Taigi skriodimas parodė, kad dėl neaiškios priežasties tiesiog susprogo pavarų dėžės reduktoriaus satelitiniai dantratukai, o nuo jų prasidėjo grandininė reakcija, užsiklyniję jie tiesiog išlaužė delno dydžio skylę į sankabos skyrių, ten buvo sumaltas diskatorius ir net smagratis.

Šis defektas sako yra būdingas Xantijos dėžėms, matyt varliamėgiai persistengia grūdindami satelitus.
Ačiu Aidui detales gavau, kad ir nuo 2l. Xantijos. Nors mano variklis 1.8l, bet 2l. sankaba komplekte ir pavarų dėžė puikiausai tiko. Tiesa, išaiškėjo vienas nemalonus dalykas - nauja dėžė meta 5-tą pavarą ir meta taip keistai - kai variklis apkrautas viskas tvarkoje, o kai numeti gazą iš karto išmeta ir pavarą.
Taigi gal turite kokių minčių dėl remonto.

Perjungimo traukių reguliavimas čia tikriausiai ne prie ko, vėl išiminėt dėžę aš jau alergiją su ta mašina įsivarysiu, gal galima prieiti prie tos 5-tos pavaros atidarius dangtelį iš dėžės galo?