assembled rašė:
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=204328256 Kaip toks? 4-5 metams, 60-80kkm tinkamas ar žiūrėti kažkokią kitokią konfigūraciją? Norėčiau automato ir hidraulikos, kol dar šita kombinacija visai nesuseno. Variklio galia ir sąnaudos daug mažiau svarbios, nei patikimumas, bet kol kas dar nesusigaudau kas geriau/blogiau.
Pats variklis neblogas ir pakankamai ilgaamžis, esu matęs važiuojančių su 500+kkm, buvusių taksi ir pan. Kažkokių daugiau subtilybių papasakoti negaliu, nes remontavau tokius gal tik kokius 3-4, ir visiem buvo arba profilaktiniai darbai, tipo tepalai filtrai diržai, arba kažkas bėgdavo (tepalas, antifrizas). Su AdBlue sistema galima turėti problemų, bet įsidedi naują bakelį (apie 1000eur), kuriame instaliuota ir beveik visa likusi sistema, ir atskirai niekas neparsiduoda, apart tos sistemos katalizatoriaus ir purkštuko, kurie yra duslintuve, ir kokiem 80-100kkm turėtum pamiršti AdBlue sistemą, arba galima už beveik 10 kartų mažiau išprogramuoti tą sistemą. Bet aišku EGR ir klasikinis FAP filtras su Eolio sistema taip pat yra. Taurius jau viską moka programiškai padaryt ir daro, o mes mokam mechaniškai padaryt ir darom, tik 2016 jau su išimtu FAP problemos su TA kiekvieną kartą. AdBlue sistemos tai neliečia, nes jos veikimas per TA netikrinamas Lietuvoje. Manau, kad ir Norvegijoje nebus tikrinamas, nors ten tikriausiai priklauso labiausiai viskas nuo serviso, kuriame atlieki apžiūrą. Tėvas praeidavo su skilusiu stiklu ir degančia Airbag lempute eilę metų.
Automatas dar bus klasikinis Aisin AM-6 Euro5, viskas su juo gerai, tik patink visiškai šaltą ir pilnai užkaitiną, patikrink lėtai važiuodamas ir stipriai gazuodamas, jungiant atbulinį ir D neturi būti smūgio ar net stipraus timptelėjimo, gali nebent švelniai timptelt. Važiuojant, jei atleidi staigiai gazą, irgi neturi susitampyti.
"Karaliaus sparneliai" pakankamai pietuose, kur naudojama daug druskos, tai aktualu kėbulas ir hidrocilindrai. Nors jų kėbulai neblogai laikosi, ir krizės laikotarpiu pagaminti 08-10tų metų iš pietų Švedijos ar Suomijos dažnai būna dar visai pusėtini. Bet peržiūrėk vistiek.
Toliau ta navigacija. Liečiamas ekranas aišku šiuolaikiška, bet nėra patogu ir praktiška. Nes visų pirma mašina sukurta tais laikais, kai mašinos tokių neturėjo, tai jis čia prilipdytas, kai į seno modelio mašiną įdedamas šiuolaikiškas daiktas ir ne viskas puikiai gaunasi. Todėl vieta ten, kur būna paprastas ekranas. Nėra patogu. Ir daug ko neleidžia reguliuoti važiuojant. Nors tą gal galima apeiti, turint elektronikos ir prog. žinių. Na bent klimato kontrolė dar turi atskirus mygtukus ir suktukus. Dar naujesniuose, arba C4 Picasso ir pan, klimatas jau reguliuojasi per tą patį ekraną, tai ne tik kad turi žiūrėti į ekraną, užuot pasukęs suktuką, bet ir jei būni tuo metu pvz multimedijos meniu, tenka padaryti papildomus kelis paspaudimus patekimui į klimato meniu. Žiauriai šiuolaikiška

O šiaip turėtų būti normalus.
Svarbiausia gerai patikrinti.
Ir nepasakoti broliams lietuviams, kiek kainavo. Nes apsiverks arba pasišaipys. Pamenu tėvas 2007tais pirko 1997tų Ford Galaxy už berods 100K, tai irgi Lietuvoje niekas nesuprato.