WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:36

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 22 2005, 15:02 
Taigi pas mane yra AL4 automatas, pas tevuka 4HP20. Taigi domina tokie keli klausimai susije su sitom dezem...
1. Girdejau zmones snekant kad automatu negalima tempti ar tais automatais negalima tempti kitu automobiliu, tai kaip yra ishtikruju... ir gal tai priklauso koks automatas? nes kabliai tai pas mus abu yra ;)
2. Ar verta ir ar galima mesti N begi riedant nuo kalno ar tais sustojus prie sankryzos, ar tai taupo/netaupo kazkatais, ir ar tai nekenkia? :)
3. Del ko automatai ima daugiau degalu?
4. Kodel juose yra tik 4 begiai?
Taigi gal kas teigsis pafilosofuot, labai dekui uzh ishsamia info ;)


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 22 2005, 15:23 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
lingus rašė:
Taigi pas mane yra AL4 automatas, pas tevuka 4HP20. Taigi domina tokie keli klausimai susije su sitom dezem...
1. Girdejau zmones snekant kad automatu negalima tempti ar tais automatais negalima tempti kitu automobiliu, tai kaip yra ishtikruju... ir gal tai priklauso koks automatas? nes kabliai tai pas mus abu yra ;)
2. Ar verta ir ar galima mesti N begi riedant nuo kalno ar tais sustojus prie sankryzos, ar tai taupo/netaupo kazkatais, ir ar tai nekenkia? :)
3. Del ko automatai ima daugiau degalu?
4. Kodel juose yra tik 4 begiai?
Taigi gal kas teigsis pafilosofuot, labai dekui uzh ishsamia info ;)


1. Su automatu gali tempti, bet yra tamtikrų ypatumų (nepristabdysi varikliu...) Automatą tempti galimatik labai nedidelius atsumus ir labai negraitai. Tempiant automatą greičių dėžėje nėra tepimo (tepimo siurblys veikia nuo pirminio veleno) ir taip gali sudeginti dėžę. Kiek tempti galima irkokios sąlygos turi būti yra aprašyta manuale. pvz: kaip kurias mašinas galimka tempti 50 km ir ne didesniu kaip 50km/h greičiu pripylus tepalo iki viršaus. bet taip yra ne visoms.
2. neverta. tiek kuro nepritaupysi, kiek dils greičių dėžė. Automate negalima perjunginėti "pavarų" pilnai nesustojus.
3. su mechanine dėže gali optimaliau perjunginėti pavaras,. t.y. mažiau aukšatis variklio sūkias vėžintis
4. čia priklauso nuo modelio. kitose mašinose gali būti ir 5 ir 6.


Plačiau apie automatų veikimo principus gali pasiskaityti angielskai:
http://auto.howstuffworks.com/automatic ... ission.htm


P.S. ten apie įvairių prietaisų (ne tik automobilių) veikimo principus galima pasiskaityti.

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 22 2005, 15:23 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
lingus rašė:
1. Girdejau zmones snekant kad automatu negalima tempti ar tais automatais negalima tempti kitu automobiliu, tai kaip yra ishtikruju... ir gal tai priklauso koks automatas? nes kabliai tai pas mus abu yra ;)

girdėjai neteisybę. buksyruoti pasimirusį awtamatą galima, jei greitis iki 40km/val; be to, kas 100km (lygtai? čia gal specai tikslesnį skaičių pasakys) dėžę reikia papildyt tepalu
Cituoti:
2. Ar verta ir ar galima mesti N begi riedant nuo kalno ar tais sustojus prie sankryzos, ar tai taupo/netaupo kazkatais, ir ar tai nekenkia? :)

geriau mažiau eksperimentuok, nebent remontuoti patiko... šeip N skirtas stovėti prie sankryžos ilgesnį laiką, kad mažiau stadį brūžint. nors kai kurie šaltiniai teigia, kad būtent N padėtyje pulemiotas labiau dėvisi
Cituoti:
3. Del ko automatai ima daugiau degalu?

negali būti vien privalumai gi ;-) šeip nebūtinai daugiau ima degalų, yra režimų, kai ima mažiau, bet vidutiniškai - taip. priežastis - sistema visada apkrauta
Cituoti:
4. Kodel juose yra tik 4 begiai?

buvo laikas, kai buvo 2 laipsniai, po to 3 ir 4, dabar masiškai 5, o c6 bus su 6 laipsnių pulemiotu
Cituoti:
Taigi gal kas teigsis pafilosofuot, labai dekui uzh ishsamia info ;)

kokia čia filosofija... ;-) ne vien forume domėtis reikia ;-)
šeip pradžiai pasiskaityk:
http://www.rospa.com/drivertraining/info/automatic.pdf

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 22 2005, 15:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Vovka rašė:
3. su mechanine dėže gali optimaliau perjunginėti pavaras,. t.y. mažiau aukšatis variklio sūkias vėžintis

Na situ atveju kaip cia tau pasakius. Jeigu viskas su deze ok, tai ji kaip tik jungia pavaras optimaliu rezimu, nes kitaip ji ir negali. Dzigito rezima irgi palaiko. Labai gerai dirba adaptyvines dezes. As va kaip tik pasigendu tokio rovimo po pirmos pavaros, bet ji protinga gyvate, turi tadum gaza dugnan myt. Seip pastebejau tik viena minusa, "kick down" galetu but astresnis, bet matyt kol laidais suvaiksto info, tai ir uztrunka :)
O kas liecia pavaru junginejima vaziuojant tai galima tik tas, kuriom nereik knopkes ispaust. Visos kitos, o ypac "P" ir "R" tik pilnai sustojus ir prilaikant stabdi. O "n" tai kada ilgai birbini ant laisvu, nerekomenduojama jungti auto riedant....Tampyt kitas masinas ar priekaba gali, bet tadum reikes dazniau dezej alyva keist, nes apkrautu rezimu dirbs.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 23 2005, 00:04 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Dar neteko testuoti auto su tokia automatine dėže kuri būtų džigitiškesnė už mechaninę :D. Kitavertus - automatas yra komfortui, o džigitiškumas tai antikonfortas :D.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 23 2005, 08:29 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
grumlinas rašė:
Vovka rašė:
Mechaninę be sankabos irgi gali perjunginėti (aišku reikia mokėti), bet kažkodėl tai nerekomenduojama. :P

yep, galima, galima, esu pabandęs, bet širdis kraujais apsilieja :-( į viršų tai dar nieko - apsukas sukeli ir įstumi, bet va pavarą žemint tai DŽRRR-DŽRRR-DŽRRR :cry: sudėtingas manevras, vienžod, nebandykit vaikai to namuose ;-)
a propos: Polas tokliu būdu nuo Elektrėnų in kowno pardžeržgė...


Galima važiuot ir su mažais DŽRRR-DŽRRR-DŽRRR ;) reikia tik apsukas gerai sugaudyt ;) :P

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 23 2005, 08:45 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
Vovka rašė:
Galima važiuot ir su mažais DŽRRR-DŽRRR-DŽRRR ;) reikia tik apsukas gerai sugaudyt ;) :P

va-va... į viršų jos kažkaip geriau gaudosi - džrrr-džrrr - ir yra, o va žemyn tai - DŽRRR-DŽRRR-DŽRRR :-(
na o su pulemiotu jei važiuojant jungsi N, gali būti DŽERKŠT ir psio... ;-) nebent nuo tokių eksperimentatorių apsaugota sistema :lol:

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 23 2005, 09:26 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:01
Pranešimai: 200
Miestas: Marijampole
1. Tept automatu tokie pat apribojimai kaip ir su mechanine. O automata pvz. 4HP18 galima tempt tik trumpais atstumais ne didesniu greiciu kaip 50.
2. Daugumos automatu specialistu nuomone yra tokia: "N padeties gamintojai geriau ishvis nedetu". Stovint sankryzoje geriau pastovet D su stabdziu, jei jau atsibosta stovet tai geriau musht P. Pereit dezei y N yra "brangiausia" operacija sudirba daugiausia sankabu ir voztuvu. Deze daugiau drozia perjunginejimai negu vaziavimas. Vaziuojant nuo kalno ir ymushes N gal ir pataupysi lasa benzo, bet dezes tai tikrai ne.
3. Automatine deze taip pat efektyviai perjungineja begius kaip mechanine ir del apsuku skirtumu, lyginint su mechanine, nera didelio skirtumo. Pagrindiniai nuostoliai yra del hidrotransformatoriaus - perdavimas per mech, sankaba yra efektyvesnis.
4. yra nauju deziu su 5 ir jau 6 begiais. Kaina ir tiktai kaina.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 23 2005, 10:20 
che che as tai seniau bemetydamas ish D i N riedant nuo kalno, kartais ir ant R uzhtaikydavau persistenges, ir jam "dzin", irgi jokiu Džrrr... :D gal tos dezes ishtikro foolproof? ;)


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 23 2005, 10:23 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
db_xm manau tau paaiškino kame reikalas ;) daug ką galima daryti, bet tai nereiškia kad tai sveika ;) jei mechaninės dėžės pavaras perjunginėsi pagal manualą - kišenės ištuštės (neekonomiška).

O šiaip nelinkiu kad subyrėtų automatas ;) tad geriau nejunginėk ir patausok :P

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 23 2005, 10:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
lingus rašė:
che che as tai seniau bemetydamas ish D i N riedant nuo kalno, kartais ir ant R uzhtaikydavau persistenges, ir jam "dzin", irgi jokiu Džrrr... :D gal tos dezes ishtikro foolproof? ;)

Nu nezinau, jei riededamas pataikai ant "R" ir jokio "grrrrr" nera tai gal jau ir tos "R" nebera. Maniskis vos vos juda ir tai atbulo neleidzia jungt. Kad ir mechaninei pabandyk atbula ijungt i prieki judedamas, oj gerai per ryciaga ir dantracius duoda :shock:

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 24 2005, 10:02 
He, kas nebijot, pabandykit vaziuojant "P" ikalt :) Kas nezinot - "P" padetyje ratai ne blokuojami, o sukasi i priesingas puses :D
O smalsiems pasakysiu - ikalsit "P" ir nieko nebus, kol auto riedes didesniu, nei "P" padetis gali uzsifiksuoti, greiciu. Nesakau, kad tai sveika, anaiptol. Tiesiog zmogiskas zioplumas - nesustojus, dar riedant ikalti parkinga :oops:
Taigi, automatai is dalies "foolproof", bet garantijos nera.


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007