Stai ir as grizau is lenku zemes.
Per 6 dienas prasukau apie 2000 km.
Marsrutas: Vilnius - Augustovas - Bialystokas - Varsuva - Kielcas - Krokuva (nakvyne) - Zakopane (4 nakvynes) - krokuva - Kielcas - Varsuva - Bialystokas - Augustovas - Vilnius.
Iki Krokuvos nuo Vilniaus vaziavome apie 13 valandu, iskaitant sustojimus degalinese, pasiilsejimus, klaidziojimus po Varsuva (ten be gerai zinancio marsruta zmogaus daugiau nevaziuosiu)

. Krokuvoje nakvojome pirmam pasitaikiusiame kempinge isnuomotame namelyje. Dviem zmonem namelis kainavo 100 zlotu.
Kita diena pasivaiksciojimas po Krokuva, Vavelio pilis, senamiestis.
Nepakartojami ispudziai is Velicku druskos kasyklu.
Pavakare kelavome i Zakopane. Iki jos nuo Krokuvos apeie 70-80 Km, taciau vaziavome dali kelio ne magistraliniu, o krasto keliuku. Kartasi darydaviosi karsta nuo staigiu posukiu ir nuokalniu. Iki zakopanes beveik visa laika tenka vaziuoti i ikalne. Kalnuotos vietoves kartais net sudaro optine iliuzija, kad vaziuoji i nuokalne, kai tuo tarpu palengva kyli i kalna.
Aprasyti Zakopane ir Zemuju Tatru grozi reiketu atskiros temos. Tik trumpai paminesiu, kad vertanepagaileti pinigo ir pakilti keltuvais i Virsune "Kasprovy vierch" (1987 metrai) bei pabandytui pasiekti kitas virsunes pesciomis.
Jei norite pasijausti kaip palangos centre, rinkites nakvyne pacioje Zakopaneje. Jei norite ryte pabude per langa pamatyti kalnus, pasieskokite nakvynes aplink esanciuose kaimuose. Visur kabo iskabos "Wolne pokoje"
Po keturiu dienu Zakopaneje atejo laikas traukti namolio.
kelione iki Vilniaus suztruko beveik 15 valandu.
2 valandas uztrunkame bandydami surasti isvaziavima is Varsuvos

uz tai pamateme miesta ir prisipirkome maisto.
Automobili pries kelione patikrino citroligonines daktarai.
Joku problemu neiskilo. Tik ko gero kalnu keliai atsiliepe stabdziams, nes staigiai stabdant (o lenku keliais vaziuojant tai gana daznai tenka daryti) atsirado toks uzimas, kad net baisu.
Siaip keliai ten visai neblogi, pakankamai platus, daug kur remontuojami.
Viena problema - labai daug automobiliu ir sunkvezimiu. Kazkaip net nepasirode labai baisios tos provezos kurios karts nuo karto pasitaiko.
Greicio apribojimu ten apskritai niekas nesilaiko. Mase automobiliu vaziuoja 110 - 120 km/h kol kelyje nepasitaiko kokia fura, tada po viena lenkia ir t.t.
paskui furas kartasi nusidriekia kilometrines eiles automobiliu, tada greitis krenta iki 70 km\h. Baisiausias ir nepatogiausias lenkimui derinys: Kelio remonto sunkvezimis vezantis smeli, polonez'as ir Fiat maluch (kuprine ant ratu)
Kalbant apie tuos fiatus, tai man jie net patikti pradejo. Tokie mazi, simpatiski. Galvojau, gal koki nusipirkti ir isimesti i bagazine

, bet ten jau miegmaisis gulejo, todel fiatas nebutu tilpes.
Beje lenkiant jei tik buna vietos visi paslaugiai traukiasi lenkiantiems is kelio.
Citroenai Lenkijos keliuose dazniausiai tik naujesni - xara, C3, C4, C5, Berligo ir pan. Krokuvoje ir Zakopaneje maciau po viena CX, Varsuvoje pora Xantiju, BX'a ir viena XM'a. Siaip labai daug pas juos tu Daewoo matiz.
Vienas pastebejimas kilo vazuojant po kalnuotas vietoves. 1.6 varikliukas xantijai yra silpnokas tokiais keliais, tenka gerokai pavaru svirtimi pamojuoti

gerai, kad tik dviese vaziavome, jei butume leke pvz 4-se butu dar sunkiau ikalnese lenkti..