WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lap 01 2024, 02:01

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 ELLIPSIS 39 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 08 2006, 21:14 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Na va kolegos - sedime mes cia su Lyncu ir Yoshiu Merkyneje, geriame alu, skaitome jusu paistalus ir zvengiame :) . O dabar i tema, nes nieko asmenisko, - siandi ryte prisikabinau skyfa, susedome pilna auto - mano seima + Lyncas su pacia ir ismyneme Merkines link, Xmas sustojo uz Rumsiskiu, nuvazeves 1507 km, tai paskaiciukite patys - 1507 su 80teoriniu bako talpos litru, arba su , mano galva, 90cia praktiniu litru. Ar tai RVs, ar tai siltas oras nezinau, bet 5.5 l / 100 km neistempiau :( - rekordas neivyko. Linkiu kolegos, jums pasiekti geresniu rezultatu.
O apie enlarge penisus visokius riskite, nes tai labai efektyviai pasiekiame naturaliom priemonem.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 08 2006, 22:01 
malgis rašė:
http://proc.w3.lt/auto/varikl/tepti/priedai.htm

tu bent jau pats skaitei? jeigu skaitei tai kuo sitas straipsnis susijes su xado, rvs ar kokiu kitu mikrokeramikiniu priedu?
beto man jis atrodo tiek pat komerciskas kiek ir kosmodiskai... "nepirkite priedu, geriau pirkite musu alyva"


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 10 2006, 10:50 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Neatlikinėjau aš prieš RVSą tokių eksperimentų, bet galiu pasigirti tik tiek, kad bendras, per 7,5 metų ekspluatacijos, kuro sanaudų vidurkis ~ 6,65 l / 100 km.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 10 2006, 17:30 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kadangi rimtai užsikabinau,kitą savaitę pradėsiu eksperimentuoti su metalokeramika dyz.varikliui.Automobilis bus '85 Passat 1.6D ar/ir '86 Bluebird 2.0D (nes XM eksperimentams dar per brangus).Abi mašinos be turbinų,abi pralėkę be kapitalinio virš 400kkm,abi saikingai sodriai dūmyja,taigi revitalizantui-"naš klient" :) Kurį priedą naudosiu-neturiu išankstinės nuomonės;priklausys nuo to,apie kurį surinksiu daugiausia info.Manau,bus Xado arba RVS,nes apie juos info daugiausia.
Norisi viską atlikti kuo tiksliau.Pirmoj eilėj bus matuojama kompresija.Bus matuojamos kuro sąnaudos piko metu mieste (apie 1000km),sąnaudos plente 90km/h (apie 1000km) (tuo pačiu paros metu tuo pačiu maršrutu ta pačia maniera tą patį atstumą važinėsiu ir po xado/rvs).Bus pamatuota varančiųjų ratų apimtis (kad po ilgesnio laiko tarpo būtų galima atskaičiuoti padangų nusidėvėjimą).Bus pamatuota akceleracija 0-60/100/130 (kas pasatui dabar-maksimumas) :lol: prieš ir po.Pamatuosiu ir elastingumą 80-120 aukščiausia pavara.Bus matuojamas ir maksimalus greitis.Tegu ir apytiksliai (nufotkinsiu indikatoriaus parodymus) bandysiu sulyginti įšilusio variklio temperatūrą (priklausys aišku ir nuo oro temp.) prieš ir po priedų panaudojimo.
Variklio keliamam triukšmui išmatuoti,deja,neturiu (ir nežinau kur gauti) aparato;teks iš klausos.Realios variklio galios matavimas 2x turbūt nebūtinas (brangu),nes tą santykinai parodys akceleracijos ir max.greičio pokyčiai.

Prašymas:kas turit kokios realios patirties apie priedų vartojimą,ar instrukcijas kokias-pameskit man į AP...?Reiktų tikslios,praktika paremtos informacijos,nes užsiknisau tarp reklamų,teorinių pasvarstymų ir praktinių palyginimų su "enlarge..." ;) tiks ir normalesnių puslapių linkai,nes pačiam viską aprėpti pernelyg daug laiko užima;tiks ir tiesioginių dilerių tel.nr (iškvosiu pats).Iš anksto dėkoju.

Klausimas:į ką dar reikėtų atkreipti dėmesį,kad eksperimentas "namų sąlygomis" gautųsi kuo tikslesnis? :-k Atrodo,viską apgalvojau,bet visvien-daug galvų geriau nei viena.
Ačiū.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 10 2006, 21:08 
proffanas rašė:
Kadangi rimtai užsikabinau,kitą savaitę pradėsiu eksperimentuoti su metalokeramika dyz.varikliui.

:good: :good: :good: :appl: :alus:
Cituoti:
Klausimas:į ką dar reikėtų atkreipti dėmesį,kad eksperimentas "namų sąlygomis" gautųsi kuo tikslesnis?

-Siek tiek abejociau del:
Cituoti:
Abi mašinos be turbinų,abi pralėkę be kapitalinio virš 400kkm,abi saikingai sodriai dūmyja,taigi revitalizantui-"naš klient"

Esu linkes manyt, kad sitie stebuklai gali duot naudos auto amziaus vidury, bet ne "pensijoj". :wink: Juk, jie tik uzpildo mikroibrezimus (bent taip raso gamintojai), labai isdilusiu cilindru, ziedu, ir t.t. - tikrai neatrestauruos...
Bet, cia tik mano pamastymai, bet kokiu atveju - sekmes ekspermentuojant, nekantriai laukiam rezultatu!

Siaip, apie XADO: http://www.xado.lt/, jei kas dar neskaite...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 11 2006, 10:05 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Sau 14 2005, 11:07
Pranešimai: 217
Miestas: Visaginas-N.Akmene
proffanas rašė:
old cat rašė:
gali duot naudos auto amziaus vidury, bet ne "pensijoj". labai isdilusiu cilindru, ziedu, ir t.t. - tikrai neatrestauruos...nekantriai laukiam rezultatu!

Senus ir silpnais varikliais automobilius imu todėl,kad: 1.Naujesnių neįstengsiu kaip koks koncernas visapusiškai tikrinti,maitinti ir prižiūrėti (ar-ribiniu atveju-keisti variklį ;) ).Paprasčiau bus išmesti automobilį.Jau ir taip visas procesas atsieis sumelę... 2.Jei priedai padės net tokioms sudrožtoms "gaišenoms",klausimų dėl naudos jaunesniems varikliams turėtų nebekilti.
O rezultatai... Per mėnesį vien darbo reikalais pravažiuoju nuo 2 iki 5 kkm,tai po pusmečio jau turėtų būti matomi ir ilgalaikiai rezultatai,o pirmieji-gal netgi iki grand meeto.

Pas broli dyzeline 626,prabegus arti 300000, jo variklio darba pazindavau uz kvartalo, pries pusmeti isipyle RVS, jokiu parametru nematavo,variklio darbas tapo zymiai tylesnis, o pati masina, anot jo, ''kazkokia lengvesne''
PS. Kai tik uzlinks,perka XM :)

_________________
Citroen C5, 2004m 2.2Hdi, APD, exclusive.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 11 2006, 21:57 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Man, ko gero, reiktų naują temą apie D12 ekonomiją užvesti, bet su 20 l nuvažiavau 340 km, iš kurių 195 užmiestyje su skyfu ir 4suaugę+2vaikai ekipažu, važiavau 90-120 km/h ir dar apie 130 Kaunas-Marijampolė-Kaunas, likę po miestą. Trečiadienį bandysiu matuoti bako talpą :D.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2006, 09:56 
xamas rašė:
Kuo toliau i miska, tuo daugiau partizanu....Nepykit bet as jau nesusigaudau tokio eksperimento prasmeje ir ypac jo atlikime.... :roll:


Yep

ekstremalai, su pilnu ekipazu max greicio, greitejimo bandymai...
Kam gadint dyzeli LD20 II 2.0D pilant i ji marmala. Su siuo daiktu vaziavus vaziuot, vienas labiausiai vykusiu nissan dyzeliu.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2006, 11:04 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Sau 14 2005, 11:07
Pranešimai: 217
Miestas: Visaginas-N.Akmene
Pilt-nepilt, kiekvienp asmeninis reikalas, bet kam tas mazochizmas :roll: :?:

_________________
Citroen C5, 2004m 2.2Hdi, APD, exclusive.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2006, 17:01 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xamas rašė:
Kuo toliau i miska, tuo daugiau partizanu....Nepykit bet as jau nesusigaudau tokio eksperimento prasmeje ir ypac jo atlikime.... :roll:

:?: šiaip tai tenoriu maksimaliai tiksliai išsiaiškinti priedų poveikį senam dyz.varikliui-sekundėmis,niutonais ir metrais per sekundę.Atlikimas (kaip ir bet kurio eksperimento) skaičiuotas taip,kad maksimaliai vienodomis sąlygomis būtų pamatuota kuo daugiau parametrų prieš priedų pavartojimą ir po jų.Su įmanomai mažesnėmis paklaidomis.Jei prireiks,tam galiu daryti ir 5 kontrolinius užvažiavimus su 8 žmonėm mašinoje,ir kiekvienas kad būtų su chronometru rankose. Pakišti tiesiogiai variklį po mikroskopu neturiu galimybės,todėl tenka daryti bandymus su visu automobiliu ;) O jei paaiškės,kad priedo vartojimo efektyvumas tolygus švęsto vandens į antifrizą ar kosmodiskų po vairuotojo sėdyne vartojimui-noriu būti tuo TIKRAS,o ne "iš lempos" taukšti kad "marmalas","enlarge","nuo jo ir alga didėja".Bet jei paaiškėtų priešingi dalykai (dėl ko turbūt skeptikai dabar ir sujudo),jais taip pat noriu būti TIKRAS.Todėl noriu ir liudininkų.Forume su bet kuo bet kokia tema gali pasiginčyti,gali pademonstruot kokią svarbią-neigiamą inuomonę apie "enlarge" turi,bet su metrais per sekundę nepasiginčysi :)
Noriu pažymėti,kad visgi tai-privatus eksperimentas,ir nei kas man privalo padėti,nei aš kam privalau atsiskaityti.Man pakaks pačiam ŽINOTI,kaip yra su tais priedais iš tikrųjų.Atsiprašau,jei sugaišinau kažkieno laiką (jei tiesos ieškojimą galima išvadinti laiko gaišimu).
P.S.:giliau miške ne tik daugiau partizanų-jie ir riebesni... :wink:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2006, 17:03 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2005, 10:13
Pranešimai: 405
Miestas: Noriūnai
Daryk bandymą, proffanas, įdomu rezultatai :!: :good:

_________________
<< XM 2.1TD, 1994
Hyundai Santa Fe 2.0CRDi, 2001


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 14 2006, 17:24 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
proffanas rašė:
lingus rašė:
kokia planuojama tavo keliones trukme?

Išvažiuojame 15.00val (nebūtinai-galima ir pvz 13.00,nes mašinų srautas link jūros jau visvien bus nuslūgęs)-randame lygią bent poros km ilgio atkarpą-matuojame vienu važiavimu su pilna mašina 0-60-100-120km/h bėgėjimąsi,tuo pačiu-iki max.greičio,randame kur apsisukti ir tą patį pakartojame grįždami tos pačios trasos kita puse... Vėl apsisukame ir išleidžiu visus tam pačiam Lukoile.Nemanau,kad veiksmas užimtų daugiau valandos.
O paskui,jau nieko nebeužimdamas,vienas (ar dviese su kuo nors-tikslumo dėlei) pakartoju tą patį matavimą.Dar matuosiu,per kiek laiko nuo 0km/h pravažiuojamas 1km.Taip pat matuosiu elastingumą 80-120.(Tą nebūtina atlikti tą pačią dieną,bet-tikslumo dėlei-pageidautina).Iškart po matavimų,gerai įšilus varikliui,fotkinu temp.daviklio parodymus.Va tokia numatyta procedūra.
Vienintelis dalykas,kuris gali viską sušikti-lietus.Jis smarkiai iškreipia rezultatus,niekada nebūna "toks pat",po kiekvieno lietaus skiriasi vandens kiekis ant asfalto ir aš kategoriškai nenoriu matuoti šlapioje trasoje.Poryt vakare pasižiūrėsiu patikslintas prognozes ir pasakysiu,ar veiksmas tikrai įvyks.Pagal dabartines prognozes,šeštadienį maždaug nuo pietų turi pradėti lyti,bet kas tais sinoptikais iš anksto tiki? :lol:



Patariu dar butinai naudoti ta pati kurą, nes jis net toj pačioj kolonkej skirtingais pylimais oi kaip gali skirtis... Gaila, ekspermento metu nepavyks ismatuot kuro sunaudojimo.

Arte


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 14 2006, 18:55 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
velinas rašė:
Daryk bandymą, proffanas, įdomu rezultatai :!: :good:

Klausau... 8) Rezultatus pranešiu,bet jie bus ne anksčiau kaip po 3sav. :juk reikia visiems matavimams susukti bent 5000km,bent pusę iš jų-po miestą,o tas gerokai užima laiko.Galvojau forume aprašinėti testo pradinius duomenis ir eigą,bet persigalvojau:su visomis nuobodžiomis smulkmenomis a la slėgis padangose,oro temperatūra,paaiškinimai kodėl darau taip ar anaip bei daviklių nuotraukos tai užims gal 15psl.,o įdomu tikrai ne visiems.Jei ką labai domina,parašykit šiomis dienomis AP,permesiu visą info testo eigoje.Kadangi orų prognozė palanki,pradėsiu,kaip ir planavau,rytoj 15val.
Arte. rašė:
Patariu dar butinai naudoti ta pati kurą, nes jis net toj pačioj kolonkej skirtingais pylimais oi kaip gali skirtis...
Dėkui;vertingas patarimas... Apgalvojau atrodo net aklinai uždarytus langus ar slėgį padangose,o šitą praleidau... Šiaip tai, ryt ryte esu sutaręs paimti 0,5t kuro,kurio man tikrai užteks visam procesui,tai prašauta nebūtų...Nesitikiu,kad dyzelinas pastovioj +14C temperatūroj uždaroj taroj per 3-4sav. gali pakeisti savo pagrindines savybes važiavimui (kaloringumas+cetaninis skaičius) daugiau,nei keliomis šimtosiomis procento,o tokią paklaidą laikau leistina...
Dėkui visiems palaikiusiems :22: Taip pat ir skeptikams,nes jei ne jie-tikrai nebūčiau ryžęsis tokiai ofenzyvai :wink:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 14 2006, 23:08 
Na, niekas ir nereikalauja butinai. :) Suprantu, kokia nasta tamstele uzsidejai apsiimdamas atlikt ir apsviest sita ekspermenta! :trud:
Tik viena noriu pasakyt: jei rezultatuose bus mazai tiksliu, konkreciu skaiciu, o tik subjektyviu pastebejimu, dalis sio nemazo darbo liks tinkamai neivertinta, tusciai sugaistas laikas, galima sakyt... :(
Iseis kaip xmindei - cia lyg ir yra ekonomija - cia vel tuo abejojama... :wink:

Asmenine nuomone.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 15 2006, 06:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
old cat rašė:
jei rezultatuose bus mazai tiksliu, konkreciu skaiciu, o tik subjektyviu pastebejimu, dalis sio nemazo darbo liks tinkamai neivertinta, tusciai sugaistas laikas, galima sakyt... :(
Iseis kaip xmindei - cia lyg ir yra ekonomija - cia vel tuo abejojama... :wink:

Ko jau ko,bet skaičių tikrai užteks... Manau,jų pakaks stipriau nei aš pasikausčiusiam teorijoje žmogui net sudaryti bandymo modelį...
Bet kai kuriems ir tas nepadės :D xmindės sąnaudos-na,jas dar galima laikyti plikais žodžiais,(nors nesitiki kažkaip,kad gerb.Pirminyks skiestų visiems į akis kaip girtas šiaučius ;) ),nes niekas ten su juo nevažinėjo,sąnaudų netikrino... Bet netgi po lingus' kompresijos matavimų (su paveiksliukais!!! :D ) toliau ramiai buvo tvirtinama "marmalas" etc.Aš nieko kito irgi nesitikiu ;) Tik abejojantiems :daz: padėsiu apsispręsti.
O dėl atstovybių... Iš jų kažką gauti=įsipareigoti,o paskui jie gali priversti "pritempti už ausų" skaičius iki jiems reikiamų... Kategoriškai atsisakau.Man įdomu,kaip su tais priedais yra iš tikrųjų-realiam gyvenime..Po visko galima bus nusiųsti jiems ataskaitą, "tautos balsas",taip sakant... O jei manys esant verta-gal kompensuos dalį išlaidų;tikrai neatsisakysiu :lol: Bet iš anksto niekuo įsipareigoti nesiruošiu niekam.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 ELLIPSIS 39 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007