Traktor rašė:
Nemanau jog Rudolf Diesel kurdamas varikly buvo numates pakaitinimo zvakes.
Mano tevas visa gyvenima dirbo vairuotoju ir kiek zinau (is jo pasakojimu) visi KRAZ, MAZ, KAMAZ ziema kurdavosi be jokiu lietlempiu ar lauzu. Budavo taip kad ZILai ir GAZikai savo benzininiu neuzkurdavo o dyzeliai vaziuodavo. Jei budavo labai salta ir salerka susaldavo iki zele, tai vairuotojai perenoske (lempute) pajungdavo ir ykisdavo y baka ir taip vazinedavo.
Nenoriu as cia savo paistalais nieko yrodyti ar nuneigti, tiesiog pasakoju ka esu girdejes. O tevo paskutiny MAZ'a dar atsimenu ir teko pavairuot

, tikrai atsimenu kad jo pries kuriant nereikdavo sildyt.
Pas mane irgi dėdė furistas. Seniai seniai važinėjo su rusiška technika po rusija, dabar su vakarietiška po vakarus

Aš ir nesakau, kad be žvakių neužvesi - rašiau, kad jei žvakių nėra ar jos blogos, pagriebs nuo suspaudimo. Jei suspaudimas geras, tai ir zulint ilgai nereiks. O jei žvakės yra ir veikia, tai akumas tuo metu bus apkrautas dvigubai - ir žvakes kaitins pilnu pajėgumu, ir starterį suks. Čia jau lenktynės, nuo pirmiau dyzelis pradės degt, nuo to ir užsikurs.
Flyner rašė:
Del perenoskes tai cia geras. Savom akim maciau kaip furistas kisho...

Tiesa, kaime abu traktorukai T40 gilioj ziemoj irgi be pakaitinimo vedasi... Yra tokia spirale pakaitinimui, bet jos nenaudojam...
Geras, šito negirdėjau. Kokio galingumo lempa? Jungdavo nuo generatoriaus ar nuo 220?
O aš pamenu kai kaime traktoristas atvažiuodavo į valgyklą, traktoriaus negesindavo - taip ir palikdavo gatvėj burzgiantį. Ir visems buvo savaime suprantama, kad traktoriai užvedinėjami remonto dirbtuvėse
