Vovka rašė:
malgis rašė:
Vat ir kitaip. Is pradziu kazkaip ta greiti reikia ivestii atminti.
Nu tai įjungdamas autopilotą turėtum ir įvesti.... t.y. pats autopilotas "pasiima" tavo važiavimo greitį...
Pas mane XM bet manau pas Xantia ta pati sistema
Taigi vaziuoji isijungi tempomato mygtuka ir tarkim esant 100 km/h greiciui spustelni rankenele i virsu arba i apacia ir masina vaziuoja nustatytu greiciu.
Jei greitis per didelis arba per mazas palenkus ja i virsu galima padidinti greiti ir ir atvirksciai.
Dabar tarkim teko pristabdyti(paspaudus stabdzius tempomatas atsirubilina o atminty liko ivestas 100 km/h) ir greitis 80 o norim gryzti prie 100. Spustelnam rankenele i virsu ir masina klusniai vaziuoja jau 100 km/h greiciu.
Jei butumem palenke rankenele zemyn masina butu uzfiksavusi ta greiti kuris buvo paspaudimo momentu.
Dabar tarkim vaziuodami ant 100 pasivejam vaziuojanti ant 95 ir jei vaziuosime valdomi tempomato tai lenksim ji labai ilgai.
Tada paspaudziam akseleratoriu ir aplenkiam, atleidziam pedala ir masina pati leteja iki 100 km/h.
Jei po lenkimo greitis 120 o tempomato atminti uzfiksuota 100 tai paspaudus rankenele tiek i virsu tiek i apacia masina uzfiksuos nauja 120 km/h greiti.
Nepiknaudziaukite tempomatu vingiuotuose keliuose.Tai tikrai pavojinga.
tikiuosi suprantamai parasiau.