velinas rašė:
Nusiėmiau buferį, išsiėmiau žibintą ir dabar man reikia nuimt stiklą, kad galėčiau prieit prie reflektriaus, nes jis atsikabinęs ir mėtosi po visą žibintą. Dar iškritus posūkio vidinė pertvarėlė.
Problema ta, kad stiklas visas priklijuotas su hermetiku ir niekaip negaliu atkrapštyt. Visai per prievartą negaliu laužt, nes skils arba korpusas, arba stiklas
Gal kas nors esat darė tokį darbelį ir galėtumėt duot kokį vertingą patarimą
Gal kam bus reikalinga XM`92 patirtis (halogenas/posūkis kartu). Pavyko visą išardyti iki varžtelio.
Minutėlę paklibinus ranka ir nustačius,kuri pusė silpniau laikosi,ten užkišus pradžioj ploną,paskui storesnį atsuktuvą ir po truputį plėšiant,pavyko per 5min stiklą (jei būti visiškai tiksliam-
plastiką su įklijuotu halogeno stiklu) atlupti.Viso per 20min pilnai išardžiau 3 halogenus/posūkius.
Du iš jų-92m MadeInBelgium,vienas 91m gamybos Valeo nežinia kur gamintas.Va šitas nustebino,ir labai.
Anųdviejų halogeno reflektoriai metaliniai ir surūdiję 80%,netgi iš iššvirkščios pusės,o šito reflektorius plastikinis ir praktiškai nepažeistas.Tiedu stiklai pasodinti ant hermetiko,šis-tik su gumine tarpine ir užspaustas fiksatoriais.Aniedu turi oranžinės spalvos posūkio stiklus,šitas-geltonos.Tūdviejų korpuso plastmasės praradę spalvą,pageltę/parudę,o šito-šviesiai pilka plastmasė,bemaž be laiko ženklų.Negana to,paskutiniame halogene iš vidaus stovi dar papildomos metalinės cinkuotos plokštelės,prikniedytos prie korpuso (nuo perkaitimo?).Pats korpusas ir stiklai,teisybė,nesiskiria nei forma,nei raštu,nei tvirtinimu.
Dabar ruošiu reflektorius ir kontaktus restauravimui,nes strošnai surūdiję,nekontačina,todėl kaista,todėl ir toliau rūdyja. Tuo pačiu pramiklinsiu užrūdijusius reguliavimo varžtukus...