Jonaxmas rašė:
xamas rašė:
del centrinio, tai po bordacioku rele stovi, va ten ir jungia

Aciu xamui uz patarima kur stovi rele,susiradau ,ji pagal podolskio scema
nr. 180 prie gnybtu M/5 ir M/7 reikia pajungti negative lock ir unlock ,ir viskas veikia gerai
Pandau pajungti langus ,jau beveik gaunasi ,reikia rele statyti dvieju kont.
Nu va, pačios pačios naujausios ir šviežiausios žinios iš XM centrinio užrakto valdymo subtilybių....
Kadangi apart podolsko schemos internete nepavyko surast nieko padoresnio, tai teko gerokai paplušėt, kad išsiaiškinti kaip veikia tas centrinio blokas, bo podolsko schemoje nėra pavaizduotos esminės jungtys, prie kurių ir reikia jungti montuojamos signalizacijos varikliukų valdymo laidus. Taigis, buvo gerai pastebėta, kad M/5 kontaktas yra skirtas atrakinti mašiną, o M/7 kontaktas - užrakinti. Tačiau visa esmė yra tame, kad signalizacijos laidus reikia jungti ne prie štai šitų laidų (ir dar per rėlę, nes kitaip neveiks, t.y. paprasčiausiai trumpins), o prie M/6 ir M/8, kurie per rėlę gauna impulsus užrakinti ir atrakinti mašiniuką. Todėl "užrakinimo" laidą reikia jungti prie M/8 (jis iš rėlės duoda impulsą į M/7), o "atrakinimo" - prie M/6 (atitinkamas impulsas M/5). Pajungus laidus tiesiogiai prie M/5 ir M/7 susidaro uždara nenutrūkstama grandinė, ko pasėkoje centrinis pradeda veikti nuolat, t.y. uždaro-atidaro-uždaro-atidaro ir t.t. M/6 ir M/7 centrinio valdymo bloko kontaktai eina į rėlę, kuriai impulsus jau ir paduoda signalizacijos valdymo blokas. Taigis, Xamas irgi buvo teisus, sakydamas, kad laidus reikia jungti prie rėlės. Skirtumo, ar tu jungsi prie centrinio valdymo bloko minėtų laidų, ar prie rėlės, nėra, nes tai yra tie patys laidai, jungiantys rėlę su centrinio valdymo bloku.
Tačiau pajungus signalizaciją prie centrinio valdymo bloko (ar prie rėlės), gamyklinė signalizacija iškart tai pradeda traktuoti kaip "priešo įsiveržimą į ksemo teritoriją", ko pasėkoje pradeda "alarmuoti". Išeitis - atjungti vieną fiškę nuo gamyklinės signalizacijos bloko, kuris yra virš keleivio kojų po apdaila (nu, šiek tiek giliau po "bardakėliu", liaudiškai šnekant).
P.S.: jei kas ko nesupratot, tai klauskit, nes nuo pirmadienio miegu tik po 4 valandas, kadangi naktimis "studijuoju ksemą".
