Bivainis rašė:
HeLLmiX rašė:
nukas rašė:
Tai su spyruoklem ,- komfortiskiau gaunasi?
Komfortas vėlgi asmeniškai suprantamas dalykas

Kai važiuojame su C5 II, žmona su vaiku dažniausiai sėdi gale ir skundžiasi, kad po kurio laiko darosi negera ir net ima pykinti. Sako kitose mašinose taip nebūdavo. Čia, aišku, subjektyvu. Man hidraulika gerai tuo, kad C5 II darbo reikalais naudoju kroviniams gabenti ir gerokai prikrovus nenusėda galas ir nepakyla priekis, kaip su spyruoklėmis.
Ar C5 H7 važiuoklė su spyruoklėmis būna tik skurdesnėse komplektacijose?
Su silpniausiais varikliais spyruokliniai ėjo pirmaisiais gamybos metais, t.y. iki kokių 2010tų buvo tik 1,8benzinai ir 1,6dyzeliai.
Po to paleido opciją be hidraulikos ir su galingesniais dvilitriais varikliais. Tiesa, neteko matyti jokio V6 arba 2,2HDi be hidraulikos.
O ta spyruoklinė opcija, tai ten pakaba 1:1 su P407. Hidraulinė irgi tik tuo skiriasi, kad yra skirtingos atramos ir vietoj amortizatorių su spyruoklėmis dedasi hidrocilindrai. Pakabos davikliams vietos būna numatytos irgi, nes pas 407 būna Xenonai, kai kalbam apie dviejų daviklių opciją, arba AMVAR sistema, kai kalbam apie keturių daviklių opciją. Už tai mažas ir skirtumas, nes važiuoklė praktiškai niekuo nesiskiria, tik amortizavimo mechanizmas.
Pas senesnius kitaip, galui labai daug minkštumo prideda išilginės ant guolių (nei sailenblokų) besisukinėjančios šakės.
Man paprasti pirmos ir antros laidos (iki 2007) C5 kartais irgi būna per minkšti. Šiaip važinėjant gal kaip ir nieko, bet lekiant magistralėmis ir autobamais, kai būna nusileidi nuo ilgo kalno ir apačioj kalnelis ir vėl kyli į kalną, arba per užvažiavimus ir nuvažiavimus nuo tiltų, kai būna truputį kelio bangelė, dideliu greičiu taip sukilnoja galą, kad nori nenori galiausiai įsijungi SPORT rėžimą. Žinoma, SPORT rėžimas yra tik pas tuos, pas ką yra hidroaktyvas, t.y. papildomos dvi sferos, du vožtuvai ir stori (ne ploni) vamzdeliai į amortizatorius. Pas C5 nuo 2008tų visi turi hidroaktyvą, kas turi hidrauliką. Tik su V6 varikliais buvo HA3+ opcija, kur sudėtingesnis ir tikslesnis reguliavimas, pagal atskirai kiekvieno rato aukštį, su keturiais davikliais.
O C6 dar ant tos pačios keturių daviklių sistemos turėjo ir kintamo kietumo reguliuojamus pačius amortizatorius. T.y. pas C6 su V6 varikliais visos sferos be žiklerių ir plokštelinių vožtuvų.