Jei variklio kodas RFN, o kompas Magnetti Marelli kvadratinis senesnio tipo, ir gazo sklendė elektrinė, tai turėjau tokį veikiantį kompą su žinomu PIN kodu. Tokiu atveju darom BSI reset (Virgin), dedam naują raktelio čipą, rišam raktą, viską sukonfiguruojam ir važiuoja, tik nuo pultelio originalaus nebesirakins, jei jis dar gyvas. Galima ir tą padaryt, bet reikia tada naujo viso rakto.
Įmanoma ir tą variklio kompą Virgin padaryt, tada nereik su BSI ir raktais nieko daryt, bet daug daugiau vargo, nes Magnetti Marelli senuose visa info saugoma ne 8 kojų EEPROME, o kažkiek tarp 24 ir 48 kojų Flash'e, tai labai mažai kas jais nori užsiimti. O BSI mes ir patys vietoj pasidarome, kai kuriem BSI modeliam net lituot ir ardyt nereikia, ant stalo laidus ant tinkamų fiškių kontaktų susimeti ir išeina nuskaityt/perrašyt.
Gali būti, kad turiu veikiantį kompą ir senesniam variantui su mechanine trosine gazo sklende, bet reiktų peržiūrėti archyvą. Nes pamenu, kad toks buvo kažkada atklydęs. Tas gal net ir čipuką gerą turi komplekte, dar keli eurai atsimeta.
Jei reikia, rašykit ar skambinkit. Dabar aš kitam Lietuvos gale, bet nuo ateinančio pirmadienio būsiu ir dirbsiu, ten archyvas nedidelis ir giliai kuisti nereikia.
Tiktai jei garantuotai, tai norėčiau pats ir patį darbą padaryt, tai tektų atgabent. Nes 90proc. kompiuteriai būna kaltinami be reikalo. Pas mane jų už tai ir yra archyve, kad atvažiuoja žmonės kompų prisikeitę su dviem atsarginiais bagažinėj, sutvarkai supuvusius laidus arba nusprogusį BSI, o tie kompai lieka dovanų arba kaip šiukšlės, jei būna jau bandyti nesėkmingai pririšti, bet dar nesunkiai atsistato.
Šiaip retai tie kompai genda, tai praktiškai paskutinis variantas. Bet pasitaiko, ypač benzininiai. Marelli ir Sagem, Valeo. Dyzeliam praktiškai negenda, nebent supūna arba meistrų sugadinami.
Perprogramuot yra kas moka
