WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 16:39

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 376 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 ELLIPSIS 26 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 30 2005, 22:31 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
man kad pajungt ta elektrini siurbli reikia gauti elektrinio siurblio pajungimo zarna, va kai ja gausiu tai keliu dienu begyje ir isbandysiu ar paveza tas elektrinis siurblys visa XMo hidraulika...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 04 2005, 19:40 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
tik dabar iki galo ABS sutvarkiau:
nusprendziau kad ziemai sitas daiktas reikalingas, o su juo beda buvo tokia:
-pavaziuoju biski ir uzsidega ABS lempute - matyt blogas signalas is kazkurio rato pareina...

susiradau kur pas XM yra ABS diagnostine jungtis (kompu dezuteje po kapotu) dviguba jungtis su vienu kontaktu...prijungiau ilga laiduka nuo to kontakto ir atsitempiau ji i auto salona, tada ijungus degima, laida patrumpinu 3s. i korpusa ir ABS lempute skydelyje ismirksi koda, patrumpini dar 3s. sekanti gedimo koda ir t.t. ten pirmas kodas visada 12
po to seka gedimu kodai ir gale kodas 11... mano atveju kodu buvo apie 7
tai kad nesivargint juos istryniau (10s. i korpusa)... po to prasivaziavau
kol uzsidege lempute ir vel nuskaitinejau gedimus, pasirodo kartais nemato vieno rato daviklio ir kazkodel negauna visu keturiu ratu davikliu signalu...
nusprendziau pradet nuo to vieno rato priekinio desinio: pasirodo kai judinu laida daviklis praranda varza, tai as iskirpau apie 40cm laido is tos vietos kur lankstosi ir ilitavau kito tiek pat...
veliau su oscilografu perziurejau visu davikliu parodymus, vel to rato daviklis pasizymejo, jis praktiskai nerode jokio signalo, geriau paziuerjsu ir palyginus abu priekinius davikliu isaiskejo kad sitas daviklis
apgadintas jo priekine dalis matyt kazkada buvo sugrusta ir beliko tik dvi metalines ploksteles uzlenktos i sona, as isemiau davikli atitiesinau tas ploksteles, ir apie pusvalandi derinau kokioje kombinacijoje tos ploksteles geriausia signala isduoda, gavosi kad jos turi buti lygiagrecios su kokiu 3mm tarpu tarp ploksteliu...o nuo ju iki vainiko gal 0.3mm...
Zodziu taip ir palikau viska, kolkas ABS veikia...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 04 2005, 19:44 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
paspaudus avarini mirksi tik viena puse:
viduj avarinio jungiklio reikejo pavalyt kontaktus ir truputi standziau palenkt prispaudima prie ju...ten viduje 3 gana smulkios deteles,
jei ardysit ardykit ant stalo, kad veliau rastumet kai iskris...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 04 2005, 19:50 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
kai staigiai pasalo, uzstrigo dveju duru centriniai varikliukai:

greiciausiai kazkur dregme buvo, atsildzius auto vel pradeda veikt isvarau i lauka uzsala iki ryto ir vel neveikia... prie progos isardysiu paziuresiu kas ten prie ko... forume skaiciau kad siuloma papildomai is virsaus uzdengti polietilenu centrinio varikliuka... kai isardysiu duris paziuresiu pasakysiu, savo nuomone...
Blogiausiu atveju atjungsiu gamyklini ir idesiu nuo po 12lt nuo signalizaciju varikliukus...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 07 2005, 19:17 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2005, 18:25
Pranešimai: 143
Miestas: Klaipėda
Mmm jo, jei kas nors iš mano pažįstamų sugalvotų pirkti XM, atspauzdinčiau x|Ray istorija ir duočiau paskaityti, kad priimtu racionalų sprendimą. :D

_________________
C5 07 2.0 HDI tractor-automat


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 25 2005, 19:48 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
papasakosiu kaip ardosi galiniu duru apdaila, priekiniu manau tas pats gal tik garsiakalbi tenka isimt...

taigi galines durys:
ten visas duris laiko du varztai ir apie 10 plastmasiniu kaisteliu...

1. nuimam remeli aplink duru atidarymo rankenele, su atsuktuvu
arba plokscia lopetele, is kiekvieno krasto po truputi uzkisant ir atstumiant nuo apdailos...

2. nuimam uzrakinimo is vidaus rankenele, ji susideda is dveju daliu viduje esancio fiksatoriaus ir pacios rankeneles, kai durys atrakintos is arciau paziurejus rankeneleje matosi mazas langelis 2x2mm, jame yra fiksuojanti plastmasine!!! ausele, kad nuimt rankenele imam koki nors maza atsuktuva arba yla, ir lengvai spaudziam ta ausele langelyje, bet tik tiek kad ji atsikabintu, nes ji lengvai nuluzta jei per giliai sustumiama,
tuo paciu metu kai spaudziama ausele, pacia rankenele reikia traukti i virsu, vos tik fisatorius atsileidzia rankenele nusiima, o pacio fiksatoriaus ausele uzstringa kitame zemiau esanciame langelyje...

3. nuimam apacioje esancios lemputes korpusa, jis nusiima lengvai uzkisus atsuktuva atitraukus nuo apdailos...

4.Du varztai:
- pirmas varztas yra duru rankenos vidineje puseje virsunineje dalyje
- kitas pasleptas po stiklo pakelimo jungikliu, arba jo imitacija...Mano atveju tai buvo TORX tipo varztai...

5. kai varztai atsukti lieka kaistukai:
kiekvienas kaistukas susideda is dveju daliu, viena lieka duryse, kita uzsikabina uz apdailos, teoriskai stipriau patraukus apdaila ji turetu nusiimti nuo tu kaistuku lizdu...bet realiai juos geriausia dideliu atsuktuvu, kiekviena is tu kaistuku pasukant atsuktuva atstumt atskirai...nors siaip imi uz kampo apdailos ir gerai patrauki :), veliau sudeliosit jei kas nors issitrauks ne is ten kur reikia...sulauzyt maza tikimybe...

6. pati apdaila nusiima atitraukus apatine dali kokia 15cm, ir prikeliant virsun, kad nusimautu nuo uzrakinimo strypo...

Surinkimas:

1. nuimam nuo apdailos uzrakinimo rankeneles remeli!!!

2. uzdedam apdaila, prisukam varztus, paciai pabaigai pasiliekam
uzrakinimo svirteles uzdejima

3. kai jau apdaila stovi savo vietoje, uzrakinimo rankeneles remeli idedam i savo vieta taip kad uzrakinimo strypas butu ertmes viduryje...

4. dabar pati rankenele:

- padarom taip kad duru uzrakinimo strypas butu uzrakintu duru padetyje
(pilnai nuspaustas zemyn)

- rankeneles viduje pasitikrinam kad viduje esantis fiksatorius, butu nuleistas i apatine padeti, ir ta fiksuojanti ausyte butu apatiniame langelyje, kuris yra zemiau to kuri spaudete kai norejote isimt rankenele...

- patogumo delei kokiu pincetu ar plonom replytem, suimam uzrakinimo strypa ir laikom ji taip kad jis butu uzrakinimo rankeneles ertmes viduryje, ir tada dedam is virsaus rankenele taip kad strypas patektu i fiksatoriaus viduri, kai isitikinate kad strypas tikrai nenukrypo kur nors i sona ir yra fiksatoriaus viduryje, istraukiate pinceta, ir stumiate rankenele zemyn, mazdaug iki uzdarytu duru padeties, ji tokioje padetyje pati turi uzsifiksuoti...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 25 2005, 22:40 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
dabar apie pati centrinio varikliuka:
uzrakto mechanizmas ir centrinio varikliukas yra vientisas neardomas mechanizmas, jo apacioje matosi pagal forma kurioje vietoje yra pats centrinio motoriukas...

Tvirtinasi 3 TORX tipo varztais, ir laikosi ant dveju traukiu, su isorine duru rankena nesukabintas (ten tik svirtele)...

Traukes patarciau atkabint dar pries atsukant varstus:

1.atidaranti trauke nusiima nuemus atidarymo rankenele (ji pasistumia i automobilio priekio puse)
ir nukabinus rankenele, kita traukes gala atkabinsite pasuke, ten esanti plastmasini fiksatoriu, trauke issitrauks is ten esancios kilpos i sona,
trauke istrauksit per ta ertme kur buvo rankenele

2. uzrakinancia trauke atkabinsit nuo fiksatoriaus ir
atkabine, paleisit i apacia

3.atsukat varztus

4. uzraktas nusiima i apacia, nes virsuj jo svirtis ieina i isorine rankena

5. atjungiat laidus nuo uzrakto

Mano manymu galimi trys pagrindiniai gedimai:
1. neveikia pats varikliukas:
arba keiciamas visas mechanizmas arba reikia atjungt varikliuka nuo mechanizmo (isimant krumpliarati arba visa varikliuka ir atjungiant ji elektriskai) ir primontuot atskira toki kaip eina prie signalizaciju po 15lt
penkiu laidu... zinoma jis mechaniskai tampys trauke, i pati mechanizma jo kist nereikia...(elektra) jungt ji prie tu laidu kur eina i gamiklini varikliuka...

2. prisala mechanizmas jei yra tarp mechanizmo ploksteliu dregmes:
isplaut mechanizma ir sutept...is dalies tai galima padaryt neardant duru, o per uzrakto skyle i virsutine uzrakto dali, purskiant koki nors plaunanti skysti (carb arba break cleaner), o po
sutept kokiu nors tepanciu skysciu...

3. neveikia centrinio valdymo kontaktai:
tas pats kaip su neveikianciu varikliuku, arba keist visa uzrakta, arba kabint papldoma varikliuka su 5 laidais, ir jungtis prie jame esanciu kontaktu...

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 1 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 30 2005, 16:47 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
kartais sunkiai sukiojosi vairas posukiuose, isemiau is LHM rezervuaro dangcio ten esancius filtrus ( ten ju 2 vnt), jie ziurint pries sviesa buvo tokie patamseje, ten paprastas gana smulkus plastmasinis tinkliukas, tai pakisau po kranu ir vandens srove sekmingai isploviau, dabar ziurint pries sviesa filtriukai skaidrus... viska surinkus dar teko nuorinti, uzvedus varikli, atsukant varzta 11 raktu ant slegio reguliatoriaus, ir vel uzsukant...
rezultate dabar posukiuose dar nepastebejau tu charakteringu vairo stiprintuvo strigimu del per mazo slegio...ir lygtai minksciau vaziuot pradejo :)

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2006, 21:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
jau savaite kaip rytais uzvedus automobilis stipriai dumina ir purtosi variklis, padirba kelias minutes ir susinormalizuoja...
Pasirodo kaltas ankstinimo rites kontaktas, pastebejau labai idomu reiskini, kai pajungiu prie to kontakto kontroline lempute, ir sujungiau ja su akumo pliusu, kol variklis saltas lempute turetu svieti visu ryskumu,
lyg butun ant mases uzjunges... o cia sviecia balzganai kaip per kokia varza, ir kai judini kontakta ryskumas kinta bet ryskiai nesviecia....
Viska isardes radau kame reikalas, pasirodo darbine to kontakto dalis
(nors ir varine ir nuvalyta svitriniu popierium) turi nepralaidziu elektrai vietu (!!?)...zodziu stipriai nesiaiskindamas priezasties, paemiau lituokli
ir ta darbini pavirsiu padengiau geru sluoksniu lydmetalio, dabar visas pavirsius puikiai praleidzia elektra, ir kai viska surinkau ankstinimas veikia be priekaistu...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema: P8A salto starto kontaktas
StandartinėParašytas: Sau 17 2006, 01:00 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
Cia pavaizduotas 2.1TD Lucas siurblio salto starto kontaktas:

Paveikslėlis

zalias taskas - atjungus jungti, imame kontroline lempute, kurios viena gala jungiam prie akumo pliuso, o kita prie to kontakto nuo kurio numovet jungti, kai variklis neikaites, kontroline lempute turi svieti pilnu ryskumu, jei nesviecia tada reikia ziureti ta vieta kur raudonas taskas,
pradziai isvalykit kontaktus, jei nepadeda aplydykit lydmetaliu... ta detale nusiima su visu kronsteinu atsukus varzteli kiek zemiau...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 19 2006, 20:32 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
kai -25C mano XMui jau misios :)

- 2 durys ir bagazine neatsidare
- pats zinoma neuzsivede
- pavara ijungiau tik pratempus auto apie 300m
- uzsivede pratempus apie 1KM
- kai uzsivede vaziavimas buvo kaip ant taburetes
- apsuku daugiau 3000 nevysto, ir vis springsta

tai siandien siokius tokius patobulinimus padariau:

- ispyliau is pavaru dezes ta senoviska tepala ir pripyliau siuolaikinio ATF, praeita ziema man tai pasiteisino ant Reno19 ten irgi pavara chren ijunsi kai zemiau 20, o dabar be problemu...
- i dyzeli ipyliau apie 10% benzino sako ne taip parafinas issiskiria,
beje dyzelis bake buvo kaip jogurtas tirstas...
- itariu kad kuras uzssala vamzdeliuose, nes tas tosolinis sildytuvas atjungtas, matyt ora leidzia... tai paemiau nuo peugeot HDI variklio elektrini automatini sildytuva, kuris statosi ant vamzdelio ir pats isijungia kai per ji teka saltesnis negu reikia kuras...naujas toks kakis kainuoja apie 70lt

ziuresiu ar nors kokia nors is viso to nauda bus...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 20 2006, 10:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
benzinas nelabai gerai jis turi plaunanciu savybiu, kas kenkia siurbliui, nes jis yra tepamas dyzeliu. Tai dyzeli reikia skiesti zibalu.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 20 2006, 21:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
lauke -29C auto akumas nusedes, variklis zinoma neuzsiveda...
teko tempti virve, tereikejo pora metru timptelt ir uzsivede...
manau jei akumas butu geresnis butu ir pats uzsivedes...

beje ieskojau siandien isigyti akumo pakroveja, tai radau tik akropolyje
ermitazo auto skyrelyje uz 89lt, galit paziuret gamintojo tinklalapi:
http://www.einhell.com/scripts/products ... 3|794|1644

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 21 2006, 14:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
akumo nakciai neisiminejau tai ir ryte pats neuzsivede (-24C), truktelejus uzsivede po kokiu 10metru tempimo, pavaru svirtis uzsalus nebuvo, taciau kai uzsivede, hidraulika gal 10min neiskele automobilio...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 21 2006, 14:47 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
ryte pastebejau kad neveikia mano klimos kompas, ir zinoma nesildo automobilio, pasinagrinejau pasirodo kitoje klimos prietaisu skydelio puseje, yra tokia 5 kontaktu jungtis, ten mazdaug taip:

1 - +12V ijungus degima (geltonas)
2 - klimos kompresoriaus valdymas
3 - +12V kai uzvestas automobilis (zydras)
4 - +12V ijungus degima
5 - (mase) (juodas)

mano atveju i 3 koja neateidinejo pliusas, tai as uztrumpinau laikinai
1 ir 3 isejimu laidus... veliau reiks issiaiskint tikslesne priezasti, jauciu vel kokia rele blogai kontaktuoja...nes ir anksciau klimos kompas grybaudavo...

_________________

Simas


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 376 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 ELLIPSIS 26 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007