Nu gerai, tiek to, užteks užvedimui.
Papumpuoju kriauše ir jaučiu, kad ateina kuras.
"Sukit"
Pasuka 5 sekundes ir sustoja.
"Dar sukit"
dar 5 sekundes pasuka ir sustoja.
"va matai, sakiau, kad ne kuras, čia kažką negerai padarėt tikriausiai".
"Sukit normaliai, o ne sekundę"
"Starteriui gi nesveika" ir toliau suka po kelias sekundes.
Galiausiai supykstu, nueinu ir atėmęs raktelį suku normaliai minutę laiko, kiek reikia užsorinusiam Lucasui pasiimt kurą nuo filtro iki purkštukų, ir mašina užsiveda. Užgesinu, palaukiam 5minutes ir vėl užsiveda puikiausiai.
Palinkiu geros dienos ir važiuoju namo. Pasiūlytų pinigų neimu, bet pasiūlau daugiau neišsidirbinėt.
O meganei buvo pasibaigęs kuras išvis, kai rodyklė dar rodė pusę bako.
Dar buvo, kad atvežė mašiną kuro siurbliui pakeist, siurblį irgi pridėjo, o ten irgi užgeso ir nesikuria. Sukant starteriu akivaizdžiai neteisingas garsas - girdžiu.
"Gal diržas?"
"Ne, tikrai ne diržas, nebūtų gi kompresijos" (aš fone patyliu, nes tas variklis su karomyslais, kuriem nulūžus visi vožtuvai užsidaro, o ne lieka atsidarę, kaip linkusių vožtuvų atveju, tai kompresijos tiek, kad starteris vos prasuka, iš ten būna ir keistų garsų).
"Gal aš visgi diržą bent patikrinsiu"
"Ne diržas vietoj, buvau nuėmęs dangtelį ir žiūrėjau, nelįsk, man siurblį reik pakeist, aš pats nemoku"
Žmogus išvažiuoja ir nebemato.
Nieko netikrinę nusukam vožtuvų dangtelį ir randam nulaužytus visus karomyslus.
Skambinu:
"Tai diržas"
"Ko tu prie to diržo lendi?"
"Tai aš nelindau, pasistačiau į vietą alkūninį veleną, o į siurblio škyvą kaištis nelenda, nes belekiek diržas peršokęs. Bet tikrai netrūkęs, jūs nemelavot"
Jei nori išsidirbinėti ir visažiniais vadinti, tai prašau, sėkmės ten remontuotis su vietiniais visažiniais

Šiandien buvo atvažiavęs žmogelis iš Alytaus, kuriam meistrai Alytuj užčipavo variklį tokiu kodu, kad dabar kompiuteris iš turbinos reikalauja (ją taip valdo) daugiau slėgio, negu gali pamatyti slėgio daviklis. Turbina tiek laisvai išpučia, ir gali dar daug daugiau išpūsti, bet daviklis, vos stipriau spustelėjus gazą ir užpūtus turbei, pasiekia savo matavimo aukštutinę ribą ir kala trumpą. Smūgis, Check Engine ir avarinis rėžimas. Atstatinėsim su Taurium gamyklinę programą ir gal bėdos nebebus. O jei bus, tai surasim, ir tada jei norės, Taurius pačipuos taip, kad veiktų. Aš tai nečipuoju, nes nemoku. Linkiu visiems, kurie kažko nemoka, to ir nedaryti.