WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lap 10 2024, 21:44

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Xantia 1.6i ir LPG
StandartinėParašytas: Lie 05 2005, 13:48 
Sveiki,

Skaičiau, kad įsidėjus dujas variklis praranda dalį galios, todėl norėčiau pasiteirauti tų, kurie yra į Xantia 1,6i įsidėjęs dujas: kaip su tokiu varikliu važiuojasi, ar užtenka galios ypač važiuojant užmiestyje ir autostrada?
Siaip jau i dragą važiuot aišku nesiruošiu, bet kai važiuoji užmiestį ir reikia ką nora palenkti tai norėtūsi, kad automobilis trauktų ir kad autostradoje primynuis iki kokio 130 km/h nepradėtų variklis staugt.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 06 2005, 07:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
Saulius rašė:
Mano xantijoj tiesioginio ipurskimo iranga.
Mazomis apsukomis galia yra mazesne bet nuo 3000 jau mazai skiriasi nuo benzino.
lenkiant zinoma geriau jungt zemesnes pavaras ;)


manojoj 2,0i paprasciausia duju iranga ir lenkent nereikia metyt zemesniu begiu na kad ir kaip jau sunku bet reikia gazo duoti daugiau........... :lol:

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 06 2005, 20:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
griaucius rašė:
Su dujomis varikliai praranda dinamiskuma ir kuo silpnesnis variklis, tuo labiau jauciasi galios praradimas :!: Aisku dinamiskumas yra maziau prarandamas su sekvencine (IV kartos) duju iranga, taciau jos kaina labai jau didziule :( Geriausias ir optimaliausias sprendimas deti II kartos iranga su misinio riebumo reguliavimu - ir kaina nedidele, ir dinamiskumas maziau prarandamas, ir variklis ilgiau gyvens, taciau kiek zinau tokiose xantijose stovi plastikinis kolektorius ir nelabai kas siulys deti II kartos iranga :(


nu vot pas mane irgi plastikinis kolektorius o dujos stovi 1 kartos ir jau 3 metai kaip as sekmingai su ja vazineju.................

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 06 2005, 21:19 
Ir nusispjauk tris kartus per kairi peti, kad ir toliau sekmingai vazinetum :) Siaip kiek esu girdejes, tai su xantiju plastikiniais kolektoriais nelabai problemu buna, jei viskas yra tvarkoj, taciau apie bmw ir ford focus geriau patylesiu...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 07 2005, 08:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Vaziuoja, vaziuoja :)

Nu nezinau kaip ten su paprastom, bet su sekvencinem tai vaziuoja.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 09 2005, 03:07 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 28 2005, 10:31
Pranešimai: 117
Miestas: Vilinius
Vaziuoja tai vaziuoja bet :( meste sito variklio aisku nepakanka, ir skirtumas tarp jio ir netgi 1.8 labai didelis, o autostradoj tai normaliai ir 150km vaziuoja ir daugiai jeigu dujos normaliai sureguliotos. Tik reikia priprasti prie to jeigu nori lenkti tai issuk varikli iki 3000-3500 apsuku ir bus viskas ok. :D

_________________
Xsara Picasso 1.6 06m.
-------------------------------------
Tel. +37069962246


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 09 2005, 07:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
Vovik rašė:
...Tik reikia priprasti prie to jeigu nori lenkti tai issuk varikli iki 3000-3500 apsuku ir bus viskas ok. :D

Iki 3000-3500 :shock: ? Max apsūkos apie 6500, tai yra išsūkimas variklio. Aš prie 3500 normaliai važiuodamas bėgius mėtau... :lol:

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 09 2005, 18:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Vovik rašė:
...o autostradoj tai normaliai ir 150km vaziuoja ir daugiai jeigu dujos normaliai sureguliotos.


Vaziuoja ir 170 su keturiu zmoniu ekipazu

O vat mieste tai mazoka galios

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 19 2005, 18:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 06 2004, 22:19
Pranešimai: 254
Miestas: Panevėžys
Maniskei perejus prie LPG galios netekimo nesijaucia, bet pvz II pavara is vietos mazom apsukom nebeiseina pajudeti, kaip pavykdavo vaziuojant benzinu.

_________________
.:edgis:.
<< C5 Estate 2.2 `02 Aluminium Grey
<< eX Xsara Picasso 2.0 `02 Mauritius Blue
<< eX Xsara Picasso 1.8 `00 Bora Bora Green


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 13 2006, 19:34 
Paulius rašė:
i 1,6 deti dujas??? Kad ji ir taip nevaziuoja, o su dujom tai visai :wire:


:evil: Nenorečiau sutikti, mano gražuolė 94 m. 1,6į ir su benzinu ir su dujom iki 160 km/h išsibėga. Čia viskas priklauso kaip viskas sureguliuota
ir kaip prižiūrima. :gele:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 14 2006, 09:17 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 28 2004, 12:54
Pranešimai: 555
Miestas: Kaunas
Sergejus rašė:
:evil: Nenorečiau sutikti, mano gražuolė 94 m. 1,6į ir su benzinu ir su dujom iki 160 km/h išsibėga. Čia viskas priklauso kaip viskas sureguliuota
ir kaip prižiūrima. :gele:


Cia tauta kalba apie variklio galia, o ne iki kiek isibegeja. Buna, kad ir su 1,0l varikliu masina isikacigarina iki 170km/h, aisq per gera pusvalandi :lol:

_________________
<< C5 '05 Break, 2.0HDi 135 Tendance


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 27 2006, 21:52 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 12 2006, 01:12
Pranešimai: 450
Miestas: Kaunas
2.0i :hm:
isidejau dujas,nei galia sumazejo (bent jau kad pastebeciau plika akim) nei ka,nezinau kaip su 1.6 bet jei jau tau ant benzo galios maza,tai kam reikejo pirkt tokiu varikliu? Suprantu kad daugelis zmoniu nori derinti taupu ir greita vaziavima....deja jei nori palakstyt tai dujos cia nepades.Galia aisku krenta,apie 8-12 % priklausomai nuo variklio,bet ji tikrai nesumazes tiek kad pries kiekviena kalniuka reiktu begi permest.As kiek esu masinu turejas tai visos buvo su dujom,ir draugai bei pazistami net skirtumo nejaute kad vaziuojama dujomis.supranti kai galia krenta taip nezymiai (iki 10% dazniausiai) tai plika akim to nei pamatysi nei pajausi,masina vaziuos kaip vaziavus,na turesi keliais arkliukais maziau,nu ir kas?visur kur reikia nuvaziuosi,be to ZYMIAI pigiau nei ant benzo


Į viršų
 Pranešimo tema: re
StandartinėParašytas: Bal 03 2006, 15:45 
nu va, nuvaziavau 30 tukst. per puse metu ir galiu pasakyti viska pats del galios. siaip jau vienintele vieta kur jos truksta yra begejimasis pries kalna. ten tikrai matai, kad yra beda. visais kitais atvejais viskas yra gerai. vazineju autostrada, vid. greitis 130 km.h. jokiu problemu nera. lenkianti irgi. antra pavara drasiai pajudu is vietos. skirtumas tarp vaziavimo benzinu ir dujom tikrai nedidelis. na gal kai meti antra pavara smarkiai begedamsis, tai traukimas ant benzino kiek didesnis. o taip viskas okei. pas ka netrakia matyt problemos su duju iranga ir reguliavimu


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007