Karolis111 rašė:
Pas manęs korekcijos apie (100%, 94%, 102%, 106%). Manau nėra taip baisiai, ir purkštukų tikriausiai nėra reikalo lupti lauk ir tikrinti ant stendo. Visas purtymasis ir dūmijimas vyksta tik po nakties užvedus variklį, ir vyksta apie 30 sekundžių, po to dirba gerai, ir nemeta net menkiausio dūmelio, nereikia laukti kol pašils, kad gerai veiktų. Netgi dieną palikus automobilį 4-5 valandom, leidus gerai atvėsti, jis vedasi gerai. Problemos iškyla, kai automobilis pastovi 10 ir daugiau valandų.
Aš įtariu, kad kuro sistema yra nesandari, ir galbūt kuras nuteka atgal į baką per ilgesnį laiką, ir variklis purtosi gaudydamas orą. Galbūt ir klystu. Dėje nespėjau išsiaiškinti, teko išvykti.
Jeigu bus noro, Tadai, kitų metų pradžioje atvešiu autobilį į Kauną, gal rasite bėdą, Klaipėdoje gan sunku rasti specialistą, kad kasnors tinkamai įštikrintų ir nustatytų gedimą.
Korekcijos rodo NIEKO... As jusu atveju traukciau lauk purkstukus, tikrinciau kompresija (per tas pacias skyles, jau dauguma turi pasidare adapterius) cilindruose. Jei kompresija gera, tada vezame purkstukus patikrai. Kur tikrinti? Sito neatsakysiu. Vieniem gerai tikrina prie Sanciu, kitu kalbomis tragedija, kitiem riporte, kiti kalba kad ten tragedija, vieniem gerai Kauno gatveje, kiti sako BEK TOLIAU nuo ju... Suprasi cia negirtas

Karoli, pas mane buvai? Jei ne, prasom apsilankyti, pasakysiu ar reikia lupt lauk purkstukus ir tikrint kompresija ar ne... Atmetimo principu. Perdaug paprastas ten tas 2.0HDi motoras kad butu sudetinga rast gedima. Bet statau uz tai, jog visu pirma neveikia pakaitinimo zvakes (jei jau tikrai 30 sek ne daugiau) ir nera kompresijos/blogas-i purktukai.