Socrat rašė:
grumlinas rašė:
Socrat rašė:
Geriau keist, nei remontuot.
tipo neaiškus motoras iš šroto geriau už kapitaliai atremontuota? mjooo...

Jūsų abejonės mano nuomone jau biesint pradeda. Prašau pagrįst, jei jau rašot. Niekad nerašau iš lempos, o tik iš asmeninės, arba kompetetingų žmonių patirties ir tikrai nemalonu paskui skaityt vos ne išsityčiojimus.
sorry, jei įžeidžiau, tikrai nenorėdamas
jei pačiam užkliuvo dar ir mano pastabos dėl dyzelių kaitinimo žvakių, rekomenduoju pasikonsultuot su šitos srities specialistais - žvakės keičiamos komplektu, kad užtikrint vienodą cilindrų pašildymą žiemos metu - vasarą gali ir be žvakių važinėt, būtent bežvakiai zyzeliai pareina iš Francūzijos pietų ir tuo nustebina tūlą lietuvis... a propos - kai kur netgi rekomenduojama keisti žvakes kasmet prieš žiemos sezoną... aišku, senam trantui keist žvakes komplektu niekam ranka nekyla
dėl remonto/keitimo - mano (o ir pažįstamų žmonių, kurie susidūrė su variklių/transmisijų problemomis) nuomonė šiuo atveju būtent tokia, kad geriau yra taisyt variklį (jei jis yra PATAISOMAS) pas gerus specialistus, nei burt iš kavos tirščių, perkant neaiškios būklės šrotinį agregatą, ypač už nemažus pinigus - labai lengva užsiraut ant naujų problemų... aišku, jeigu agregato kilmė/būklė žinoma, tai kitas dalykas, tačiau ar taip jau žinome tų šrotinių agregatų kilmę/būklę?
labai konkretus pavyzdys - ex-mano ByXeliui trūko galvutė. Autominutė prievartavo imti visą variklį. Išsiderėjau nuimt galvutę - ta irgi trūkusi. būčiau turėjęs du variklius trūkusiom galvutėm...
susiremontavęs bent jau žinai, kas ten buvo ir kas padaryta. be abejo, ir remontininkai turi įtaką - atgrubnagis meisterlis gali pripartačyt tiek, kad užteks ir anūkams
konkretus Lingaus atvejis - jis žino, kad yra problemų su dėže, tik nežino kokių... gal tiesiog troselis nušokęs...
tai va tiek tų mano minčių...
peace forever
