WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 21:13

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 376 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 7 8 9 10 11 ELLIPSIS 26 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 25 2006, 07:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Reguliatoriaus trauke praeina salia duslintuvo, ir jeigu duslintuvas (ar variklis) pasistumia i sona, tai trauke prispaudzia ir ja vos gali pajudinti. Paziurel palindes po masina. Pas mane taip yra.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 30 2006, 10:57 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
manau taip ir buvo kai isekliau viena puse tai kazkur ir uzsispaude, nes kai dabar vazineju lyg ir viskas gerai...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 21 2006, 22:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
na va pradejo uzti rato guolis kuri pries metus citroligonineje keiciau,
SNR 120lt bet metu neatlaike... ryt poryt jauciu pats pasikeisiu...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 21 2006, 22:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
dar tyrinejau XMo klimos darba, vis man atrode kad per mazai saldo,
viename kataloge radau kad i P8A su klima 92m eina 725g R134A "freono", as vis negalejau zmoniskai uzpildyt nes pas mane auksto slegio uzpildymo ventilis 134 standartui, o va zemo slegio nuo R12, tai vis tekdavo pildyt per auksto slegio, bet kai taip uzpildydavau tai darbinis aukstas slegis nevirsydavo 11bar, ir del to prastokai saldydavo... neseniai radau darbe tarp spec irankiu perejima is R12 i R134 ventili, na tai uzpildziau kaip priklauso, dabar darbinis slegis apie 15 - 16bar, ir saldo gana zmoniskai, tik ventiliatoriai priekyje daznai veikia didesniu greiciu, na cia gal del to kad uz lango +30... dar skaiciau kad tas 4 kontaktu daviklis kur ant AC radiatoriaus, turi ijungt aukstas ventiliatoriaus apsukas prie 17bar, o prie 26bar atjungt kompresoriaus mova.

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 22 2006, 21:21 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
o del kondiskes duju, tai sprendziant pagal kompresoriaus uzpilimo ventili tai sistema kazkada dirbo ant R12, bet kazkuris is buvusiu savininku pasikeite resiveri i jau pritaikyta R134, ir kai as isigyjau sita Xm jis jau buvo uzpildytas R134A dujomis... anksciau kazkada keliom auto isvis nieko nekeitem pravaakumavom kelis kart ir vietoj R12 R134 pripildem ir veike, niekas ten su tuo tepalu neatsitiko...na bet cia buvo eksperimentas su savininko leidimu ir be jokiu garantiju...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 03 2006, 22:48 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
AC/Generatoriaus "parazitinis" guolis,

cypsi jau nuo pat XM pirkimo pradzios, kazkuriuo momentu norejau jau nusipirkt ale kai buvo po 170lt
tai kazkaip per daug pasirode kaip uz guoliuka tai nepirkau, tik nuemes sutepiau tai tam kartui nutilo :) bet jau antras menuo jis mane jau vel dastavalina, jau buvau atsidejes 170lt galvoju - pirksiu, nuvaziuoju i Mehari ten jo gyvai neturi, o jei ir butu kaina butu apie 25Olt, nuvaziuoju i Sanciu autodalis, ten 270lt (nors maniau ten bus po 170), nuvaziavau i Tanagra ten isvis uzsiprase 300lt... zodziu ir vel nepirkau, bet is neturejimo ka veikt per pietus nuemiau ta guoli kartu su ji laikanciu varztu... pradejau svarstyt variantus kaip cia is turimu po ranka detaliu ka nors pagimdyt.
Na po keliu matavimu, pastebejau kad panasaus skersmens guolis ispraustas i 206 peugeoto "parazita" tik sitas su kiauryme, o XM vezle su sriegiu, tai liko isprest to varzto klausima, variantai keli, tekint kita varzta tik ilgesni arba paimt paprasta ilga varzta ir prisukt viska juo.
Tai apsistojau ties antru variantu, ilgas varztas, perpresavau guoli, paemiau 6 tarpines (saibas), ir padariau ivore kad generatorius neklibetu
is foto matosi kokios buvo naudotos detales:
Paveikslėlis

cia visa problema tame varzte kur sriegiai is abeju galu, as kai dejau ilga varzta tai saibom kompensavau verzles ploti, o ta ivore, imitavo ta kakliuka kuris laiko generatoriu...

viska surinkau ir viskas graziai veikia, ir kas maloniausia kainavo 0lt

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 2 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 03 2006, 23:39 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
atejo eile pakeist uzianti rato guoli,

Paveikslėlis

na etapai trys, ardymas, perpresavimas, surinkimas.

Ardymas buvo vienas is lengvesniu etapu, lisna karta isitikinau koks patogus daiktas "puska" (pneumo atsuktuvas) uzdedi galvute ir paspaudi knopke, ir varztas kad ir koks pripuves atsisuka ar tai 13 ar tai 36 tas kur ant granatos, zodziu issiarde viskas be problemu, svirtis ir antgalis "issipresavo" spec nuemeju, kiek pasukus rakteliu graziai atsoko,
nieko nereikejo dauzyt ar panasiai, ardymo seka mazdaug tokia:
ratas, granatos varztas (36), stabdziu suportas, apatinis sarnyras, vairo traukes antgalis, ir apkaba kuri laikosi uz amortiko.
- niuansas nebent tame kad apkabos ir traukes antgalio verzliu sriegiai to paties diametro, bet sriegio zingsnis skirtingas, nesumaisykit vietomis.

Guolio perpresavimas - va cia tikejaus uztrukt kokia 20min o uztrukau apie valanda (na cia gal del patirties stokos), is pradziu ispresavau vidine
stebule na cia lyg ir viskas nesunku bet , kol radau kaip tinkamai atremt visa ta laikikli, panaudojau tokius du pusmenulius kurie susiverzia i viena apkaba. Bepresuojant guolio vidine dalis pasidalino i dvi dalis is viena liko ant stebules o kita guolyje, tai kol nupresvau nuo stebules ta guolio dali prasikrapsciau gal pusvalandi, veliau ispresavau pati guoli, beje gan didelem jegom, preso manometras rode 200, veliau tvarkingai pagal visus
reikalavimus ipresavau nauja guoli (SNR 120lt Meharyje),
spaudziant presu tik isorine jo dali, veliau ipresavau stebule i guolio vidu siuo atveju kaip atrama jau vidine guolio dalis, idejau fiksuojancia spyruoklyte ir pradejau surinkinet viska atgal i auto...

Surinkimas - susirinko viskas gana nesunkiai, tik tiksliai nezinojau kokia jega uzverzinet pagrindini varzta tas kur ant granatos asies stebules guoli suverzia, mano turimam manuale 32 kazko prancuzisko :), logiskai mastant tai turetu buti kokie 320Nm tai tiek ir uzverziau...
Zodziu su guoliu dabar viskas gerai.

p.s. kaip visada kai tvarkai viena gala islenda dar kas nors, jau amortiko "pylnikas" nesilaiko ant tos super atramines gumos, o tai pirmas zenklas kad artimiausiu metu gali issaut amortika per kapota :) kolkas niekas nepasiulo kokybiskos atramos, tokia i tokia kazkaip nekyla rankos keist.
dar zadejo Julius is citroligonines pavairuot vairo kryzme, tai irgi gal iki iseiginiu reiks pasikeist...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 07 2006, 21:03 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
Atramines gumos virs priekinio desinio amortiko keitimas

Paveikslėlis

kai pries kelias dienas pastebejau kad jau nesilaiko gofruota amortiko apsauga, tai rimtai apsisprendziau pakeist ta atrama kol amortikas kapoto nesubjaurojo... zodziu paemiau alioske, atsiverciau ta dali kur XMai dalimis ir skambinu, pirmas skambutis - nera, antras yra idealus uz 200lt,
na galvoju paimsiu jei tikrai bus idelaus :) nuvaziavau ten uz justiniskiu i NR140 garazu kompleksa ir isigyjau gana neblogai islaikyta desines puses atrama. nustebau kaip lengvai jinai keiciasi, praktiskai net rato galima nenuiminet, numetat slegi sistemoje, atsukat ta varzta kur virsuje, lengvai stuktelnat per amortika per kokia minksto metalo juosta kad nesugadint amortiko sriegio veliau ta amortiko asis lengvai rankomis nustumiama zemyn ir visas amortikas pasveriamas i sona,
atsukat LHM vamzdeli, atsukat sfera ji tik is vietos kiek sunkiau pajuda veliau rankomis lengvai atsisuka (daug kas kalta i sona iremia ir plaktuku stuktelejus atsuka) nepameskit sandarinimo gumos po sfera, atsukat 4 atrama laikancias verzles ir viskas, atrama graziai isimama zemyn.
LHM isbegs vos 100g ar dar maziau.
Isemus sena atrama apziurejes pamaciau kad jai jau totalios misios, nuplysusios laikancios gumos ir amortikas jau artimu metu tikrai butu isstumes ta visa serdi i virsu.

Paveikslėlis

Apziurejau ta kita is savartyno guma, tai vienintelis prie ko galeciau prisiknist kad yra gal 1mm trukimas(griovelis) einantis aplink ta guma isoreje, taciau pacios laikancios gumos be problemu.

Paveikslėlis

zodziu sumontavau be didesniu pastangu, dabar galesiu ramiai vazinet.

Jei keleivio puses atrama savartyne 150 - 200lt, tai vairuotojo puses 50 - 80lt.

p.s. dar vienas pastebejimas, i sita pakeista atrama einantis vamzdelis
leido LHM pro valcavima, tai dabar kai pakeiciau atrama, jau nuvaziavau apie 300km ir nera ne laselio kad prasisunktu pro ta vieta, darau isvada kad suplysusi atrama leisdavo tasyti ta vamzdeli gana didele amlitude ar siaip itemptas buvo, o dabar keisdamas artama isprendziau dar viena problema.

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 2 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 15 2006, 13:55 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
Apziurinedamas XMa is apacios pastebejau kad, sankabos troso gale esantis varztas jau baigia pratrint skyle kondiskes zarnoje

Paveikslėlis

jei nebuciau pastebejes tektu neuzilgo tvarkyt ta vieta Hanzaflexe uz kokius 150lt

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 17 2006, 01:15 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
R12 i R134a perdarymas

paknisau internete ir susidariau ispudi ka reiktu padaryt kaip minimum:

- reiktu pakeist sandarinimo gumkas sujungimuose nes kaikurios naudotos su R12 nuo R134a duju tirpsta

- keiciamas garintuvas (reciver dryer) nes R134a takesnes ir tada geriau saldys, neliks nuo R12 tepalo ir chloro, be to ant R134a XM reciverio bus normalus uzpildymo voztuvas, tik tiek kad auksto slegio.

Paveikslėlis

- salinamas mineralinis tepalas is sistemos, nes jis netirpsta R134a dujose, ir varinejamas kartu, del to sumazeja saldymas, kitas dalykas jei veliau bus naudojamas poliglikolio pagrindu tepalas , tai jis sugers is to mineralinio tepalo dali jame esancios dregmes ir pasisavins chlora kuris tepale lieka nuo R12 freono, pasekoje iskrenta nuosedos, kurios sugadina kompresoriu. (kad mineralinis tepalas saveikoje su r134a gadintu zarnas ar aliumini duomenu neradau)

- ir jei nestatyt didesnio radiatoriaus sistema saldys apie 10% silpniau negu turetu.

p.s. atviras klausimas lieka kaip ir kokiom medziagom tvarkingai pasalint ta mineralini tepala is sistemos, gal kas detaliai parasys.


smulkiau (angliskai):
http://yarchive.net/ac/r134a_conversions.html

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 28 2006, 20:31 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
XMas vel primine kad nori nauju detaliu :)

- buksuoja sankaba
- triuksmingai veikia sankaba kai isspausta
- teka pusasio riebokslis
- teka galinis alkuninio veleno riebokslis (gal dangtelis)
- vel pradejo leisti kuro ankstinimo voztuvas
- kuro filtro kopusas pradejo siek tiek leisti kura
- teka lengvai LHM pompa
- pavargo variklio pagalve (ta kur salia dirzo)

Kolkas ieskosiu dveju dalyku:

- ankstinimo voztuvas ( arba visas siurblys P8A)
- sankabos komplektas ("karzina", sankabos diskas, isminimo guolis)

Kaip supratau visa sankabos uki galima pakeisti nenuimant dezes, o tik ja
pastumus i sona.

P.s. gal kam reikia XMo :)

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 29 2006, 17:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
Domejaus del sankabos:

sankabos diskas - 270lt
diskatorius (karzina) - 303lt
isminimo guolis - 77lt

kita savaite pasikeisiu viska...

O del ankstinimo droselio, tai naujas 800lt, naudotu nesimato
nebent su visu siurbliu uz 300lt, siandien buvau isardes ta droseli
ir paziurejau kas ten viduje, kaip supratau korozoja
pakeite suleidimu tarpelius, is esmes si problema pataisoma, kai rasiu metoda parasysiu smulkiau su iliustracijom :)

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 29 2006, 20:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
isminamas guolis 45lt pries pora men pirkau.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 30 2006, 08:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Na sankaba tai brangokai pirksi, zinau kur pigiau :wink:

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 30 2006, 23:46 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
ipurskimo ankstinimo solenoido (padsoso ant P8A siurblio) ardymas:

atsisuka tas daiktas nuo siurblio 41mm raktu, issispaudus i spaustuvus
ta dali kuri skirta sukti raktu, kitam gale kaltuku atlankstom skardeles is sonu nuo to dangtelio:

Paveikslėlis

vakar kai isardziau uztepiau hermetiko viska surinkau ir sumonatavau uzvedziau varikli tuo metu kuras nelasejo, o kai pavazinejau 20min, vel pradejo laseti, klaida buvo manau neuzdziuves hermetikas saliarke ta hermetika isplove ir tiek.

Tai siandien vietoj hermetiko paemiau kompozitinius klijus (panasu i epoksidine derva) irgi uztepiau siek tiek ant to vamzdelio kur per viduri matosi ir uzmoviau dangteli, si kart daviau pradziuti visa diena, tai kolkas
poros valandu pasivazinejima atlaike... viskas sandaru...ziuresim kaip toliau bus.

O siaip visas mazgas susideda is:

Paveikslėlis

viskas daug maz pataisoma, sunkiau butu jei kasnors su rite atsitiktu, tektu ilgai vyniot :) per nauja, ir tas vamzdelis viduryje labai jau trapus
geriau jokiu repliu ar jegos pries ji nenaudot, jis ten isideda ant guminio ziedelio tai vos vos paklibinus pirstais graziai issiima. ir man nelabai patiko kaip ta rite padaryta labai jau minksta kazkokia, itariu lengvai galima ja mechaniskai pazeist, beje itariu ji turi poliariskuma, nes vienas laidas raudonas kitas juodas?

beje as panasia detale maciau ant Ford 1.8D su Lucas siurbliu nuojauta sako kad ant Sierra, Escort, Mondeo 1.8D irgi rastume sita detale, idomu kiek Ford dalyse kainuotu?


P.s. mestelkit linkus kur sankabos detales pigiau ir kokie gamintojai, nes pigiai dazniausiai restauruotas bando isiulyt kaip naujas. tas kainas kur as parasiau rasit: "autodalys šančiuose "
http://autodalys.eu/lt/?D=7

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 1 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 376 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 7 8 9 10 11 ELLIPSIS 26 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007