O Tau, Atai, galutinis irodymas kaip gali vaziuoti 2.0 litru benzas
https://www.youtube.com/watch?v=Fuj7x4Px6zQbet ka tai turi bendro su musu diskusijos esme?
cia is esmes absurdiska diskusija su aklu ir kurciu zmogumi. Jus turite keista, bet gana dazna musuose mazos dyzelines masinos kompleksa. tik lietuviai tobulina galia 200 000km ir daugiau nuriedejusiuose automobiliuose,kurie uzsienyej skaitomi kaip jau ismetami lauk. Uzsienieciai be abejo irgi tobulina. bet 15 000-100 000km nuriedejusiuose masinose.
Lietuviu galios tobulinimas pasireiskia perprograminimu variklio/turbino valdymo bloku. Daugiau neiko nereikai tobulint- nei deze ar bent jau konverteri montuot nauja ar atitinkancia padidejusia galia, nei keicia interkoolerio radiatorius ar pompas i didesnio nasumo, nei montuoja riboto slydimo reduktorius. negana to dar islupa gamintojo numatytas sistemas. ir aiskina apie dyzelio privalumus
graudu. netaikau asmeniskai jums Atai, bet turint pripazint realybe kad jums masinos nasumas susijes tik ekonomija, o kad ta masina iskastruota, be gamintoju numatyt sistemu jiems nerupi.
reziumuojant.
1) norite patikimo kokybisko, mazai gendancio automobilio buiciai- perkat ne 2.2HDI o 2.0 benzina.
2) norit traukos ir sportinio azarto- perkant benzinini galinga automobili. tikrai ne PSA.
3) norit traukos, bet nenorit benzino is uzsispyrimo , perkat galinga dyzeli.
prisiminkit apie ka buvo pirmine diskusija del ko kilo gincai- apie 1)labai galinga ir gerai truakianti 2.2hdi 150kW
kuris 2) labai didziai galingesnis nei 2.0 120kw . kazkaip neitikinot nei venu postu, o uzuot bandes argumentais ar praktiniais-empyriniais bandymais irodyti savo tiesa pradejot pasakoti apie cip tuninga ir dyzelio naudingumo koeficienta.