xamas rašė:
Tadai, patikslinu: jei tik su Peugeot dyzeliniu varikliu 2,2 tai pavaru dežė SST Getrag, kuri sukurta Mitsiui.... 1:1 alternatyva VW DSG dezei
tadas1991 rašė:
Tai kad aprašymas nepakankamai aiškus.
Ar nustoja pūsti visai? Ar nustoja pūsti šaltą orą ir pučia vistiek, bet tik karštą ar drungną?
Kokie tie garsai, mes juk negirdim.
Vamzdžiai į ugniasienę ledantys vienas turi būti šaltas aprasojęs, kitas šiltas arba karštas.
Turi gerai veikti variklio aušinimo ventiliatorius, bent jau mažu greičiu visada arba beveik visada, kai įjungtas ir veikia AC, o kai labai karšta, gali būti ir dideliu greičiu. Jei jis neveikia, tuomet šaldo stovinčiai mašinai šaldo labai trumpai, kol užkaista sistema, sukyla slėgis virš normos ir įkala apsaugą, t.y. atjungia sankabą ir, jei veikia, jungia ventiliatorių pilnu greičiu. Bet jei jis neveikia, tai ir neįjungia, tada reikia laukti kol natūraliai pravės ir nukris slėgis. Važiuojant problemų dažniausiai nekyla, nes oro srauto užtenka natūralaus.
Beje, grįžot tai ne visai prie Citroen. Šitas automobilis yra praktiškai grynas Mitsubishi Outlander, tik su Peugeot dyzeliniu varikliu (jei benzas, tai irgi Mitsubako) ir Toyota pavarų dėže. Ženkliukai, lauko ir vidaus išvaizda, kelios mechaninės smulkmenos, tokie ir skirtumai.
Net multimedia ten ne prancūziška, o japoniška, už tai palaikymas gana prastas.
Taip. Mechaninė ten kažkokia Toyotinė ar Aisin (dėžistai sako Toyotinė, aš pats nežinau. Faktas, kad japoniška ir veikia labai japoniškai).
O automatas, t.y. pusiau automatas, t.y. robotas, tai taip, Getrago. Sutikau vieną tokį praeitą rudenį, kai keičiau starterį (standartinis 1,4kw pietų rinkoms, vai vai šaltyje nesikuria

) į lietuviškam klimatui tinkamą.
Bet tokį dyzelį su Getragu tai tik vieną dar mačiau, dažniausiai mechaninės dėžės.
O benzinams berods dar ir kažkoks tai CVT variantas buvo?