Kuo mažiau XMo liekanėlių - tuo gal patikimesnis jis bus. Šiaip tai važiavimas su juo tikrai klasiškas - pakaba dirba labai švelniai ir minkštai, net lygiou keliu važiuojant jauti tokį lengvą lingavimą kuris nieko bendro su nestabilumu neturi. Labai efektyviai pakaba reaguoja i kelio nelygumus ar vairavimo stilių, SPORT režimas suveikia iš karto paspaudus jo mygtuką. Numinus iki galo greičio pedalą beveik nesijaučia pagreičio, lyg ji lėtai startuotu, bet greičio indikarius rodo visai priešingai, iki 100 tikrai smagiai bėgisi, dar iki 150 km/h visai nieko, bet toliau jau atsibodo laukti

- šiaip ne taip pasiekėm 170 km/h, bet tai tęsėsi "amžinybę"

... Ko konkrečiam auto trūksta tai galingesnio variklio, nors kas bandė, sako, kad V6 HDi žymiai smagiau traukia... O kažkam diesel must die
Taip išbandėm ar patikimai veikia bagažinės dangčio pelekėlis - jis išlindo pire 128 km/h, o atgal nusileido prie 110 km/h.
17" ratai "sugeria" smulkes duobeles, kurios XMe jaučiamos kaip pakabos bildesys, tačiau toks pats tik žymiai duslesnis bumsikas jaučiasi ir pas C6 kai pervažiuojamas didesnis kelio nelygumas - tai jau hidraulines pakabos "privalumas".
Vairuojant C6 tikrai jauti, kad tai masyvesnis ir ilgesnis auto nei XM, labai smagiai jaučiasi kaip nepriklausomai dirba galinių ratų pakabos. Žodžių - 7 klasės BMWo pakabos darbui toli iki C6.
Priekiniame stikle projektuojamas greičio parodymas visai netrugdo ir yra labai patogu.
Ko pasigedau - tai daugiafunkcinio vairo kaip pas C4. Taip pat labai nepatogiai už vairo užslėptos valdymo rankenėlės, kurios yra tokios pat kaip pas C5.
Gražiai dirba 6 laipsnių automatinė greičių dėžė, tiek automatiniame tiek rankiniame pavarų perjingunėjimo režimuose.
Ramiai važiuojant - salone tylu, bet įsukus variklį jo kriokimas tikrai labiau girdisi nei BMW 740d.