WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Rgs 23 2020, 20:25

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 14 2019, 09:54 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2206
Miestas: Vilnius
Faktas tas ,kad nuvaziavau i Fakta uzsisakyt originaliu stabilizatoriaus traukiu. Paziurejo, sako,kad dar kelios yra. Ateinu pasiimti-dezutes kazkokios. Nuo kada originalias dalis i dezute deda? Ogi nuo tada kai jas Turkijoj gamina. Namie kaip tik dar viena turiu ta tikraja, tai salia sudedi- diena ir naktis. Na jei tiket pagal kaina gal tas turkas ilgiau laikys nei tos kur po 5-7 eur. Reiskia prancuziska masina gaminama Turkijoj?

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2019, 16:24 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1562
Miestas: Kaunas
Auto komplektuojancias detales gamina visame pasaulyje o ja tik surenka Citroen gamykloje.

PVZ Vokswagen 1,2 benzo pagrindinius velenus kala Marijampoleje . Juos apdirba Ispanijoje o surenka Vokietijoje.

Draugas dirba toje gamykloje Marijampoleje.

_________________
C5 III Sedan 2L Petrol/LPG BRC . Be hidraulikos ;)

C5 III Estate 3L V6 Petrol/LPG BRC . Good CatCar ;)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2019, 21:18 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2206
Miestas: Vilnius
Utat ir uzkale Megane variklis ant 170000

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 12 2020, 01:26 
Prisijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10663
Miestas: Kaunas
Navanas rašė:
tadas1991 rašė:
Man dreba tik stabdant. Kertam, kad pakeitus klibancius sarnyrus, t.y. idejus naujas sakes (P206 atskirai nesikeicia) nustos drebeti?

Kertam drąsiai.

Truputį užtrukau, nes keičiau Sausio gale, kai baigėsi TA ir reikėjo praeiti.
Drebėti praktiškai nustojo. Mažais greičiaus truputį jaučiasi, kokie 5proc. to, kas buvo. Bet nuo 60kmh nebesijaučia visai nieko. Diskai tiesūs. Seniau būdavo baisiau pastabdyt, nes ir sudrebėdavo, ir visa mašina suvaikščiodavo. Dar jaučiu suvedimą padarius ir tas dingtų, bet padangos "driftinės", tai nepersistengsiu jų saugot kol kas. Gal vasarai...
Gerasdviratis rašė:
Dazniausiai dreba stabdant nes musu sudsevisai deda tokius diskus,kur alaus butelys brangiau kainuoja, Po keliu stabdymu jie jau kreivi. kai ieskojau Xsarai disku tai apejau visa miesteli, kaina buvo tokia,kad klausi cia uz vieno rato, atsako ne uz 4.
dar viena beda, ta diska reikia tiesiai uzdet, ko padaryt irgi nesugeba. Man kaladeles pakeite Dagryje, nesidomejau. Pravaziavau 5000 kazkaip keistai stabdo.Tai sako,kad pas tave jos nudile, tai koki slamsta uzdejo? Variau nuo kalno apie 170 , kazkoks lopas pasimaise, teko stabdyt ant slydimo ribos, sudege. Ziurekit kokias dalis perkat.

Tiesos yra, bet jau esu ir pats atvejų matęs, kad ATE ar TRW, Brembo, ar pan. nekažką. Tai iš esmės, jei nori būti 100proc. garantuotas, reikia pirkti turbūt arba sportinius, katrie turi savo niuansų, arba originalą. Čia aišku kalba apie tą, kai važiuoji ne kaip tipinis šoferis, o mėgsti pastabdyt nuo 140 iki 20kmh vienu staigiu paspaudimu, tada spaust gazo ir už 50m vėl staigiai stabdyt, ir prieš posūkį į balą, ir tie diskai tokie pirmos laidos ZX tipo, kur monolitas ir dydžio kaip sriubos bliūdelis
Savo 206tam keičiausi rudenį kaladėles, tai aišku atidaręs radau, kad jau reiktų ir diskus pakeisti. Nenudilę dar, bet kai palikau pastovėt 1,5mėnesio ant lauko tiesiai po lietvamzdžiu, kol su dviračiu važinėjau, tai pripuvo kaladės prie diskų taip, kad tie rūdžių šašai per 500km nenusivalė, vadinas ir nenusivalys jau patys. Protingas žmogus sako imk naujus diskus, nes ten 247mm neaušinami, papigei, komplektas nuo 20eur už šūdų malūną iki 60eur už kažką rimto. Tik kad tas kažkas rimto būna veikia super, o būna iki pirmos balos pastabdžius, kaip pataikysi, nes senam grabui ATE fabrikas ATE diskų kad gamintų, labai abejoju, pagamina fabrikas Tailande pagal užsakymą su reikiamais užrašais ir supakuoja pagal ATE reikalavimus. Realaus dydžio stabdžių disko muliažas.
Nes kalbam apie mažus mažus diskus, kurie neaušinami, o stabdyt mėgstu. Tai užsidėjau 3M respiratorių, akinius, bulgarkę su pintų vielų šepečiu į rankas ir tuos originalius nesudilusius, bet papuvusius diskus atšveičiau normaliai iki metalo visur. Naujos Bosch kaladėlės ir stabdo liuksiškai. Dabar kiekvieną naktį važiuoju namo tokiu maršrutu, kur atvažiuoju 90-100kmh, staigiai stabdau iki 40kmh, grūdu antrą ir imu staigų posūkį. Visas posūkis ir 10m prieš jį tokią žiemą kaip dabar, yra baloje. Nu ir viskas gerai su tais diskais, negenda.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 01 2020, 22:12 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2206
Miestas: Vilnius
O reikalai. Uzsikirto rankinis- supuvo.23 metus nekeistas. Nusipirkau trosa, aisku neoriginala. Oras geras, nuotaika gera, sakau kieme issiardysiu- pasikeisiu, svarbiausiai savaitgalis siltas, nuotaika gera. Pasikeliau,kalade pastaciau, visa laime,kad neisdraskiau.Svarbiausia nuotaika gera. Kazkaip galai troso kitokie pasirode,o ir pridejus trumpesnis kokius 4 cm. Viskas pagal kaip katalogas siulo. Trosu nera vietoj, veza pagal uzsakyma, ka uzsakyt neisivaizduoju. Pridaviau atgal, gerai, kad prieme.
Dabar kaba isardytas pas Zigma ir mokslinio matavimo ir ivertinimo budu reiks ieskot trosu, nei vienas katalogas neraso nei koks ilgis, nei kaip realiai atrodo galai. Pas mane ZX 1997 prie pabaigos, tai puse Xsaros, puse ZX. tai dar susigalvojau dirzus pasikeist, itariu irgi cirkas bus.... :lol:

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 02 2020, 00:44 
Prisijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10663
Miestas: Kaunas
Gerasdviratis rašė:
O reikalai. Uzsikirto rankinis- supuvo.23 metus nekeistas. Nusipirkau trosa, aisku neoriginala. Oras geras, nuotaika gera, sakau kieme issiardysiu- pasikeisiu, svarbiausiai savaitgalis siltas, nuotaika gera. Pasikeliau,kalade pastaciau, visa laime,kad neisdraskiau.Svarbiausia nuotaika gera. Kazkaip galai troso kitokie pasirode,o ir pridejus trumpesnis kokius 4 cm. Viskas pagal kaip katalogas siulo. Trosu nera vietoj, veza pagal uzsakyma, ka uzsakyt neisivaizduoju. Pridaviau atgal, gerai, kad prieme.
Dabar kaba isardytas pas Zigma ir mokslinio matavimo ir ivertinimo budu reiks ieskot trosu, nei vienas katalogas neraso nei koks ilgis, nei kaip realiai atrodo galai. Pas mane ZX 1997 prie pabaigos, tai puse Xsaros, puse ZX. tai dar susigalvojau dirzus pasikeist, itariu irgi cirkas bus.... :lol:

Vietoj ZX daliu galima gauti tepalo filtra, dangtelio tarpine, rieboksliu ir dar stabilizatoriaus trauke, zodziu kas ejo i visokius Berlingo arba 206.
Uz tai reikia pirkti pagal VIN koda. Eilini karta pasakyciau. Bet jau nebepasakysiu, nes apmokestino PSA detaliu kataloga pagal VIN, ir viesas priejimas vienai markei 180eur/metams. Reikia siustis nulauzta offline versija iki 2013tu metu. Pats dar neparsisiuntes, bet jau kasdien reikia. O dar ir naujesni jau atvaziuoja, irgi pramoga bus.
Savo ZX kai pirkau, tai nebuvo daug variantu. Bugnam keli buvo pagal tai, koks bugno skersmuo, o diskam buvo vienas variantas tik. Nu jei universalas, dar gali but, kad ilgesni. Bet kas ten zino ta ZX, gal padare universala kaip ir is BX, kad palindus po masina netgi matosi, kurioje vietoje baigiasi BX hecbeko kebulas ir davirinta skardos. Tai nesiskiria niekas tada jau.
Bugniniam stabdziam manrods trosa viena nauja TRW turiu, galesiu koda paziuret, jei netycia tiktu, galeciau padovanot, brolis kasdien i Vilniu vazineja. Pries 5 metus dar tokiu buvo. Diskiniai buvo taip reta, kad kazkokia nesamone uzsakinejau jau tada, gal A.B.S....

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 02 2020, 16:44 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2206
Miestas: Vilnius
Pagal VIN as jau pirkau AX duslerke, net panasumo nera.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 02 2020, 17:20 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3209
Miestas: Kaunas
Pagal Vin galima pirkti tik originalias dalis. Visokie ten Intercarsų katalogai, katrie eina TecDoc'o pagrindu, na labai stipriai pjauna grybą. Tas ypač galioja naujom mašinom. Nors, senom irgi.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 02 2020, 21:44 
Prisijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10663
Miestas: Kaunas
Tikrai pasitaiko, ypač su visokiom važiuoklės ir pakabos dalim. Bet daug vistiek geriau, negu nieko. Man yra tik kelis kartus netikę kažkas. O paveiksliuką reikia visada žiūrėti vistiek.
Jei AX senas, tai kažin ar jam ten pagal VIN ką nors dar ir rodo. Būna kokių 91-94 metų, kad tipo kaip ir rodo, bet iš tikro nieko ten nerodo. Turiu aš tokį BX, kuriam neva rodo, bet kai pažiūri, kas parašyta, tai parašyta, kad mano BX būtų GTI 16V, nors ten paprastas 1,6 benzas.

Pas Peugeot ir Citroen buvo nemokamai prieinami tikrai labai geri katalogai, ir TecDoce tikrai minimumas klaidų būdavo, milijonas tų dalių sudėta ir dažniausiai kai kažkas netikdavo, tai tik dėl to, kad dėžutėj randi biškį ne tą, kas paveiksliuke, nes jau koks gudruolis grąžino kažką ne to įdėjęs arba gamykloj pakavimo klaida.

Dabar pvz vargstu su trečio golfo vairo siurbliu (taip, karantinas, darbo mažiau truputį). Variantų 100, o kai reikia išsirinkt sunku. Nuėmiau esamą siurblį, ant jo kodas, pagal jį vedant, rodo irgi kitaip atrodančius. Bet panašu, kad viskas ten tas pats pas visus, tik pas vieną slėgis 85bar, pas kitą 90bar, vienas Saginaw, kitas ZF gamintojo. Užsakiau iš Detalitos pigiausią Timmen naują, ir litrą Febi žalios mineralinės alyvos pagal G004000, jaučiu įsidės ir dar veiks puikiai. Jei taip pat, kaip ar senesniem VW, tai ten skirdavosi tik špižinis ar aliuminis (veikia ir įsideda, tik kitaip atrodo) ir būdavo škyvo išnešimas didelis arba mažas...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 02 2020, 22:16 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2206
Miestas: Vilnius
ukw rašė:
Pagal Vin galima pirkti tik originalias dalis. Visokie ten Intercarsų katalogai, katrie eina TecDoc'o pagrindu, na labai stipriai pjauna grybą. Tas ypač galioja naujom mašinom. Nors, senom irgi.

Duslerke buvo pirkta originali is Autobelos. Su visais firminiais lipdukais, nupirkau ir numeciau i rusi. Po 3 metu sudege, tai dziaugsmingai issitraukiau is rusio ir nutariau pasikeisti, paziurejau... nuveziau Autobelai. Tie patys stebejos ,popierius pakele viskas pagal vin, net panasumo ner, a tai pritaike.Kazka nupjove ,kazka pavirino, tokia metodika ir arkliui gaidzio uodega galima pritaikyt.
O neoriginala uzsakant tas VIN nieko nereiskia, jau BX tarpine buvo pirkta, rasiau, esme ta ,kad su originalais idomiai, pirkau traukes, originalas, dalys dezutese :shock: , made in Turkey, turiu dar prancuzisku- net nepanasios, gal tinka.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 02 2020, 22:19 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2206
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Tikrai pasitaiko, ypač su visokiom važiuoklės ir pakabos dalim. Bet daug vistiek geriau, negu nieko. Man yra tik kelis kartus netikę kažkas. O paveiksliuką reikia visada žiūrėti vistiek.
Jei AX senas, tai kažin ar jam ten pagal VIN ką nors dar ir rodo. Būna kokių 91-94 metų, kad tipo kaip ir rodo, bet iš tikro nieko ten nerodo. Turiu aš tokį BX, kuriam neva rodo, bet kai pažiūri, kas parašyta, tai parašyta, kad mano BX būtų GTI 16V, nors ten paprastas 1,6 benzas.

Pas Peugeot ir Citroen buvo nemokamai prieinami tikrai labai geri katalogai, ir TecDoce tikrai minimumas klaidų būdavo, milijonas tų dalių sudėta ir dažniausiai kai kažkas netikdavo, tai tik dėl to, kad dėžutėj randi biškį ne tą, kas paveiksliuke, nes jau koks gudruolis grąžino kažką ne to įdėjęs arba gamykloj pakavimo klaida.

Dabar pvz vargstu su trečio golfo vairo siurbliu (taip, karantinas, darbo mažiau truputį). Variantų 100, o kai reikia išsirinkt sunku. Nuėmiau esamą siurblį, ant jo kodas, pagal jį vedant, rodo irgi kitaip atrodančius. Bet panašu, kad viskas ten tas pats pas visus, tik pas vieną slėgis 85bar, pas kitą 90bar, vienas Saginaw, kitas ZF gamintojo. Užsakiau iš Detalitos pigiausią Timmen naują, ir litrą Febi žalios mineralinės alyvos pagal G004000, jaučiu įsidės ir dar veiks puikiai. Jei taip pat, kaip ar senesniem VW, tai ten skirdavosi tik špižinis ar aliuminis (veikia ir įsideda, tik kitaip atrodo) ir būdavo škyvo išnešimas didelis arba mažas...

Internete dazniausiai reikia pasikliauti aprasu,o ne paveiksliuku, paveiksliukas daznai buna simbolinis. Norejau pasikeist zvakiu laidus BX, kiek pagal viska rodo- visi jie trumpi.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 02 2020, 22:23 
Prisijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10663
Miestas: Kaunas
Gerasdviratis rašė:
tadas1991 rašė:
Tikrai pasitaiko, ypač su visokiom važiuoklės ir pakabos dalim. Bet daug vistiek geriau, negu nieko. Man yra tik kelis kartus netikę kažkas. O paveiksliuką reikia visada žiūrėti vistiek.
Jei AX senas, tai kažin ar jam ten pagal VIN ką nors dar ir rodo. Būna kokių 91-94 metų, kad tipo kaip ir rodo, bet iš tikro nieko ten nerodo. Turiu aš tokį BX, kuriam neva rodo, bet kai pažiūri, kas parašyta, tai parašyta, kad mano BX būtų GTI 16V, nors ten paprastas 1,6 benzas.

Pas Peugeot ir Citroen buvo nemokamai prieinami tikrai labai geri katalogai, ir TecDoce tikrai minimumas klaidų būdavo, milijonas tų dalių sudėta ir dažniausiai kai kažkas netikdavo, tai tik dėl to, kad dėžutėj randi biškį ne tą, kas paveiksliuke, nes jau koks gudruolis grąžino kažką ne to įdėjęs arba gamykloj pakavimo klaida.

Dabar pvz vargstu su trečio golfo vairo siurbliu (taip, karantinas, darbo mažiau truputį). Variantų 100, o kai reikia išsirinkt sunku. Nuėmiau esamą siurblį, ant jo kodas, pagal jį vedant, rodo irgi kitaip atrodančius. Bet panašu, kad viskas ten tas pats pas visus, tik pas vieną slėgis 85bar, pas kitą 90bar, vienas Saginaw, kitas ZF gamintojo. Užsakiau iš Detalitos pigiausią Timmen naują, ir litrą Febi žalios mineralinės alyvos pagal G004000, jaučiu įsidės ir dar veiks puikiai. Jei taip pat, kaip ar senesniem VW, tai ten skirdavosi tik špižinis ar aliuminis (veikia ir įsideda, tik kitaip atrodo) ir būdavo škyvo išnešimas didelis arba mažas...

Internete dazniausiai reikia pasikliauti aprasu,o ne paveiksliuku, paveiksliukas daznai buna simbolinis. Norejau pasikeist zvakiu laidus BX, kiek pagal viska rodo- visi jie trumpi.

Nu žiūrint apie kokią detalę kalbate. Dirželiai, žvakės, laidai dažnai būna kaip sakot. Bet jei kalba apie paskirstymo diržo komplektą, aušinimo radiatorių, vandens pompą, stabdžių kaladėles, sankabas, riebokšlius, visokius elektrinius ventiliatorius, sankabų aktuatorius ir t.t., tai dažniausiai būna paveikslėlis arba, jei kalbam apie radiatorius arba stabdžių kaladėlės, dar geriau - brėžinys :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2020, 08:08 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 517
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Ogi niekas netrukdo bent jau pasimatuot seną detalę arba ją nusifotkint. Kiek siunčiausi iš Vokietijos, tai tik vieną kartą susimoviau, užsakiau sankabos komplektą Jumpy, o tas, pasirodo, skirtas auto su trosu valdoma sankaba (tokios dažniau būna Peugeot Expert). Ale tegul guli, sunaudosim kada nors :) Dar buvo burtas, kai mūsų nuostabusis Postnordas pametė siuntinį iš Autodoc su visom detalėm (atsirado po 3 savaičių), o kadangi su Kubistaru (a.k.a. Renault Kangoo) važiuot reikėjo dabar, tai paėmiau jam galines stabdžių kaladėles iš Biltemos (tipo Clio, Logan ir dar kokiems tai gaidžiams). Išorinis diametras -ok, plotis -ok, o va skylės tvirtinimui -ne ok. Naujų gręžt kažkaip nekilo ranka, tai grąžinau atgal.

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 07 2020, 14:15 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2206
Miestas: Vilnius
Is 4 karto atvaziavo lygtais tas, pagal VIN isvis ne i tvora atveze, visa beda ,kad realiai ju vietoj nera pirkti, o paveiksliukai ir aprasai daugiau simboliniai, jei tiks uzsirasysiu visus duomenys ant sienos, kad kita kart zinot.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007