WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 15 2025, 13:37

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 29 2005, 14:13 
Tikrai neskaičiau delfi rekomendacijų, ir tikrai ne dėl kuro taupymo taip važiuoju, tik anksčiau važinėjau FoRD FIESTA 1,8D ir ten gamyklos rekomendacijose buvo nurodytas rekomenduojamas greitis 5-ai pavarai 57 km/h todėl neradusi citriuko rekomendacijų klausiu jūsų.[/color]


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 29 2005, 15:26 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 25 2004, 14:20
Pranešimai: 175
Miestas: Vilnius
RASA rašė:
Gal jums patinka, kaip mašiniukas kriokia, man smagiau kaip ji plaukia tyliai, tada jauti komfortą. Aišku į kalną 5 pavara nevažiuoju, bet lygiam kelyje 5 pavara, kad ir 60 km/h smagiau nei 4. Tik jeigu tai nesveika mašiniukui, tai sakykit - keisiu savo įpročius.

Palaikau tave. Kaip rasiau anksciau, kad nieko neatsitiks.
Beje, kai turejau savo pirma dyzeli (bx), tai is pradziu irgi 5 pavara jungdavau apie 70kmph. Bet kai ilgiau pavazinejau, pradejau jungti prie 60kmph (tiesiog automatiskai, pagal variklio darba ir tiek). Uztenka jam jegos (turiu omeny Bx dyzeli) lygioj vietoj vaziuoti.
Noreciau papriestarauti grumlinui, kad mieste nera kur jungti 5 pavara.
Jau seniai vazineju Vilniuj ir pilna vietu kur jungiu 5 pavara :D


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 29 2005, 15:45 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 25 2004, 14:20
Pranešimai: 175
Miestas: Vilnius
grumlinas rašė:
Tukas rašė:
Noreciau papriestarauti grumlinui, kad mieste nera kur jungti 5 pavara.
Jau seniai vazineju Vilniuj ir pilna vietu kur jungiu 5 pavara :D

ir aš žinau, kur in wilno galima įjungti 5 pavarą (ir ją ten jungiu, kai ten važiuoju) - vistik 20 metų ten išgyvenau ;-) bet kalbėkim apie normalų važiavimą mieste, pvz. kad ir savanorių prospektu - gatvė regis plati, bet pakankamai apkrauta, ir ranka pavargs junginėjant pavaras kas 10 sekundžių, prisiskaičius delfio išminčių ;-)
o dėl 5 pavaros ir 60km - tepimas taip sukonstruotas, kad optimumas kažkur tarp 1/3 - 2/3 red-line yra, tiesiog varikliui nėra sveika pastoviai mažiau 1/3 red-line suktis
ale ponų ir ponių valia savo mašiniukus drožt :P

Tai kur apkrauta ten net nesuspesi ijungti 5.
O apie delfi gali man net nerasyti :D , nes as vadovaujuosi kitokiais principais ir net nesiruosiu gyventi pagal kazkokius svaiciojimus.
Apie jungima i penkta as rasiau is savo patirties, kaip ir rasiau tai nieko ir neatsitiko, o vazineju as jau senokai.
Beje del tepimo, tai paaikink man nesusiprateliui viena dalyka:
iseina, kad variklis dirbdamas tuscia eiga blogai tepasi, nes jis sukasi maziau nei 1/3 red-line. (jokiu kabliuku ar izeidinejimu, tik klausimas). Beje, man tikrai idomu. Bet jei tiksliai nezinai, tai teoriniai loginiai pamastymai man neidomu, as ir pats galiu :wink:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 29 2005, 15:58 
Atsijungęs
DUK moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 25 2005, 19:54
Pranešimai: 630
Miestas: Vilnius
Tukas rašė:
Beje del tepimo, tai paaikink man nesusiprateliui viena dalyka:
iseina, kad variklis dirbdamas tuscia eiga blogai tepasi, nes jis sukasi maziau nei 1/3 red-line. (jokiu kabliuku ar izeidinejimu, tik klausimas). Beje, man tikrai idomu. Bet jei tiksliai nezinai, tai teoriniai loginiai pamastymai man neidomu, as ir pats galiu :wink:

Na, nežinau, kaip dyzeliams, bet benzininiams taip ir yra. Jei jau senai važinėji tai turėtum tai žinoti :wink: (jokiu kabliuku ar izeidinejimu, tik pastebėjimas). Nieks nesako, kad variklis dirbdamas žemomis apsukomis BLOGAI tepasi. Tiesiog, varikliuj dirbant aukštomis apsukomis jis yra GERIAU tepamas :wink:

_________________
Mjo, ir reikėjao man pirkti ta Citroena...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 29 2005, 16:06 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 25 2004, 14:20
Pranešimai: 175
Miestas: Vilnius
ArvydasAS rašė:
Na, nežinau, kaip dyzeliams, bet benzininiams taip ir yra. Jei jau senai važinėji tai turėtum tai žinoti :wink: (jokiu kabliuku ar izeidinejimu, tik pastebėjimas). Nieks nesako, kad variklis dirbdamas žemomis apsukomis BLOGAI tepasi. Tiesiog, varikliuj dirbant aukštomis apsukomis jis yra GERIAU tepamas :wink:

:D
Jei pastebejei, tai as visa laika akcentavau dyzelius.
Beje variklis dirbdamas zemomis apsukomis tepasi matyt pakankamai, nes kitokiu atveju jie visi butu sudrozti, nes variklis pakankamai daug laiko dirba tuscia eiga.
O kad jis GERIAU tepamas dirbant aukštomis apsukomis as ir pats ZINAU :wink:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 29 2005, 18:27 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
Tukas rašė:
Beje del tepimo, tai paaikink man nesusiprateliui viena dalyka:
iseina, kad variklis dirbdamas tuscia eiga blogai tepasi, nes jis sukasi maziau nei 1/3 red-line. (jokiu kabliuku ar izeidinejimu, tik klausimas). Beje, man tikrai idomu. Bet jei tiksliai nezinai, tai teoriniai loginiai pamastymai man neidomu, as ir pats galiu :wink:

apkrovos, mielaskaliega, apkrovos... kurių iš esmės nėra, dirbant tuščia eiga ;-)
bet, kaip jau rašiau - pono valia.... ;-)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 29 2005, 23:09 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 25 2004, 14:20
Pranešimai: 175
Miestas: Vilnius
grumlinas rašė:
apkrovos, mielaskaliega, apkrovos... kurių iš esmės nėra, dirbant tuščia eiga ;-)
bet, kaip jau rašiau - pono valia.... ;-)


Tikrai taip, kaip noriu taip ir vazineju :D
Todel ir sakau, kad nieko blogo nebus.
Dar syki pasikartosiu: as bent jau su vienu ir tuo paciu varikliu (bx 1.9 dyzelis) pravaziavau 150000 km ir todel galiu taip tvirtinti. Tuo tarpu matau kad mazai kas cia yra pravaziaves su savo masina (t.y. su tuo paciu varikliu :D ) toki kilometraza.
O apie apkrovas as pasirodo irgi zinau :D


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 30 2005, 06:44 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
Tukas rašė:
Dar syki pasikartosiu: as bent jau su vienu ir tuo paciu varikliu (bx 1.9 dyzelis) pravaziavau 150000 km ir todel galiu taip tvirtinti. Tuo tarpu matau kad mazai kas cia yra pravaziaves su savo masina (t.y. su tuo paciu varikliu :D ) toki kilometraza.

xe-xe-xe... o gal tas kilometražas pravažiuotas būtent legendinio PSA dyzeliukų atsparumo dėka, nežiūrint į vairuotojų pastangas juos nugalabyt ;-)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 30 2005, 07:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Nu kas cia tavo tie 150kk, asai pravaziavau 285kk ir dar vaziuoju, nu bet 5 begiu pas mane caddy mieste nelabai tempia, ko tais trukciot ir vibruot kaip sena boba pradeda, o dar kartais ir baubt :) 5 begis tik nuo 80/90 jungiamas, o kai buvo V6 tai tam tik nuo 90/100....

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 03 2005, 08:54 
grumlinas rašė:
Tukas rašė:
Tiesa pasakius nusibodo man cia su tavim gincytis (vaikiskai :) )
As supratau, kad tavo nuomone yra patvirtinta danguje ir tavo zodis turi buti paskutinis :wink: . As kitamintis, amen :D :D :D

tai kad ir tavo nuomonė ganėtinai panaši į nuleistą iš dangaus vienintelę teisingą ;-) vairuoju nuo 1977ųjų, tad irgi šiek tiek vairavimo patirties sukaupiau ;-)
šeip tik ginčuose tegimsta tiesa, o po mūsų diskusijų tegu Rasa pamąsto ir PATI apsisprendžia, kaip jai važinėti
o mudu baikime ginčytis (vaikiškai ;-)
peace forver ir :alus:


Ačiu. Išvadas padariau. Važinėju ne taip jau daug - 6 metukus, ir pagrinde po miesta. t.y. po Kauną, ir tik pagal mašinos variklio darbą , kelią ar situaciją perjungiu pavaras. Klausimas iškilo norint, kad auto tarnautų ilgiau.
Mėgaujuosi važiavimu ir jokiais būdais nenorėčiau auto su automatine pavarų dėže.
Dar kartą jums visiems ačiū.


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bir 04 2006, 11:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
RASA rašė:
Grynai moteriškas klausimas - koks rekomenduojamas greitis kiekvienai pavarai (atbuliniam nesvarbu), ir kokios turi bųti apsukos tam tikram greičiui? Mano Xantios ( 1,9 SD , 1996/1997) važiuojant 5 pavara 110 km/h apsukos 3100. Ar tai gerai?


Tiek dyzeliniam,tiek benzininiam varikliui normaliai važiuojant aukštesnę pavarą rekomenduojama mesti pasiekus apsukas,prie kurių yra maksimalus sukimo momentas (1.9SD atveju tai apie 2200rpm);nors galima ir tepasiekus 3/4 šių apsukų;bet tada jau malonėkite negazuoti :) Skubant (norint didesnio pagreičio) galima perjunginėti prie 1.5x didesnių apsukų (t.y.3300rpm) ar išvis palei raudoną brūkšnį,bet dėl to ženkliai pakyla kuro sąnaudos.O jei variklio sukimo momento/apsukų kreivė palei max.leidžiamas apsukas staigiai krenta (t.y.variklis prie didelių sūkių nebeelastingas),variklio įsukimas iki raudono brūkšnio tampa išvis beprasmis.Kaip žinia, "dyzelis nemėgsta abarotų" ;)
Optimaliausias (kuro sąnaudų/laiko prasme) važiavimo stilius yra aukščiausia pavara prie variklio apsukų,kuriose variklis turi didžiausią sukimo momentą. Daugumai automobilių tai yra apie 85-95 km/h,bet va pas 1.9SD Xantia-apie 75km/h (pavarų dėžė taip sukonstruota).Jei apsukos(=greitis) bus didesnės už optimalias-laimi laiko,prarandi kuro.Jei mažesnės-laimi kuro,bet praloši laiko.Ši taisyklė turi ribas,už kurių nebegalioja.Su 1.0L varikliuku 5-a pavara 50 km/h nepavažiuosi, o su 6.0L 500AG varikliu Lietuvoje 6-a pavara nėra kur net įsibėgėti iki optimalių apsukų :)
Bet absoliučiai daugumai 1.3-3.0L Lietuvoje naudojamų variklių su 4-5 -laipsnėmis PD ši taisyklė tinka beveik be pataisų.
Su dyzeline Xantia mieste važinėti,kaip ir visiems tautiečiams viršijant leidžiamą greitį apie 10km/h-laisvai GALIMA 5-a pavara be jokios grėsmės sudrožti greičių dėžę.Kitas reikalas,kad toks PASTOVUS žemų apsukų režimas ir važinėjimas trumpomis distancijomis neįšilusiu varikliu padeda sudrožti variklį.Bet legendiniai PSA dyzeliai tą,manau,pajėgs ištverti ;)
Kas liečia konkrečius Xantijų variklių duomenis-žr. http://xantiaclub.net/types/ Nemūsiškai prišprechinta,bet skaičiukus kam reikės-atsirinksit.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007