Markxas rašė:
Aš labiau apie potencialias bėdas, ne apie variklį iš principo. Kai pradedi visiškai kitos markės automobiliais domėtis nei lyg tol vairavai tai klausimų begalė, nuomonių irgi.
Dar gal kas iš patyrusių atsakys ar yra skirtumas pirkti mechaninę ar automatinę su 2L dyzeliniu varikliu.
Kaip supratau "robotai" su 1,6 buvo komplektuojami? Net nežinau kaip tą robotą nuo automato atskirti.

Kaip atskirti, Dziastis papasakojo. Robotai buvo pas C5 tik su 1,6HDi, pas didesnės kubatūros bent jau neteko matyti, manau ir nebuvo. Pas dvilitrį robotą esu matęs tik su C4 Picasso iki 2013tų metų.
Geriau nepirk roboto, mažiau problemų. Yra kas ir daug laimingai su jais nuvažiuoja, bet visokių atvejų pasitaiko. Mechaninė dėžė bus tokia pati, kaip roboto, bet bėgius pats junginėsi, o ne elektrohidraulika.
Automatai pakankamai patikimi, bet jei tikrai rida virš 400kkm arba pastoviai pjauta magistralėmis, arba jei variklis 2,2HDi 150kw, tai ir gerokai mažiau (jie kažkaip greičiau suėda tas dėžes), reikia labai gerai patikrinti visais rėžimais karštą ir šaltą, užgesinant ir iš naujo užvedant ir t.t.
Mechaninės dėžės, tikrinti sankabos būklę, t.y. pedalo minkštumas ir nevibravimas yra labai ok, ir aišku kad neslystų 5 ar 6 begiu numynus dugną turbinos pūtimo ruože. Na ir jos, ypač šešiabėgės, mėgsta paūženti, ypač 3-4bėgiai, atleidus gazą ant apkrovos. Nieko baisaus, jeigu tyliai, keiti tepalus ir važiuoji nors ir 100kkm, greičiausiai didelių problemų nekils, bi tik neerzintų. Bet jei labai garsu, teks remontuoti ar keisti. Mechanines dėžes lengviau suvalgo 2,2HDi 125kw, bent jau su jais daugiausiai pagedusių matęs, matyt irgi momentas.
Automatams mėgsta tyliai kaukti 6 pavara, kartais 4 ir 5, tai irgi reikia pasitikrinti. Švelniai kaukia gal pas 80-90proc. jų, bet čia nėra kritinė problema, tiesiog dalykas, kurį pradžioje nupirkęs gali girdėti ir labai stresuoti, o paskui suprasti, kad viskas čia gerai.
Benzinų geriau nereikia. 1,8 ir 2,0 buvo kaip ir nieko, bet juos gamino turbūt iki 2009tų ir viskas. Trilitris benzinas labai geras ir ilgaamžis. Turi savų problemų su tepalų leidimu per visur, bet, turint noro ir lėšų, iš esmės kaip ir sutaisoma. Važiuoja smagiai, bet jį šiek tiek dusina apribotas automatas. Su mechaninėm dėžėm tas trilitris benziukas labai fainas. Deja, C5 su šitu varikliu mechaninės dėžės nedėjo... 1,6THP variklių siūlau griežtai vengti. Jei nupirksi per stebuklą su rida iki 100k, kažkiek dar gal važiuos. Jei ne, tai nuolat bus kokių nors bėdų. Kartais kritinių, kartais nekritinių, bet bus. Valgo tepalus, barška dirželis ir grandinės, nepučia ar perpūtinėja turbina, nepataiko mišinio. Remontuot viską brangu, o ne viskas ir pataisoma. Variklio kaina šrote kaip 2-5dyzelinių.