WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:30

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: 2.1TD caksėjimas
StandartinėParašytas: Lie 19 2006, 09:01 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Sveiki, jau pusantru metu vazineju su PSA dyzeliais, dabar (7 menesius) turiu 2.1dt. Reikia biski praktiniu patarimu.
1. variklyje girdet pasalinis garsas, toks caksejimas, kuris dazneja atatinkamai su varikluio sukiais. Labai panasu kad ismetimo kolektoriaus tarpine pramusta, bet neisemus variklio neina to kolektoriaus is visu pusiu apziuret. Gal zinot kas dar galetu ta garsa skleist ar pasakysit koky buda kaip ysitikint kad tai kolektoriaus tarpine?
2. pagal literatura pas 2.1dt max galia yra berods prie 4200 rpm, o pas mane max trauka jauciasi tarp 2000 ir 3000. ar del to reiktu susirupint? 200km/h karta esu vaziaves, tai manau matoras dar nemires, o ir tepalo nedegina nevirsijant 130 km/h.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 19 2006, 09:22 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Dėl caksėjimo nieko negaliu pasakyti, bet max trauka jaučiama prie max sukimo momento, o jis yra prie apie 2000 sūkių per minutę.

Supratau,
as irgi taip galvojau, bet norejau kitu nuomone isgirst.
dar prie to pacio, ar pas 2.1dt turi girdetis turbinos svilpimas? teko su 2.3td omega vaziuot, tai pas ja jokio svilpimo negirdet, nors iki 5000 rpm trauka pastoviai dideja. gal pas mane kur nors kokia skylute intercoolery ar kur kitur yra, kad svilpia. teko keisti sitai masinai varikly, tai kazkaip nepatikimai man atrode vamzdzio kuris statosi y turbina sandarinimas, ten tik guminis ziedas ant to vamzdzio uzdetas. ir bent pas mane ta plasmasiny vamzdy pritvirtinus kur jis turi buti, pacioj turbinoj jis biski susiskersuoja (nu ne lygegreciai stovi su turbinos isejimo skyle). gal reiktu ant duobes uzsivarius paziuret, ar ten ties turbina nepucia oro pro saly?

P.S. del caksejimo nuomones vis dar welcome.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 19 2006, 09:36 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Caksėti gali hidrokompensatoriai, nors jie gal labiau barška nei caksi :).
Normaliai turbyna neturi labai garsiai svilpti, jei svilpia - vadinasi kazkur nesandaru ar vamzdynear jau pacioje turbynoje gal.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 19 2006, 09:39 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 00:17
Pranešimai: 435
Miestas: Kėdainiai Lt,Bodo NO.
Gal kartai vožtuvai?Pas mano D12 tai caksi, tai ne.Įtariu kad kompensatorius parėjęs.

_________________
HYUNDAI GALLOPER EXCEED 01 2,5
VW TIGUAN 09 2,0
Dabar jau tikras 4X4.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 19 2006, 09:45 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
gal gali biski apie tuos hidrokompensatorius papasakot? (suprantu kad yra paieska, bet ....)
Siaip kiek zinau pas kitas masinas (bent ne pas dyzelius) tai kompensatoriai subarska salta uzkurus, veliau arba nutyla visai arba biski maziau girdisi. dar pakeitus tepalus kazkuriam laikui nutyla. o as savajam jau du kartus keiciau tepalus, ir tas garsas pastoviai toks pat lieka.

Nu dar klausimukas:
jei jau teks imti galva (nes kitaip nesugalvoju kaip ismetimo kolektoriu nuimti, o jei dar nutrauksiu spilka tai neisemus pragrest ir prasriegt tikrai neis), tai ar verta ka nors su voztuvais daryt? nu, bandyt tarpelius patikrint (jei 2.1dt toks dalykas daromas), gal pacius voztuvus patrint profilaktiskai?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 19 2006, 10:23 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Paulius rašė:
pas 2.1td voztuvai nesireguliuoja yra hidrokompensatoriai tam reikalui, greiciausiai jie ir barska.


Ar nuemus galva eina issiaiskinti kuris(-ie) is tu (speju kad ju 12) kompernsatoriu barska? kiek zinau ju kainos nera mazos, ypac kai padaugini is 12.
gal cia klube yra turinciu muzikine klausa, ir galinciu uz kelis alaus buteliukus paklausyt ta caksejima ir bent apytikriai pasakyt kuriam gale tas negerumas vyksta? Man atrodo kad tas garsas kazkur is apacios, nes palindus po masina jis garsesnis, nei po kapotu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 19 2006, 11:02 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Paulius rašė:
galvos imti nereikia uztenka veleneli, tada pirstu spaudai kompensatorius kuris turi laisvumo tas bus blogas. Ir ji keiti, galima ir senu, bu pigiau.


Aisku,
reiks paziuret. tik vat norint nuimt paskirstymo velenely kaip suprantu teks paleist degima ir nuimti dirza. o ar neitu nenuemus velenelio tu voztuvu paspaudinet?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 19 2006, 11:48 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Paulius rašė:
gal ir eitu vis pasukant prie vieno kito prieisi. Bet siaip ar taip keist reikia, tai geriau nusiimti. Beje tas barskejimas tik tuo ir pasibaigia jis daugiau nieko blogo nedaro.

kad nieko blogo tai zinau, bet bjauru :oops: kai pas mane barska (caksi), o pas kitus tylu ramu. Bet dar neaisku ar cia beda, todel nesinoretu be reikalo dirza iminet.
o koks tu kompensatoriu laisvumas buna, ar tik simtosios milimetro dalys ar akivaizdziai matysis jei jau chana? Manau kad turetu pavykt visus pamaigyt nenuemus velenelio, tik ar juos kaip saket su pirstu ystengsiu paspaudinet?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 19 2006, 12:18 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Paulius rašė:
kai kompensatorius mires pirstu maigosi, vaiksto po pora mm.

dekui,
dar perskaiciau sena tavo tema kaip pats keitei tuos kompensatorius. tai kaip supratau pas situos variklius yra voztuvu svirteles (karomislai ar kaip ten zargonu), reiks ir y jas demesy atkreipt. Biski sudetinga dabar klausimus formuluot kai dar nesu mates kaip ten po tuo dangteliu atrodo :oops:
tam kart klausimu neliko. savaitgaly keisiu viena variklio pagalve (pasagele), tai taip sakant tuo kapoto pakelimu bandysiu ir kompensatorius patikrint.
pirmadieny pasipasakosiu ka ten radau, gal atsiras daugiau klausimu nei atsakymu...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 19 2006, 12:42 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Paulius rašė:
daug naudos is pasagos pasikeitimo nesitikek. Tepaline didesni efekta duoda.

Tai kad ta pasaga jau suplyso ir metalas y metala remiasi, todel pirma pavara is vietos pajudant vibracija nemaza y kebula eina ir garsas nemalonus. nu zodziu daba mano traktorius burzgia, caksi, vibruoja, trukcioja ir visaip kitaip zmones juokina :lol:
O tepalines keisiu, jau kai/jei nebus kur daugiau pinigu kist, kas dar negreit numatoma.

P.S. jei dar ne visai uzknisau, tai kodel variklis trukcioja vaziuojant ant mazu sukiu? nu pvz kai apsukos 1300 - 1500 biski paspaudus gaza pradeda trukcioti, ar cia taip turi buti ir reikia vazinet nenuleidziant apsuku zemiau kokio 1700 rpm?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 19 2006, 13:27 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Paulius rašė:
ka reiskia trukcioja? ar uzmynus gaza, variklis vartosi?
Apatine variklio pagalve gera?

apatine pagalve dar sveika. uzmynus gaza kogero ne tik masina trukcioja bet ir variklis vartosi, bet cia manau taip neisvengiamai nuo masinos inercijos. kai pats vaziuoju tai stengiuos vengti tu trukciojimu, bet praeita savaite pavaizdavau gera ir daviau savo moterai pavairuot :cry: . tai net sirdy suspaude kai ji vos pajudejusi is vietos antra pavara yjunge ir gaza y dugna (as taip manau) nuspaude, tai toks trukciojimas ir variklio vartymasis buvo kad keista kaip tik pasaga suplyso, o ne kokia pavaru deze, granatos ar dar kas nors is transmisijos subiro...
manau cia kazkas gali buti su kuro sistema arba su degimu. tik vot kad degimo kampa musuose is klausos nustatineja tokiem varikliam tai kazko ypatingo ir nesitikiu is tokiu testavimu. Dabartiny siurbly ant stendo tikrino, tik tas tikrinimas irgi neaisku kokia nauda dave. Tai todel dabar ir klausineju visko, nes daug parasciau viska paciam kiek ymanoma darytis. kazkokiam dyzeliu sevize sugebejo man siurbly pakeist paskirstymo dirzo nenueme. tai po tokio remonto paciam reikejo degima pasigaut, paskirtymo velenelis per kokius 5 dantis velavo :shock: keista kad dar vaziuot ejo :evil:
kazkaip nesusilaikiau nuo sugryzusiu emociju :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 24 2006, 14:54 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Savaitgaly teko pabuvot garaze.
Tepaline pagalve pasirodo irgi suplysusi :shock: reikes ir ta pirkti.
atsidarius voztuvu dangtely radau du visai palaidus kompensatorius, voztuvu svirteles visai kliba. 95% kad is ju tas caksejimas ir sklinda :D
dabar belieka pora kompensatoriu nusipirkti ir pakeisti.
Aciu xmindei ir pauliui uz konsultacijas :wink:
paskutinis klausimas: kokiu budu tie kompensatoriai issiima? nuimu paskirstymo velenely ir kas toliau, ar jie kaip nors ysukti y galva?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 24 2006, 16:08 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Paulius rašė:
jei tiesiog ideti ir viskas. Nuimi veleneli ir pirstais istrauki.

supratau :wink: , aciu :alus:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 28 2006, 11:57 
Na va, trodo ir problemele radot, bet pas mane irgi buvo kazkas panasaus i kolektoriaus tarpines caksejima, mat buvo viena ryta toks nutikimas, kieme radau pajuodusi spilkos gala su muterke tai palindes po masina pamaciau, kad ismetimo kolektoriui vienos truksta, pasirodo kad ta spilke iskrito is jo! taigi atejo eile remontui, issiardziau, o ta kolektoriaus tarpine graziausia niekur nepramusta jokiu nubruzinimu ar suodziu demiu, bet vistiek pakeiciau tarpine, aisku teko ir ta smeige likusia isgrezti, bet surinkus vel toks pat garsas, ypac saltai masinai! :? taigi tada teko imti galva ir paaiskejo kad viena forkamera subyrejus tiesiog buvo visa suskilusi ir jau siek tiek patrupejusi, taigi ja pakeitus jokio pasalinio garso nebebuvo. O del kompensatoriu, tai jei jau minkstas, ta prasme su ranka galima ispaust, tai galima sakyt jau mesk, as kai keiciausi tai 38 lt vienas kainavo.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 28 2006, 14:17 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Persiprasau :oops: , bet kaip keiciamos forkameros? Ar as ne taip suprantu kas tai per vieta variklyje? Cia juk kalbama apie kamera kurioje ypurskiamas kuras? O tai tas kameras galima atskirai pakeisti nekeiciant visos galvos? As rimtai klausiu :roll:
O del kompensatoriu, tai as is pradziu pakeiciau tik tris, bet vel pradejo barsket, tai sy sestadieny neapsikentes keisiu visus :twisted:


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007