AUDRIUS- cit rašė:
:shock: Man viskas jėga kas kainuoja pinigus

.Aš galvojau apie skelbimą į fb, tai turbūt reiks pasiiskelbt ten, ten gerokai daugiau akių..... Na bus matyt. Aišku jei taisyklės pažeidžiamų tada aš įžūliai pasielgiau(neskaičiau-sory) ištrinkite skelbimą.

Ten tikrai daugiau akių ir kišenių šiais laikais, tai tikrai būtų geresnis sprendimas, negu kažko tikėtis iš merdėjančio forumo, kuriame parašoma po 1-3 žinutes per parą

Aš irgi ten būčiau ir turėčiau savo komercinį puslapį, bet yra du dalykai, dėl kurių dar nesu:
1. Darbo užtenka šiuo metu.
2. Feisbuke labai daug nekonkrečios auditorijos, atsainaus jaunimo ir pan., o ypač kai dar kalbam apie Citroen, kas yra labai pigi markė, taigi tipinis Citroen vairuotojas deja dažniausiai visai nėra markės fanas ar mėgėjas, o tiesiog nusipirkęs pigų automobilį už 10 metų senesnio bmw kainą. Todėl galit gauti labai daug chaliavos informacijos prašymų, prašymų "padėti", "privažiuoti, sumokėsiu už kurą" ir pan., tuščių užklausų apskaičiuoti kokias nors sąmatas arba parašyti kokias nors kainas, kur tikrai neatvažiuos, nes net neplanuoja taisyti, arba kas nors pasiūlys nekokybiškai pigiau, ir nuvažiuos ten. Dar bus užklausų su prašymu apžiūrėti ir maždaug įvertinti, kokių dalių reikės ir kiek kainuos remontas, ir paskui dings kaip į vandenį. Beje, tokių pasitaiko net ir šiame forume, ir kartais ir pats ant jų dar pasimaunu. Kartais netgi susitikus atrodo visai nieko žmogus, bet realiai susitari, kad lieka skolingas už suteiktą apžiūrą, įvertinimą, diagnostiką, ir atvažiavęs kitąkart susimokės už visus darbus, ir dingsta bei netgi nesiteikia atsakyti. Žinutės gale pateiksiu pavyzdį. Tai feisbuke bus tokių dar daugiau. Mano numerį matomai kartais kas nors į feisbuką parašo, nes kartais paskambinę sako "radau per feisbuką kontaktus" (pats tikrai nedėjau niekur), ir iš tokių skambučių naudingi būna maždaug 1/10. Gerai, kad nėra mano feisbuko, nes tuomet net neskambintų, o būtų bandymai susitarti asmeninėmis žinutėmis iki smulkmenų, ir tuomet gal atvažiuos, o gal ir ne, gal tik informacijos reikėjo. Tuo tarpu tie, kurie būna gavę rekomendaciją per draugus, pažįstamus arba iš kitų šitoj srity dirbančių asmenų, visada tik skambina, ir iš jų naudingi skambučiai gali siekti netgi 5/10 santykį.
Žadėtas pavyzdys
VytisZ rašė:
Sveiki, Tadai,
beskaitinėdamas forumus radau, kad užsiiminėjate citroenų remontu. Pagalvojau, parašysiu.
Turiu ganėtinai pavargusį C5, 2003, mechaninis 2l HDI, 80kw. Gruodžio mėn baigiasi TA. Ir nežinau ar verta dar investuoti, nes kainos jų netokios ir didelės skelbimuose. Bet norėtųsi dar porą metų paeksplotuoti.
Ką šiuo metu žinau, ką reikia tvarkyti, yra: rankinis, stabdžiai. Auto praradęs trauką, 2 - 3 bėgiu sunkiai kyla apsukos, pasiekus 3k apsukas kažkas pramuša ir atsiranda trauka. Na ir nemažai kitų smulkių bėdelių tarp kurių pusiau kiauras vandens apiplovimo bakelis su silpnu purškimu. Atšokinėja ilgų šviesų svirtis. Galiniai langai pavargę, kažkuris, be rankų įsikišimo, neužsidaro ir t.t.
Tiesiog, pradėjo byrėti

nors važiuokle ir hidraulika nesiskundžiu, dar kilnojas.
Tai domintų apžiūra, nuomonė ir jei kažkiek verta dar, remontas, svarbiausia dėl techninės apžiūros. Nėra skubu.
Ačiū
Pagarbiai,
Vytis
tadas1991 rašė:
VytisZ rašė:
Sveiki, Tadai,
beskaitinėdamas forumus radau, kad užsiiminėjate citroenų remontu. Pagalvojau, parašysiu.
Turiu ganėtinai pavargusį C5, 2003, mechaninis 2l HDI, 80kw. Gruodžio mėn baigiasi TA. Ir nežinau ar verta dar investuoti, nes kainos jų netokios ir didelės skelbimuose. Bet norėtųsi dar porą metų paeksplotuoti.
Ką šiuo metu žinau, ką reikia tvarkyti, yra: rankinis, stabdžiai. Auto praradęs trauką, 2 - 3 bėgiu sunkiai kyla apsukos, pasiekus 3k apsukas kažkas pramuša ir atsiranda trauka. Na ir nemažai kitų smulkių bėdelių tarp kurių pusiau kiauras vandens apiplovimo bakelis su silpnu purškimu. Atšokinėja ilgų šviesų svirtis. Galiniai langai pavargę, kažkuris, be rankų įsikišimo, neužsidaro ir t.t.
Tiesiog, pradėjo byrėti

nors važiuokle ir hidraulika nesiskundžiu, dar kilnojas.
Tai domintų apžiūra, nuomonė ir jei kažkiek verta dar, remontas, svarbiausia dėl techninės apžiūros. Nėra skubu.
Ačiū
Pagarbiai,
Vytis
Sveiki.
Na, viskas įveikiama, tik kaip ir sakot, gali pakainuoti netoli automobilio kainos. Priklauso, kokia bendra jo būklė ir ar dar gyvas pakankamai.
Rankinį sutvarkyt kartais kainuoja labai brangiai. Jei būna visas komplektas sugedęs, o taip būna. T.y. reikia ir naujų trosų, ir naujų trosų šarvų, ir dar suportai vienas ar netgi abu užstrigę.
Traukos trūkumo yra labai daug variantų, tai neatsisedęs ir kompo nepajungęs internetu tikrai nepasakysiu nieko protingo.
Dėl kiauro bakelio, tai dažniausiai jis tiesiog būna sulūžęs. Taip ypač dažnai būna, kai būna lempų apiplovimas ir bakelyje du siurbliukai. Tarp jų tarpas mažas ir įtrūksta būtent toj vietoj, kai bakstelnama netyčia kur su bamperiu dešinėj pusėj. Gali būti ir kokių kitų priežasčių, bet čia dažniausia. Dėl silpno plovimo, tai arba užsikimšę purkštukai, arba siurbliukas pavargęs. Na, dar būna žarnelės užsilenkę.
Ilgų šviesų išsijunginėjimas - rankenėlės problema. Paprasčiausias sprendimas - keisti rankenėlių bloką kitu. Geriausia naujas, bet jis kainuoja nuo 150eur. Naudoti nuo 30eur, bet kartais būna sunku rasti gerą ir dar tinkamą. Kartais pažaidžiu, jei turiu arba klientai atsiveža sveiką bloką, bet netinkamą pagal funkcijas, bet to pačio gamintojo ir su sveika svirtele. Tą svirtelę galima pakeisti atskirai. Darbas bjaurokas, bet pasikeičia. Kiniečiai netgi gamina jas naujas atskirai, ir jos veikia, bet ne stebuklas. Sunkokai vaikšto ir dažnai būna, kad nebeatmeta posūkių. Na bet veikia

Dėl langų reikia ardyti duris ir žiūrėti, kur ten bėda. Pas C5 pirmokus dažnai su galiniais langais būna kažkas negerai, tai būna tiesiog žmonės paprašo juos atjungti. Pakelėjus galima keisti ir gal net remontuoti (nepamenu, ar yra jiem rem.komplektų), bet jie ne varžtais prisukti, o kniedijami, tai tas darosi bjaurokai.
Apžiūrėti ir maždaug pabandyti įvertinti reikalingus darbus ir sudaryt kokią bent apytikslę sąmatą, galima kitą savaitę kažkurį vakarą. Galit skambtelti ir pabandysim suderint kokį laiką, 863540693, 10-19H.
Po ko gaunu kažkurią dieną skambutį, susitariam apžiūrai. Apžiūriu ant keltuvo, susirašau dalių sąrašą, pasikalbam ir pasitariam, kad atsiųsiu į privatą sąmatą. Pasivažinėjam su mašina ir paieškom traukos. Randu ten kažkokį kiaurą EGRą ar kažką panašaus, kažką ten su vakuumais pažaidžiu, nes gal turbos nevaldo, gal EGRas nuolat praviras, nepamenu, ir jaučiamai pagerėja, bet ne iki tiek, kiek reikia. Susitariam, kad žiūrėsim toliau. Pasakau, kad dabar gali nemokėti, jei pažada atvažiuoti pataisyti iki galo. Atsisveikinam. Kitą dieną išsiunčiu tokią žinutę.
tadas1991 rašė:
Taigi, sudarinėjame darbų ir dalių kainų sąrašą:
1. Stabdžių diskai ir kaladėlės priekis:
Diskai Bosch po 26eur/vnt - 52eur
Kaladėlės Bosch 29eur
Darbas 30eur.
2. Stabdžių diskai ir kaladėlės galas:
Kaladėlės Ferodo 18eur
Diskai (galima bandyti nekeisti, jei tik dėl TA)
Bosch po 20eur/vnt -40eur
Darbas, jei tik kaladėlės - 15eur, jei su diskais - 40eur.
Gale ten dar pas juos būna pasioksidavę tarp šakės ir suporto, dėl ko suportas nusilenkia į šoną, tada reikia juos atsukti (būna sunku, nes būna sulenkti ir patempti varžtai) ir išvalius sutepti ir prisukti atgal, tada atsistoja tiesiai. Jei keičiam diskus, šitas dalykas įskaičiuotas. Jei keičiam tik kaladėles, tai jei nereikia, tai ir nedarom, jei reikia - papildoma kaina, pagal sudėtingumą atsukimo, kartais būna ir visai lengvai atsisuka.
3. Dėl rankinio - supuvęs stabdžių suportas kairės pusės.
Galimi variantai:
*Remontuoti esamą - apie 30eur su darbu ir nelabai kokia garantija, nes kiek teko tą daryti, tai laiko nuo 2 mėnesių iki 2 metų, nežinia.
*Keisti šrotiniu - kaina kaip pasakys šrotas ir garantijos jokios, nes dalis naudota.
*Keisti restauruotu gamykliškai, t.y. beveik kaip nauju. Restauruoja lenkai, kaina apie 45eur, grąžinant seną. Rimčiau - TRW, kaina apie 80eur, grąžinant seną.
Suporto keitimas 15-20eur. Į pirmą variantą šita kaina jau įskaičiuota.
4. Oro srauto matuoklė.
Gera VDO-Siemens 96eur
pigi kinietiška 45eur
Naudotų reikia klausti, paprastai apie 20-30
Keitimas su diagnostika po to 15eur.
Jei vistiek dar truks traukos, galima bandyti lįsti prie to EGR vožtuvo. Jį tvarkinga išprogramuot ir atjungt kainuoja apie 45-50eur. Jei neišeina niekaip jo uždaryti (jei jis praviras užstrigęs), tuomet reikia pagaminti zagluškę, kas papildomai dar apie 15-20eur.
5. Apiplovimo bakelis.
Manau naudotas apie 10eur kainuoti turėtų. Dar gal kažkiek papildomai tas vamzdis, žodžiu iki 15eur.
Siurbliukas (jei reikės) geras VDO-Siemens 16eur
pigesnis normalus Febi 13eur
kinietiškas pigus 6eur
Darbas pakeist, kadangi su bamperio nuėmimu daroma, tai 20eur.
6. Galinio kairės pusės amortizatoriaus guma. Pati guma 11eur, darbas pakeist 20eur. Į darbo kainą įskaičiuotas skysčio lygio matavimas ir dapylimas, jeigu trūksta. Pats skystis po 10eur/L (Total Fluide LDS).
7. Tepalų ir filtrų keitimas
Tepalas Total Quartz 9000 5w40 22eur
Tepalo filtras Bosch 5eur
Oro filtrsa Bosch 7eur
Kuro filtras Bosch 12eur
Salono filtras Filtron 9eur
Darbas 18eur.
8. Dėl langų pakelėjų, tai sunku pasakyti, reikia ardyti ir žiūrėti bėdų priežasčių.
Susirenka visai apvali suma, kaip beskaičiuotum. Tai turit laiko, pagalvokit, ar norit ir ar jum apsimoka. O dėl laiko, jei nuspręsit remontuoti pas mane, tai būtų gerai porą savaičių prieš norimą laiką maždaug tartis, tuomet didesni šansai, kad tinkamu metu būsiu laisvas.
Gero vakaro

Nuo rugpjūčio 5d. laukiu kokio nors atsakymo. Žmogus tikrai skaitė, nes rodo, kad skaitė, pasktinįkart prisijungęs rugpjūčio 20d, taigi dvi savaitės po žinutės gavimo. Linkėjimai tau, Vyti
