tadas1991 rašė:
Kaip atskirti, Dziastis papasakojo. Robotai buvo pas C5 tik su 1,6HDi, pas didesnės kubatūros bent jau neteko matyti, manau ir nebuvo. Pas dvilitrį robotą esu matęs tik su C4 Picasso iki 2013tų metų.
Geriau nepirk roboto, mažiau problemų. Yra kas ir daug laimingai su jais nuvažiuoja, bet visokių atvejų pasitaiko. Mechaninė dėžė bus tokia pati, kaip roboto, bet bėgius pats junginėsi, o ne elektrohidraulika.
Automatai pakankamai patikimi, bet jei tikrai rida virš 400kkm arba pastoviai pjauta magistralėmis, arba jei variklis 2,2HDi 150kw, tai ir gerokai mažiau (jie kažkaip greičiau suėda tas dėžes), reikia labai gerai patikrinti visais rėžimais karštą ir šaltą, užgesinant ir iš naujo užvedant ir t.t.
Mechaninės dėžės, tikrinti sankabos būklę, t.y. pedalo minkštumas ir nevibravimas yra labai ok, ir aišku kad neslystų 5 ar 6 begiu numynus dugną turbinos pūtimo ruože. Na ir jos, ypač šešiabėgės, mėgsta paūženti, ypač 3-4bėgiai, atleidus gazą ant apkrovos. Nieko baisaus, jeigu tyliai, keiti tepalus ir važiuoji nors ir 100kkm, greičiausiai didelių problemų nekils, bi tik neerzintų. Bet jei labai garsu, teks remontuoti ar keisti. Mechanines dėžes lengviau suvalgo 2,2HDi 125kw, bent jau su jais daugiausiai pagedusių matęs, matyt irgi momentas.
Automatams mėgsta tyliai kaukti 6 pavara, kartais 4 ir 5, tai irgi reikia pasitikrinti. Švelniai kaukia gal pas 80-90proc. jų, bet čia nėra kritinė problema, tiesiog dalykas, kurį pradžioje nupirkęs gali girdėti ir labai stresuoti, o paskui suprasti, kad viskas čia gerai.
Benzinų geriau nereikia. 1,8 ir 2,0 buvo kaip ir nieko, bet juos gamino turbūt iki 2009tų ir viskas. Trilitris benzinas labai geras ir ilgaamžis. Turi savų problemų su tepalų leidimu per visur, bet, turint noro ir lėšų, iš esmės kaip ir sutaisoma. Važiuoja smagiai, bet jį šiek tiek dusina apribotas automatas. Su mechaninėm dėžėm tas trilitris benziukas labai fainas. Deja, C5 su šitu varikliu mechaninės dėžės nedėjo... 1,6THP variklių siūlau griežtai vengti. Jei nupirksi per stebuklą su rida iki 100k, kažkiek dar gal važiuos. Jei ne, tai nuolat bus kokių nors bėdų. Kartais kritinių, kartais nekritinių, bet bus. Valgo tepalus, barška dirželis ir grandinės, nepučia ar perpūtinėja turbina, nepataiko mišinio. Remontuot viską brangu, o ne viskas ir pataisoma. Variklio kaina šrote kaip 2-5dyzelinių.
Pasikartosiu įtraukdamas Tadą. Tikiu kad forume ištisai nesėdite bet gal gavus pranešimą pakomentuosite?
Su sąlyga kad nekrenta po facelift'iniai mano poreikiu atitinkantys variantai pradedu galvoti gal ne taip ir baisu rinktis 2010 metų gamybos.
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 40113.html
Tarkim kad šio konkrečiai automobilio rida tikra. Koks maždaug prieš faceliftą hidraulinės pakabos resursas. Pats važiuoju +- 10 000 per metus. Kelionėm yra žmonos geriausias modelis "darbinė" mašina. Planas po 3-4 metrų daryti stiprų upgrade. Gal be reikalo aš nežiūriu į 2009-2010 modelius?
P.S. Pasiskambinau, sakė hidraulika sausa. Kas buvo važiuoklėje barškesių pakeitė naujomis dalimis(gumos kokios tai + šarnyras). Daug nesigilinau nes esu vairuotojas ir deja ne mechanikas.

Galvoju šią savaitę nulėkti. Tik tiek kad mano atveju jei važiuoti tai jau ir parsivaryti, ne kažką aš vietoje prižiūrėsiu. Galiu mygtukus pamaigyti, nors sakė viskas veikia. Automobilis iš Italijos ką aš praktiškai atspėjau iš priekinio numerio rėmelio dydžio.
