ukw rašė:
Pagal paraštes, tai pono xsaros abi naujoviškos.
Aš daugiau ne pagal metus ir veido išvaizdą, o pagal komponentus.
Ta auksinė antrokė 2,0HDi iš 2017tų pavasario, kur man perleidot pataisyti, irgi buvo naujoviška, bet turėjo seno tipo Xantijines vairo rankenėles, minimalų BSIną ir manrods (tiksliai nepamenu) rudąją relę ir paprastą saugiklinę vietoj BSMo. Su visu tuo reikalu puikiai veikė VANinis ekranėlis ir VANinis magelis, ir mygtukas, esantis valytuvų rankenėlės gale, katras pas Xantia I yra užblokuotas ir neveikiantis, o pas Xantia II kažkodėl tai junginėja galinio lango šildymą, ten perjunginėjo ekranėlio borto kompo parodymus. Net įlindau patikrint tada pagal kėbulo numerį, ar čia kas nepridirbta, bet visi komponentai atitiko...
Prancūzai, ir ne tik prancūzai, bet kai kurie gamintojai yra mėgėjai tokias nesąmones padaryt, į atnaujintus modelius sukišt atlikusias dalis, arba atvirkščiai, į atlikusius kėbulus naujų prigamintų dalykų pridėt. Šiandien girdėjau vieno B6 pasato savininką verkiant, kad pasktuinių metų tas jo pasatas, ir beveik visas dalis reikia dėt nuo B7, ir daug brangiau. O senieji šrotiniai yra matę originalių pirmos laidos Peugeot 406 su HDi varikliais, kur atidarę kapotą pažvengė, bet paskui nerado nei vieno įrodymo, kad būtų kokie tai burtai daryti, o ir kėbulo numeriuose puikavosi RHY arba RHZ