kestukas
Geras kometaras!
kestukas rašė:
Kodėl tų išlaidų nepanaudojus kokiai išties neprastai ir prabangiai alyvai Castrol (juk ji tam ir gaminama, kad patenkinti mūsų slaptas svajones ir lūkesčius)?
Na, jei kalba eitu apie naujus atomobilius - sutinku, kad geros alyvos naudojimas ir savalaikis keitimas prailgintu ju amziu ir ilgiau islaikytu pakenciamoj buklej. Bet kai turim
>10 metu egzemplioriu, su progresuojanciais senatves pozymiais - jos tikrai nepades. o Xado - gali. Tegu tik dalinai, tegu tik 50kkm, tegu ne be salutinio poveikio - bet tai sansas...
Cituoti:
testų, tipo "važiavo be alyvos 200km ir nieko" nelaikau rimtais...
Kas rimciau i ta reikala ziuri - turbut niekas nelaiko. Galu gale, koks skirtumas, kiek pravaziuos - juk be tepalo vazinet nesiruosiam.
Tai tik marketinginis burbulas, skirtas, "nedaug mastanciom liaudies masem"

, svelniai sakant; be ko turbut ne viena siuolaikine reklama neapseina.
O bandant issiaiskinti, kaip ten is tikro yra - visi sitie 23 puslapiai prirasyti...
Traktor rašė:
Juk dauguma isradimu is pradziu vertinami skeptiskai
Pridurciau: kaip ir nieko ner be trukumu. Tiesiog prie ju priprantam, prisitaikom...
Pav. kad ir pats automobilis: ar normalu, kad jis "burzgia", kad jo NK tik ~25%...
O juk svajojam, perkam, naudojam; pilam brangu kura ... didziaja dalim - aplinkai sildyt...

Ir per eile metu mazai kas pasikeite, nors kiekvienam naujame modely panaudojamos "pazangios technologijos"...