WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 19:04

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 376 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 ELLIPSIS 26 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 21 2005, 20:00 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
bandziau zibintus sureguliuot :) tipo per zemai sviecia, reguliatoriu
neuztenka, nuemiau zibintus paziuret ar viskas ten gerai :) pasirodo gerai,
tik gerokai veliau supratau kad XM galas lyginant su priekiu auksciau,
tereikia galinio aukscio korektoriaus svirtele isstatyt kiek zemiau...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 23 2005, 07:40 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2229
Miestas: Vilnius
Nesibaidykit,nusipirkus nauja is salono-tie patys veiksmai vyksta,skirtumas,kad uz remonta sumoketa is anksto,o procedura vadinasi-GARANTINIS-.Mano prieteliaus Berlingo per tris metus gedo 10 kart daugiau,nei mano AX ir ZX kartu paemus,o jie gi starogo obrazca.
Pirmiausiai,kazkodel pradejo kaukti guolis-garantinis(ant guolio parasyta:Made in Spain,interesna),paskui,sugedo starteris-garantinis,paskui langas nusileido,taip ir nebepakilo-garantinis,paskui...zodziu dar nemazai visokiu smulkmenu pakeite-garantinis.Finale apie 50000 km grochnulas greiciu deze,tai bene rimciausias gedimas,subyrejo v drebezgi-visi dantraciai drozlem ir nuolauzom apsinese.Zodziu ir cia garantinis,keicia deze.Tik kai ja pakeis,manau,kad aparata jau reik pradet pardavinet,nes jei visi gedimai ir toliau taip zingsniuos,o garantinis bus jau uzsibaiges,tai neissimokesi.
Matydamas toki reikala,pasikeiciau AX savo naujus stabdziu barabanus ir vazinesiu as su juo kol surudys ir ratai nusmuks,nes:AX pravaziavo 300000 pri tom variklis originalas,kapitalinis nedarytas,greiciu deze originalas-neremontuota,amortizatoriai originalas,dar nekeisti,radiatorius originalas,kompiuteris originalas.Elektriniai langai ir centrinis veikia nuo gimimo,nieko nedaryta.Vienintelis rimtesnis gedimas-buvo sudeges procesorius,bet ten del paciu kaltes laidai uzsitrumpino starterio remonto metu,visa kita:stabdziai,padangos,traukiu antgaliai,tepalai,guoliai-savaime suprantama.tai man praejo noras pirkti nauja.Pri tom dar nelabai ir parudijes.Nuvalysiu rudis padazysiu,puskai varineja,beje dugnas kazkokia smala dengtas,tai ten simtas metu nesupus.Dabar isvis darau eksperimenta,kiek AX gali nuvaziuoti.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 23 2005, 17:21 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
as panasiai masciau pirkdamas XM, zinau ka perku, lavona... taciau sudesiu normalias dalis ir vazinesiu sau, isore man mazai jaudina, svarbu patikimai vaziuotu...

p.s. beje vietomis perdarau savaip, kur itariu gamyklini arba technologini nedadaryma... puoseleju minti kaip cia prisabacint peugeot vairo stiprintuvo elektrini siurbli, vietoje gamyklinio hidrosiurblio...

p.s. su elektriniu siurbliu daug privalumu atsirastu: masina dar neuzvesta
o jau vairo stiprintuvas veikia, auto pasikeles, neatmetu distancinio valdymo galimybes...

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 1 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 11 2005, 21:17 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
gedimai tokie:
- Klimos kompas isijungia ne iskart ijungus degima, o po kiek laiko
- prietaisu skydelyje grybauja kuro rodykle 10 litru paklaida

nuemiau abu prietaisus ir gerai apziurejau, ten pagrinde jungciu kontaktai
igyja salta litavima(trukima), su lituokliu tereikia per nauja prasieit per visus ilituotus kontaktus...

p.s. po keliu dienu atsinaujino abu gedimai :) zodziu teks giliau kapstytis...
kai ka nors apciuopiamo surasiu parasysiu...

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 2 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 11 2005, 21:27 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
Dabar kariauju su varikliu:
- ryte kai uzvedu balti dumai ir purtymasis, puse minutes
- bloga trauka

Blogai traukia pasirodo - del blogai isstatyto ipurskimo kampo,
kai keiciau dirzeli, niekas neisstatinejo po to, zodziu pasuku siurbli pavaziuoju, vel pasuku vel pavaziuoju, tokiu budu radau optimalu varianta kai mazai dumina, ir kai trauka pakankama...pas dizelistus
tokia procedura 80lt, tik ten stengiasi tiksliai pagal gamintoja isstatyt...

O va del tu dumu ir trukciojimo ryte - itariu kad siurbia kazkur ora,
per kuro padavimo zarneles, siandien pakeiciau kuro filtra
(šančių autodalys - 10lt), ir zarneles pakeiciau visas kiek ten ju yra
ziuresiu rytoj kaip uzsives...pakaitinimas ok tikrinau atskirai kiekviena zvake issisukes...

p.s. kolkas vistiek dumina, klausimas lieka atviras:
del ko stipriai dumina sviesiais dumais ryte ir springdamas variklis dirba ant tuscios eigos kokias 15s ?

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 1 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 12 2005, 10:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Jeigu pas tave Lucas siurblys, tai pas ji padsosas elektrinis. Glima padaryti ji ne nuo temp daviklio o tiesiai nuo jungiklio. Reikia ijungi, nereikiai - isjungi.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 15 2005, 16:37 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
apatine variklio pagalve:
kad ja pakeist reikia nuimt pusasi, nuimt kronsteina kuriame ji ipresuota...
siaip nieko ipatingo tik ardyt daug reikia ir tepala is dezes ispilt...
reziume: vaziuojant tarkim antra pavara atleidus gaza ir vel paspaudus budavo, trukciojimas, dabar pakeitus pagalve nera to trukciojimo...

karterio tarpine:
nuimamas kondiskes kompresorius (jei yra), isleidziamas tepalas, nuimamas tepalo lygio daviklis!, atsukami visi karterio varztai, is siek tiek pavertus varikli i prieki, karteris gana sunkiai bet nusiima... isaiskejo kodel pas mane netiksliai rodo tepalo lygi pasirodo to tepalo daviklio galas nulauztas, tik laideliai styro...zodziu uzdejau nauja tarpine po karteriu pries tai ismozojes is abeju pusiu hermetiku, tepalo davikli irgi ant hermetiko, ir atbuline tvarka viska surinkau... beje nuimant AC kompresoriu pradejo leisti freona gumine zarna per guma, matyt nuo senumo sutrunyjus ir issiputusi ties valcavimu...zodzu reiks nuvezt i Hanzaflex kad per nauja ta guma uzpresuotu...freono dar spejau apie 600g issiurbti, kad neiseitu lauk...

generatoriaus krovimas buvo nukrites iki 13.3V (su sviesom 12.9)
tai lisna karta isardziau patikrinau, viskas lyg ir gerai, vienas angliukas
itartinai silpnai blizganciu darbiniu pavirsium ir kelios rudys ties korpusu ir pliusiniu varztu... viska isvalius surinkau krovimas vel 14.4V
priejau tokia isvada: kad ardant koki elektrini mazga apsimoka i kontaktu vietas prikrauti tirsto tepalo kad dregme nepatektu, nes labai koroduoja
visokie sujungimai pas prancuzus..

pakeiciau tepala:
tyliau pradejo dirbti voztuvu hidrokompensatoriai, rezultate tyliau dirba variklis...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 29 2005, 19:39 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
kiaura kondiske - pradejo leisti ta zarna kur is kompresoriaus i priekini radiatoriu, pati guma sutrunyjusi issipute kaip guzas ir pradejo palengva snypsti :) cia po to kai sujudinau ja nuiminedamas karteri...

nuo kompresoriaus atsisuko be problemu, o va nuo aliumininio radiatoriaus plienine verzle atsisuko gal pusvalandi ja klibinus po milimetra, ir tai truputi pasigadino sriegis ant aliuminines dalies...
pacia zarna nuveziau i Hanzaflex ir ten nueme sena gumine dali, uzdejo savo nauja ir uzpresavo galus tos gumos, gavosi kaip nauja...nors jie kazkodel neduoda garantijos kai zarna presuojama kondiskei o ne hidraulikai...darbas kainavo 105lt, ir sake kad man pasiseke, nes nuo kito menesio kaina jau butu apie 150lt (brangsta ikainiai)...

Surenkant buvo du niuansai:
- uzsisuko nelygiai tas radiatoriaus sriegis, ir kai uzpildziau pro ten leido "freona", pasirodo uzsukinet ji reikia pilnai sukisus vamzdeli i radiatoriu, tada sriegis lygiai uzeina...
- kai buvau nelygiai uzsukes sriegi sugadinau sandarinimo gumyte, teko ismest, o vietoje jos panaudojau nuo purkstuko, ji vos vos storesne, bet tai tik i nauda geriau laikys...

kai uzpildziau sistema dar prasiejau su "freono uostikliu" kol kas skyliu daugiau nera...ir klima veikia be problemu...

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 1 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 29 2005, 20:03 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
atejo eile hidraulikos tvarkymui - kolkas isvardinsiu mano pastebetus defektus, o veliau pasitares su kuo nors citroligonines, kaip ir ka geriau daryt imsiuos darbu pats arba patikesiu darbus labiau patyrusiems...

- sunkiasi LHM is zarnos kuri eina nuo priekinio desinio amortiko iki centrines sferos...gal tas pats hanzaflex pamacytu?
- sunkiasi LHM is hidroaktyvo voztuvo (tas kur po priekinio keleivio
sedyne is apacios automobilio)
- sukiojant vaira nenuspejamas vairo stiprintuvo darbas, tai jis trukcioja tai jis palaukia po to suveikia, toks ispudis kad jam slegio neuztenka...
- reiktu patikrint sferu slegius
- visgi per greit nuseda automobilis, bent jau tiksliai noriu suzinot visas imanomas vietas pro kur LHM prasisunkia atgal i bakeli...gal ka nors panasaus i duju voztuva imanoma kur nors uzdet ant abratkes :)

Kas buvot susidures su panasiais gedimais, kaip patikimiausiai pavyko issprest?

Klausimai tautai apie detales, ka galima gauti nauja is siu daliu ir kiek mazdaug gali kainuoti:
- slegio reguliatorius
- stabdziu kranas
- hidrosiurblys
- nauju vamzdeliu kainos
- priekiniu amortiku atramos

ir kokia situacija su siom detalem auto savartinuose, arba bandant jas restauruot?

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 29 2005, 20:09 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
~800 lt - slegio reguliatorius
450 lt - stabdziu kranas
1200 lt - hidrosiurblys
apie 60 lt 1 metras - nauju vamzdeliu kainos
po 1600 lt - priekiniu amortiku atramos

Cia nauju kainos, srotuose - loterija tokias dalis perkant, ko gero siurblys vienintelis kuri galima pabandyti :). Restauruoti nei vienos is paminetu niekas nerestauruoja.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 29 2005, 20:46 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
o tarkim is naujesniu modeliu su hidraulika xantia, C5 ir t.p
hidraulines detales nepavyktu prisabacint?

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 29 2005, 20:53 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
tik is Xantia nebent

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 29 2005, 21:14 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
beje koks pas XM mazdaug LHM slegis yra iskart uz siurblio tuose vamzdeliuose? kiek ziurejau xantia stabdziu ruoze slegis buna iki 170BAR

as dabar vel pagalvojau apie elektrinio siurblio varianta, kolkas viskas atsiremia tik i auksto slegio lankscia zarna, manau jei stabdziu vamzdeliai buna guminiai tai, hanzaflex turetu sugebet padaryt perejima is elektrinio siurblio i auksto slegio reguliatoriu... cia bent jau eksperimento delei,
paziuret kas is to gausis :) veliau visada galima viska atstatyt...

pas peugeot buvo 307 vairo stiprintuvu akcija, tai zaliavos mano eksperimentui sociai :)

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 1 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 29 2005, 21:31 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Xme tas pats.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 29 2005, 22:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
As irgi turejau minciu panaudoti elektrini siurbli nuo C5, bet pasvarstes nutariau, yra gyvenime prasmingesniu dalyku :lol: Nu gal kada nors...

Taigi tenka naudotis senais mazgelais is donoru. As randu visai padoriu, galantijos jokios, bet ir kainos nesikandzioja :wink:

Arte


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 376 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 ELLIPSIS 26 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007