Phantom- rašė:
tadas1991 rašė:
Pas mane Kaune remontas su naujom OE remontinėm sklendėm 230eur. Nuiminėju panelę, imu lauk pečių ir t.t. Į kainą neįskaičiuota freono nusiurbimas ir užpildymas, bet jiems, kaip ir 407, jau 80proc. atvejų sistema būna tuščia ir niekas nebenori remontuoti. Taip pat nėra įskaičiuotas tas atvejis, jei jau sulaužytas pečiaus korpusas ir nulaužta sklendės atrama. Tada reikia pirkti šrotinį pečių/korpusą su sveikom nenulaužytom atramom ir dėti.
Jeigu tik neseniai nustojo reguliuotis, tai rekomenduoju įkišt ten rankas ir nuo varikliuko (apatinis) atjungt fiškę iki remonto laiko. Nes kai išsimakaluoja ilgainiui važinėjant, tai tas sklendės nulūžęs galiukas įlenda giliau vidun, remiasi į atramą ne pilnu plotu, ir ją nulaužia.
Pas Laimoną Gargžduose seniau buvo 60eur/viena pusė. Jis pjauna tvarkingai pečiaus šoną, suklijuoja patikimai esamą sklendę ir deda atgal. Išpjautą gabalą lituoja ar specialiais klijais klijuoja atga. Nesu matęs, bet kiek žmonių darėsi pas jį, tai visi patenkinti liko.
Kokonas dar Kaune lyg ir daro, pas jį kainų nežinau, bet berods irgi panelę ima ir deda naujas sklendes.
Kaip tik šiuo metu turiu tokį patį su tokia pačia bėda. Sklendės jau sutvarkytos. Kondicionierių radau tuščią. Žmogus sako, "ai, tai va dėl ko neveikia. Gal žinai, kur kiaura?".
Nusilupau ventiliatorių, pasipurškiau burbuliuojančių skysčių, radiatoriuj keturios vietos burbuliuojančios. Keičiam naują Valeo. OK, pučiam tikrinimui slėgio. Rodyklė krenta dvigubai lėčiau, bet krenta vistiek. Purškiu visokius žarnų sujungimus ir valcuotes, nu visur viskas ok. Kišu galvą po mašina, kompresoriaus skriemulys žalias. Ai nu...
Pas mane kondyškė veikia kuo puikiausiai, nuo pirkimo jau 3 metus, gailą būtų išsandarinti. Kada sugedo sklendės nežinau, pastebėjau tik kai atšilo orai ir pasimažinau temperatūrą

Pas patį ilgos eilės? Kiek maždaug laiko trunka remontas geriausiu ir blogiausiu atveju? Korpusas lyg ir neliestas, nebent vokietis buvo kažką chimičinęs, bet abejoju

. O tos remontinės sklendės kažkokios patiprintos?
Nu tai kondišinas pradžioje paprastai pas gerus AC meistrus nuvažiavus išsisiurbia, ir po darbų atlikimo atgal susipučia. Susimoki tik už paslaugą, na ir už papildomą freoną, jei nusprendi supilti iki normos, o ne tiek, kiek buvo. Seniau būdavo teršdavom planetą ir leisdavom į orą, kai užpildyt kainuodavo freonas kokius 20eur. Bet dabar jau per brangu...
Dabar karantino metu nėra daug darbo į priekį. Šią savaitę tai ne, nes stovi laukia kelios mašinos ir dar kelias savaitės pradžioj atvaro, bet sekančią nuo 27d. kaip ir laisva viskas šiuo metu. Remontas geriausiu atveju 1 diena, blogiausiu 2 dienos, tai imu visada dviem dienom, nuo arba nuo vienos dienos ankstyvo vakaro iki kitos dienos vėlyvesnio vakaro. Kad spėtum tą patį vakarą išsiardyt ir jei ką, paskui nuo kitos dienos ryto lengviau dalių gaut, kai turi daugiau laiko. Galima ir ilgiau laikyti, jei sulūžę atramos ir nepavyksta gauti korpusų su sveikom atramom. Ten liesti nieko nereikia, kad sulūžtų atramos. Sulaužo jas patys sklendžių varikliukai, jei ilgai važinėjama su sulūžusiom sklendėm. Už tai ir sakau, kad jeigu yra galimybė, tai geriau prieit atjungt sulūžusios sklendės varikliuko fiškę. Keleivio pusėje tam reikia bardačioką išsiimt, tai berods 7vnt. T20 varžtelių, išsitraukti lemputę, išsitraukti bardačioko aušinimo tą sklendukę ir (jeigu yra) tulpių blokelį. Vairuotojo pusėj galima pasikabinti ant laido kelių oro pagalvę, bet, jaučiu, išėmus tą kailiuką virš pedalų, išeitų prieiti ir tiesiog taip.
Kitas variantas, pradžioj pasitikrink patį varikliuką ir pačią sklendę. Man jau trečias atvejis pasitaikė neseniai, kad sklendės buvo OK, o tiesiog varikliuko viduje, reduktoriuje nulūžę dantys nuo vieno dantračio. Ir tada arba visai nesisuka, arba dažnai prašoka ir normaliai nesivaldo. Tai imi šrotinį varikliuką už čyriką ir važiuoji toliau, kol galiausiai vis tik ir sklendė sulūš. Bet tam kartui labai pigu ir efektyvu
