Acigaves rašė:
tadas1991 rašė:
Tikrai nereikia, svarbu surinkt taip pat, kaip buvo. O ten tie šlicai dažniausiai kitaip ir nelenda, tik vienoj padėty. O jei ir įlenda, neįkiši užveržiančio varžto ir teks kišt šlicus iš naujo.
Ar tikrai nereikia daryti suvedimo po kryžmės keitimo? Nes man va pakeitė, toks diletantui įspūdis kad reikėtų. Vairas pasisukęs šiek tiek beigi.
Tai gal ne požiūris diletantiškas, o kryžmės keitimas?

Keičiau prieš Kalėdas vieną 607tam pežukui, nebuvo problemų jokių su vairo padėtimi. Reikia sumauti lygiai taip, kaip nuėmei. Čia dažnai ir būna sunkioji dalis. Pradžioj tai jei kryžmė ant kolonėlės užsimauna ne iš šono, o ant šlicų iš viršaus, tai reikia tinkamai pasižymėti, kad žymėjimas nepranyktų, ir taip pat užmauti. Tą patį ir salone reiktų pasidaryti, bet salone ten taip paprastai nepabėga. Vis dėl to, vairą užsirakinti reiktų, kad neprasisuktų rato ir paskui netektų keisti šleifo/rankenėlių bloko, ir, aišku, nejudinti perdaug ratų, kad neapsisuktų pilno rato kolonėlės štokas.
IRRRRR... neapsiknisti presuojant kryžmę, nes galima supresuoti ne ta puse pasukus vairo strypo galus ir tada viskas veiks, tik vairas bus 180laipsnių ne taip. Kas pas Xantia nėra problema, nes galima jį perkelti.
Pas daugumą naujesnių Citroen vairo padėtis fiksuota, nes yra vienas sugadintas šlicas, todėl kitaip neužmausi nieko nesugadinęs. Todėl keičiant reikia būti labai atidžiam. Todėl kryžmės keitimas jau nebegali kainuoti 100Lt...